Město Kostelec nad Orlicí
Oficiální název: Město Kostelec nad Orlicí
DIČ: CZ00274968
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: aj5bhbi
Kontakty
- 494 337 111 - podatelna
- 778 402 285
- 778 402 286
- 778 402 287
- podatelna@muko.cz
- epodatelna@muko.cz
- dkaplan@kostelecno.cz
- rzima@muko.cz
- alenfeld@muko.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-11:00 | 12:00-17:00 | Otevřeno |
Úterý | 08:00-11:00 | 12:00-14:00 | |
Středa | 08:00-11:00 | 12:00-17:00 | |
Čtvrtek | 08:00-11:00 | 12:00-14:00 | |
Pátek | 08:00-11:00 | ||
Sobota | zavřeno | ||
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- RNDr. Tomáš Kytlík - starosta
- Ing. et Ing. Jiří Dragoun - místostarosta
- Dominik Kaplan - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-8560000267/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
27-1240074329/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
19-1240074329/0800 DPH účet, zveřejněn 24.05.2022 | ![]() |
123-1927660287/0100 DPH účet, zveřejněn 02.06.2022 | ![]() |
94-5415571/0710 DPH účet, zveřejněn 14.05.2025 | ![]() |
1240074329/0800 DPH účet, zveřejněn 22.05.2025 | ![]() |
Provozovny
MĚSTSKÁ POLICIE Kostelec nad Orlicí - Dukelských hrdinů 985, Kostelec nad Orlicí
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Kostelec nad Orlicí
Bc. Lucie Lédrová, tel.:725082583e-mail: lledrova@muko.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz. Uzávěrka přihlášek 31.7.2025. Přihlášky lze doručit poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu personalistika@muko.cz. Požadavky: - schopnost samostatně plnit individuální úkoly - dobré komunikační schopnosti, asertivní jednání - důslednost, časová flexibilita - znalost práce s PC a kancelářskými programy - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička). Výhodou: - praxe v oboru - zkouška z odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti v územním plánování - praxe ve správním řízení - znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon (v platném znění) - znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád (v platném znění) - vyhláška č. 157/2024 Sb., o územně analytických podkladech, územně plánovací dokumentaci a jednotném standardu (v platném znění) - vyhláška č. 146/2024 Sb., o požadavcích na výstavbu (v platném znění). Náplň práce: - pořizování územního plánu a regulačního plánu pro území města - pořizování územního plánu, regulačního plánu a územního opatření studie na žádost obce ve správním obvodu obce s rozšířenou působností (ORP) - pořizování a vydávání vymezení zastavěného území - pořizování územního opatření o stavební uzávěře a územního opatření o asanaci území pro území obce - vkládání dat do národního geoportálu územního plánování - vykonávání dalších činnosti podle zákona. Nabízíme: - stabilní práce v příjemném prostředí, sociální fond - 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days) - pružná pracovní doba - příspěvek na stravenky, příspěvek k životním a pracovním výročím - účast na odborných vzdělávacích akcích na náklady zaměstnavatele - po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení - nástup 1.9. 2025 nebo dle dohody.
Město Kostelec nad Orlicí
Bc. Lucie Lédrová, tel.:725082583e-mail: lledrova@muko.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 110 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz. Uzávěrka přihlášek 31.7.2025. Přihlášky s požadovanými přílohami lze doručit poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu personalistika@muko.cz. Pracovní poměr na dobu určitou po dobu dlouhodobě uvolněného zaměstnance. Budete mít na starosti: - zajišťování odborných agend na úseku vodního hospodářství - výkon vodoprávního úřadu - zajišťování odborných agend na úseku obecního stavebního úřadu pro stavby vodních děl - výkon veřejné správy na úseku vodovodů a kanalizací - úkoly povodňového orgánu dané vodním zákonem - řešení ekologických havárií z hlediska ohrožení životního prostředí. Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe splňuje: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, - fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví, ekonomické obory, doprava, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví a dřevařství, vědy o zemi nebo právo, - fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, geodézie a kartografie, obecně právní činnost, veřejnosprávní činnost nebo doprava, - fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, geodézie a katastr nemovitostí nebo veřejnosprávní činnost. Pro danou pracovní pozici je výhodou studijní obor Ekologie a ochrana krajiny - vodohospodář, obor Ekologie a životní prostředí - vodohospodář, obor Vodohospodářské stavby. Další požadavky: - schopnost samostatně plnit individuální úkoly - dobré komunikační schopnosti, asertivní jednání - důslednost, časová flexibilita. - znalost práce s PC a kancelářskými programy. - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička). Nabízíme: - 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days) - pružná pracovní doba - po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení - zaměstnanecké benefity - nástup 1.9.2025 nebo dle dohody.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-004651 | Stavebni prace | 100 000 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je adaptace bývalého okresního chorobince (domov mládeže), na bytové jednotky určené k trvalému bydlení. Jedná se o stávající objekt č.p. 279, který bude navrhovanými stavebními úpravami přestavěn na bytový dům s 33 bytovými jednotkami určenými k trvalému bydlení. S těmito úpravami je spojené navýšení parkovací plochy, tedy vybudování parkoviště v jižní části objektu a s tím související úprava areálových zpevněných ploch. Dále stavební úpravy zahrnují nové areálové rozv
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.06.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.02.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.06.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.02.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.11.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 22.10.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.06.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.03.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.11.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.11.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.10.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.05.2011Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.10.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.09.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU