MĚSTO Domažlice
Oficiální název: Město Domažlice
DIČ: CZ00253316
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: q25byeg
Kontakty
- 379 719 111
- 379 719 144 - starosta
- 720 814 229
- podatelna@mesto-domazlice.cz
- stanislav.antos@mesto-domazlice.cz
- anna.vankova@mesto-domazlice.cz
Kontaktní osoby
- Stanislav Antoš - starosta
- Viktor Krutina - místostarosta
- Jan Benc - místostarosta
Webové prezentace
Bankovní účty
109782579/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
27-6465380207/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
213911430/0300 DPH účet, zveřejněn 25.10.2014 | |
234691094/0300 DPH účet, zveřejněn 25.10.2014 | |
109782851/0300 DPH účet, zveřejněn 25.08.2018 | |
104594982/0300 DPH účet, zveřejněn 18.09.2018 |
Identita občana
Související firmy
Pobočka
MĚSTO Domažlice - U nemocnice 579, Týnské Předměstí, DomažliceProvozovna
MĚSTSKÁ POLICIE Domažlice - náměstí Míru 1, Město, DomažliceČinnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Městský úřad - OVÚP - Odbor výstavby a územního plánování
Ing. Ivana Marie Sladká, tel.:606 628 024Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 31 000 Kč/měsíc do 38 000 Kč/měsíc |
1. Rámcový popis pracovní náplně: zajišťování všech odborných agend na úseku stavebního řádu v souladu se stavebním zákonem a dalšími právními předpisy 2. Požadavky: Kvalifikační požadavky podle § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů • dobrá uživatelská znalost práce na PC podmínkou • samostatnost, spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost • dobré komunikační schopnosti • řidičské oprávnění skupiny B Bližší informace : Ing. Ivana Marie Sladká, vedoucí odboru výstavby a územního plánování, tel. 606 628 024 v pracovní dny v době od 8:00 do 13:00 hodin Přihlášku s požadovanými doklady zašlou uchazeči nejpozději do 10. 12. 2024 v uzavřené obálce označené „NEOTVÍRAT – VŘ referent OVÚP“na adresu: Město Domažlice, odbor kancelář starosty MěÚ, náměstí Míru 1, 344 20 Domažlice Celé znění VŘ na úřední desce MěÚ Domažlice: www.domazlice.eu v sekci volná místa. Nabízíme: - 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna - příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření nebo životní pojištění - příspěvek na stravování - možnost bezúročné půjčky - po zkušební době možnost přidělení služebního bytu
Městský úřad - Odbor obecní živnostenský úřad
Ing. Stanislav Marek, tel.:724 173 371Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 37 000 Kč/měsíc |
Rámcový popis pracovní náplně: - samostatný výkon kontroly dle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání - řešení přestupků na úseku živnostenského podnikání Požadavky: • vysokoškolské bakalářské nebo vyšší odborné nebo střední vzdělání s maturitou • praxe ve veřejné správě výhodou • dobré komunikační schopnosti • samostatnost, spolehlivost a zodpovědnost - dobrá uživatelská znalost práce na PC - řidičské oprávnění skupiny B Bližší informace: Ing. Stanislav Marek, vedoucí odboru OŽÚ MěÚ Domažlice, tel. 724 173 371 v pracovní dny v době od 8:00 do 13:00 hodin Přihlášku s požadovanými doklady zašlou uchazeči nejpozději do 7. 11. 2024 v uzavřené obálce označené „NEOTVÍRAT – VŘ kontrolor OŽÚ“ na adresu: Město Domažlice, odbor kancelář starosty MěÚ, náměstí Míru 1, 344 20 Domažlice Celé znění na úřední desce MěÚ Domažlice : www.domazlice.eu v sekci volná místa. Nabízíme: - 5 týdnů dovolené - příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření nebo životní pojištění - příspěvek na stravování - možnost bezúročné půjčky
Městský úřad - Správní odbor
Ing. Milena Vlčková, tel.:724 167 786Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 50 000 Kč/měsíc |
Rámcová pracovní náplň • koordinuje a usměrňuje fungování správního odboru na úseku občanských průkazů, cestovních dokladů, evidence obyvatel, ohlašovny a dále na úseku matrik a voleb • komplexně řídí a kontroluje činnost pracovníků celého odboru, organizuje jejich práci • zajišťuje metodickou pomoc obecním úřadům v rámci správního území obce s rozšířenou působností v oblasti výkonu státní správy v přenesené působnosti na úseku evidence obyvatel a matriky Požadavky: • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu • praxe ve veřejné správě výhodou • praxe s řízením kolektivu • organizační a řídící schopnosti, týmový přístup • flexibilita, samostatnost, spolehlivost, odpovědnost, komunikační schopnosti, logické myšlení, schopnost pracovat s prioritami, odolnost vůči stresu • dobrá uživatelská znalost práce na PC • řidičský průkaz skupiny B Bližší informace: Ing. Milena Vlčková, tajemnice MěÚ Domažlice, tel. 724 167 786 v pracovní dny v době od 8:00 do 13:00 hodin Přihlášku s požadovanými doklady zašlou uchazeči nejpozději do 7. 11. 2024 v uzavřené obálce označené „NEOTVÍRAT – VŘ vedoucí SO“ na adresu: Město Domažlice, odbor kancelář starosty MěÚ, náměstí Míru 1, 344 20 Domažlice Celé znění na úřední desce MěÚ Domažlice : www.domazlice.eu v sekci volná místa. Nabízíme: - 5 týdnů dovolené - příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření nebo životní pojištění - příspěvek na stravování - možnost bezúročné půjčky
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
7352010067379 | 367379 | zakazky.domazlice.info |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 22.11.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 18.10.2021Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.06.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 18.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 24.11.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 20.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 03.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.12.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2016Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.04.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.09.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.11.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.07.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 17.03.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.06.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.04.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.12.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.04.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.05.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 25.03.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 08.06.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.01.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.01.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.12.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 04.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 04.09.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU