MĚSTO Jesenice
Oficiální název: Město Jesenice
DIČ: CZ00241318
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 3nzb42m
Kontakty
- 241 021 710
- 241 021 715
- 602 684 818 - starosta
- 607 088 246
- 702 194 555
- podatelna@mujesenice.cz
Úřední hodiny
pokladna, podatelna | |||
Pondělí | 08:00-12:00 | 13:00-18:00 | |
Úterý | 08:00-12:00 | 13:00-15:00 | |
Středa | 08:00-12:00 | 13:00-18:00 | |
Čtvrtek | 08:00-12:00 | 13:00-15:00 | Zavřeno |
Pátek | 08:00-12:00 | 13:00-14:00 | |
Sobota | zavřeno | ||
Neděle | zavřeno |
městské agendy | ||
Pondělí | 08:00-12:00 | 13:00-17:30 |
Úterý | zavřeno | |
Středa | 08:00-12:00 | 13:00-17:30 |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Pavel Smutný - starosta
- Ing.arch. Iva Řehulková - místostarostka
- Mgr. Vladimír Koblasa - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
3725111/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
103527104/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Provozovna
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Jesenice
Ing. Jan Hašek, tel.:241 021 713e-mail: jan.hasek@mujesenice.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 21. 5. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 55 000 Kč/měsíc |
První kontakt emailem jan.hasek@mujesenice.cz nebo telefonicky Předpoklady: · státní občan ČR, občan jiného členského státu Evropské unie, popř. cizinec s trvalým pobytem, · minimální věk 18 let, · plná způsobilost k právním úkonům, · bezúhonnost, · ovládá český jazyk, · splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Požadavky: · Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe v souladu s ust. § 30a zák. č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění, splňuje: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, - fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, - fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo - fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. Úředník nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat činnost stavebního úřadu na úseku stavebního řádu, pokud je zajištěno, že bude do doby splnění uvedených požadavků vykonávat tuto činnost pod odborným vedením úředníka splňujícího kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu, nejvýše však po dobu 3 let. Výhodou: · osvědčení zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost stavební řád a vyvlastnění, nebo osvědčení o úspěšném vykonání úřednické zkoušky pro obor státní služby, jehož součástí je stavební řád · znalost obecně závazných právních předpisů (zejména zák. č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění a zák. č. 500/2004 Sb., správní řád), · zkušenosti s procesem povolování staveb · ochota řídit služební vozidlo a řidičský průkaz skupiny B, · znalost práce s PC (WORD, EXCEL, programy CAD, GIS) o metodické vedení nového zaměstnance (odborné vedení úředníkem splňujícím kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu) o možnost trvalého vzdělávání, podpora profesního rozvoje (vstupní vzdělávání, školení, semináře, kurzy) o pružná pracovní doba, stabilní pracovní prostředí, o 5 týdnů dovolené, o 3 dny indispozičního volna, o Příspěvek na stravování v maximální výši ("Stravenkový paušál" do výše daňového uplatnění nákladů zaměstnavatele), o MultiSport karta, o Finanční příspěvek zaměstnavatele: na budoucí zabezpečení zaměstnance (penzijní nebo životní pojištění), nebo příspěvek zaměstnavatele na péči o tělesné a duševní zdraví (formou dobití benefitní platební karty).
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-002625 | Stavebni prace | 56 000 000,00 Kč |
Předmětem plnění veřejné zakázky je demolice stávajícího objektu mateřské školy a následná novostavba nové dvoupodlažní budovy mateřské školy, která bude provedena na místě odstraněné stavby původní MŠ. Jedná se o budovu o 1 nadzemním podlaží, 1 podlaží částečně zapuštěným do svahu a s plochou střechou. Blíže viz. zadávací dokumentace a její přílohy.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-035183 | Služby | 29 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Město Jesenice
Předmětem této zakázky je poskytování energetických služeb se zaručeným výsledkem (úspory provozních nákladů souvisejících s užitím energií – dále jen „služby“) pro objekt ve vlastnictví města Jesenice -energetický management (služby zahrnující trvalé sledování a vyhodnocování dosahovaných úspor energie) po dobu trvání smluvního vztahu, včetně kontroly instalovaného zařízení, -poskytnutí záruky za dosažení předpokládaných úspor, -sledování a vyhodnocování dosažených výsledků po dobu trvání smluvního vztahu. V rámci zakázky bude poskytovatelem služeb dopracován návrh energeticky úsporných opatření: -zpracování projektové dokumentace a zajištění dalších činností pro zajištění stavebních povolení na realizaci úsporných opatření, budou-li dle nabídky účastníka s ohledem na navrhovaná opatření nezbytná a nebyly-li podklady poskytnuty zadavatelem, -veškerá inženýrská činnost, zejména vyřízení náležitostí spojených se získáním stavebního povolení, -zpracování prováděcí projektové dokumentace na realizaci úsporných opatření, -dodávka a montáž navržených úsporných opatření „na klíč“, -zpracování dokumentace skutečného provedení úsporných opatření, -vypracování podrobného provozního řádu pro nově instalovaná zařízení a zaškolení obsluhy,
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 13.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 30.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.01.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 02.08.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.07.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU