MĚSTO Humpolec
Oficiální název: Město Humpolec
DIČ: CZ00248266
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 6gfbdxd
Kontakty
- 565 518 111
- 565 518 120 - tajemník
- 565 518 160 - živnostenský úřad
- 565 518 130 - odbor vnitřních věcí
- 565 518 190 - odbor místního hospodářství
- 565 518 140 - ekonomický odbor
- 565 518 170 - odbor dopravy a silničního hospodářství
- 565 518 180 - odbor životního prostředí a památkové péče
- 565 518 150 - odbor zdravotnictví a sociálních věcí
- 607 671 935
- 732 837 671 - starosta
- jiri.fiala@mesto-humpolec.cz
- petr.machek@mesto-humpolec.cz
- urad@mesto-humpolec.cz
- posta@mesto-humpolec.cz
- iveta.jarosova@mesto-humpolec.cz
Úřední hodiny
ÚT 08:00-14:30 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-14:30 hod.
Kontaktní osoby
- Ing. Petr Machek - starosta
- Václav Křivánek - místostarosta 1.
- Martin Hendrych - místostarosta 2.
- Mgr. Jiří Fiala - tajemník
- Iveta Jarošová - sekretariát
Webové prezentace
Bankovní účty
78-8014920277/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-1421261/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1421261/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
107-8034530217/0100 DPH účet, zveřejněn 10.02.2016 |
Identita občana
Činnosti firmy
- městský úřad vydává
- ZÁLESÍ-HUMPOLECKÝ ZPRAVODAJ
- RADNIČNÍ LISTY
Volná pracovní místa
Město Humpolec
Josef Jůzl, tel.:565518193e-mail: josef.juzl@mesto-humpolec.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 11. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Požadavky: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání technického směru, orientaci v procesech přípravy a realizace oprav a investic o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o základní orientaci v zákonech č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, a s ním souvisejících předpisů, č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny sk. B Výhodou: vzdělání ve stavebním oboru oautorizace ČKAIT, zkušenosti s prací v oblasti státní správy nebo samosprávy Náplň činnosti: energetický management města, správa majetku města v oblasti bytů a nebytových prostor, vydávání souhlasů a stanovisek v rámci správy majetku města, realizace výběrových řízení a administrace oprav a investic v rámci spravovaného majetku města, správa majetku v oblasti lesního hospodářství, realizace odpadového hospodářství města Uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození uchazeče - státní příslušnost uchazeče - místo trvalého pobytu uchazeče - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana - kontaktní spojení (telefonní, e-mailové spojení) - datum a podpis uchazeče. K přihlášce je nutné přiložit: - strukturovaný životopis, ve kterém uchazeč uvede údaje o dosavadních zaměstnáních, a údaje o odborných znalostech a dovednostech, které souvisí s oblastí pozice výběrového řízení - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizinců obdobným dokladem příslušného státu) - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - vlastnoručně podepsanou Informaci o zpracování osobních údajů uchazeče při výběrovém řízení na danou pozici MěÚ Humpolec. Přihlášku v písemné podobě je nutné doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 5. listopadu 2024 do 12:00 hod., na adrese podatelny: „Výběrové řízení – OISM-majetek“ Městský úřad Humpolec Mgr. Jiří Fiala, tajemník MěÚ Horní náměstí 300 396 22 Humpolec
Město Humpolec
Ing. Martin Janák, tel.:565518106e-mail: martin.janak@mesto-humpolec.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Požadujeme: Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právního směru, nebo vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe v oboru stavebnictví, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe v oboru stavebnictví (podrobněji viz § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon) Základní orientaci v zákonech č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), č. 283/2021 Sb., stavební zákon Výhodou: zkouška k ověření zvláštní odborné způsobilosti na úseku souvisejících správních činností nebo možnost uznání rovnocennosti vzdělání; zzkušenost z oblasti veřejné správy; autorizace ČKAIT, ČKA
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2021-035228 | Z2021-035228 | tenderarena.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-002358 | neuvedeno |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.02.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 02.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.11.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.07.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.04.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.08.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 13.09.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.04.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 20.09.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.06.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.12.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.11.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 08.10.2008Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen MF-PO
Zdroj: Strukturální fondy EU