MĚSTO Jesenice
Oficiální název: Město Jesenice
DIČ: CZ00241318
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 3nzb42m
Kontakty
- 241 021 710
- 241 021 715
- 602 684 818 - starosta
- 607 088 246
- 702 194 555
- podatelna@mujesenice.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-12:00 13:00-18:00 hod.
ÚT 08:00-12:00 13:00-15:00 hod.
ST 08:00-12:00 13:00-18:00 hod.
ČT 08:00-12:00 13:00-15:00 hod.
městské agendy
PO 08:00-12:00 13:00-17:30 hod.
ST 08:00-12:00 13:00-17:30 hod.
Kontaktní osoby
- Ing. Pavel Smutný - starosta
- Ing.arch. Iva Řehulková - místostarostka
- Mgr. Vladimír Koblasa - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
3725111/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
103527104/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
Provozovna
Činnosti firmy
- městský úřad
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
7352010057813 | 357813 | www.egordion.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-002625 | Stavebni prace | 56 000 000,00 Kč |
Předmětem plnění veřejné zakázky je demolice stávajícího objektu mateřské školy a následná novostavba nové dvoupodlažní budovy mateřské školy, která bude provedena na místě odstraněné stavby původní MŠ. Jedná se o budovu o 1 nadzemním podlaží, 1 podlaží částečně zapuštěným do svahu a s plochou střechou. Blíže viz. zadávací dokumentace a její přílohy.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-035183 | Služby | 29 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Město Jesenice
Předmětem této zakázky je poskytování energetických služeb se zaručeným výsledkem (úspory provozních nákladů souvisejících s užitím energií – dále jen „služby“) pro objekt ve vlastnictví města Jesenice -energetický management (služby zahrnující trvalé sledování a vyhodnocování dosahovaných úspor energie) po dobu trvání smluvního vztahu, včetně kontroly instalovaného zařízení, -poskytnutí záruky za dosažení předpokládaných úspor, -sledování a vyhodnocování dosažených výsledků po dobu trvání smluvního vztahu. V rámci zakázky bude poskytovatelem služeb dopracován návrh energeticky úsporných opatření: -zpracování projektové dokumentace a zajištění dalších činností pro zajištění stavebních povolení na realizaci úsporných opatření, budou-li dle nabídky účastníka s ohledem na navrhovaná opatření nezbytná a nebyly-li podklady poskytnuty zadavatelem, -veškerá inženýrská činnost, zejména vyřízení náležitostí spojených se získáním stavebního povolení, -zpracování prováděcí projektové dokumentace na realizaci úsporných opatření, -dodávka a montáž navržených úsporných opatření „na klíč“, -zpracování dokumentace skutečného provedení úsporných opatření, -vypracování podrobného provozního řádu pro nově instalovaná zařízení a zaškolení obsluhy,
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 13.11.2019Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 30.12.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.01.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 02.08.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.07.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU