Město Chrudim
Oficiální název: Město Chrudim
DIČ: CZ00270211
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 3y8b2pi

Kontakty
- 469 657 111
- 469 657 141 - starosta
- 469 657 145 - místostarosta
- 469 657 147 - oddělení vnějších vztahů
- 469 657 160 - odbor správy majetku
- 603 871 923 - odbor investic
- urad@chrudim-city.cz
- frantisek.pilny@chrudim-city.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-17:00 | Zavřeno |
Úterý | 08:00-14:00 | |
Středa | 08:00-17:00 | |
Čtvrtek | 08:00-14:00 | |
Pátek | 08:00-14:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. František Pilný, MBA - starosta
- Ing. Zdeněk Kolář - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
324531/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
19-324531/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
104109190/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
104109545/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
104109895/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
78-9198960277/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
43-2736100257/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
104110335/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
1141606369/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
9005-420531/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
Související firmy
Pobočky
Město Chrudim - Pardubická 67, Chrudim IV, ChrudimTURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM - Resselovo náměstí 1, Chrudim I, Chrudim
Provozovna
MĚSTSKÁ POLICIE Chrudim - Resselovo náměstí 1, Chrudim I, ChrudimČinnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Městský úřad Chrudim
Bc. Zuzana Dundáčková, tel.:469 657 710e-mail: zuzana.dundackova@chrudim-city.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 8. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
Místo výkonu práce: Chrudim požadavky zaměstnavatele dle kompetenčního modelu pro danou pracovní pozici: -ukončené vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání, případně maturitní zkouška + 3 roky praxe technického nebo stavebního zaměření -velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, velmi dobrý písemný projev -znalost práce na PC (MS office) -schopnost týmové práce -řidičský průkaz sk. B -orientace v prostředí veřejné správy vítána -místní znalost správního obvodu úřadu obce s rozšířenou působností Chrudim vítána Charakteristika pracovní pozice -koordinuje činnosti vyplývající ze Zásad města pro spolupráci s investory -v souladu se Zásadami koordinuje postup přípravy investičních záměrů mezi městem a konkrétními investory -spolupracuje s jednotlivými odbory, koordinuje posouzení projektových dokumentací -iniciuje a připravuje jednání s investory -připravuje návrhy smluv o spolupráci a o investičním příspěvku, předkládá je ke schválení RM, ZM -vede evidenci žádostí -svolává pracovní tým pro implementaci zásad pro spolupráci s investory -zajišťuje evidenci smluv včetně jejich zveřejnění v Registru smluv a Centrální evidenci smluv -sleduje plnění závazků vyplývajících ze smluv o spolupráci nebo smluv o investičním příspěvku -v případě nepřítomnosti koordinátora závazných stanovisek ho zastupuje v plném rozsahu Nabízíme: -stabilní zázemí úřadu územní samosprávy -motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny) -5 týdnů dovolené, 6 dnů placeného zdravotního volna -podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání -výhodné telefonní tarify -elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele 90 Kč na 1 jídlo -příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců -možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu -program zaměstnaneckých benefitů Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat - v písemné podobě do 31. 7. 2025 a to buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova MěÚ v Pardubické ul. 67, I. patro, č. dveří 240) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte „Výběrové řízení – Koordinátor pro spolupráci s investory“) na adresu: Městský úřad Chrudim Bc. Zuzana Dundáčková vedoucí Odboru kanceláře tajemníka Resselovo nám. 77 537 16 Chrudim - elektronicky do datové schránky města Chrudim (ID 3y8b2pi) nebo e-mailem na adresu elektronické podatelny města (podatelna@chrudim-city) v případě, že zpráva bude opatřena zaručeným elektronickým podpisem. Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu. Při podání přihlášky prostřednictvím pošty se za datum doručení přihlášky považuje datum uvedené na podacím razítku pošty. Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-005336 | Dodávky | 3 719 008,00 Kč |
Místo plnění: Rekonstruovaná a přistavovaná sportovní hala, Tyršovo nám. 249, 537 01 Chrudim II
Předmětem plnění pro Část 1 zakázky na dodávky, kdy je zadavatelem město Chrudim, je dodávka sedaček vč. montáže, dopravy do místa určení, vč. všech souvisejících nákladů, do sportovní haly, kde v současné době probíhá realizace I. etapy akce: Přístavba a rekonstrukce sportovní haly Chrudim. Předmětem plnění pro Část 2 zakázky na dodávky, kdy bude investorem obchodní společnost Sportovní areály Chrudim, s.r.o., počítá zejména s dodávkou a montáží interiérového vybavení, a to vybavení všech šaten sportovců, ale i s částečným vybavením místností recepce, pro rozhodčí a pro lékaře, a to do sportovní haly. Podrobněji pro obě části viz ZD a její nedílné přílohy. Součástí předmětu plnění pro obě části je: i doprava do místa určení, včetně montáže/instalace dle pokynů zadavatele, odzkoušení, předvedení provozuschopnosti a základních parametrů. Bližší popis a specifikace sedaček a interiérového vybavení, minimálních technických podmínek, popisu včetně požadovaného počtu kusů, je uveden v textu a přílohách ZD.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-002049 | Dodávky | 6 344 573,48 Kč |
Místo plnění: Chrudim
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky je zhotovení fotovoltaických výroben tj. dodávka, montáž a instalace na střechy objektů ve vlastnictví města Chrudim, a to včetně funkčního zapojení do energetické soustavy zadavatele v místech realizace, včetně všech souvisejících dodávek, prací a služeb, které jsou pro dokončení veřejné zakázky nezbytné. Podrobně je předmět zakázky popsán v projektové dokumentaci pro jednotlivé objekty a položkovém rozpočtu pro jednotlivé objekty, jež jsou součástí zadávací dokumentace.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-054931 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: sídlo zadavatele
Veřejná zakázka na služby je rozdělena na 2 části, přičemž pro Část 1): Jedná se o projekt: Projektová dokumentace pro povolení stavby, pro provedení stavby a pro výběr zhotovitele akce "Protipovodňová opatření Chrudim - Stromovka - Dešťová stoka P ", a to realizace přípravných prací na projektu (dále jen "PPR"), vypracování DSP, DPS a pro výběr zhotovitele, inženýrská činnost, včetně zajištění činnosti autorského dozoru - blíže viz ZD a její přílohy. Celkové odhadované investiční náklady jsou ve výši 42,6 mil. Kč bez DPH.pro Část 2): Jedná se o projekt: Projektová dokumentace pro povolení stavby, pro provedení stavby a pro výběr zhotovitele akce "Přírodě blízká protipovodňová opatření Chrudim - Stromovka a propustek", a to realizace přípravných prací na projektu (dále jen "PPR"), vypracování DSP, DPS a pro výběr zhotovitele, inženýrská činnost, včetně zajištění činnosti autorského dozoru - blíže viz ZD a její přílohy. Celkové odhadované investiční náklady jsou ve výši 21,1 mil. Kč bez DPH.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-051364 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: sídlo zadavatele, město Chrudim
Předmětem plnění je vypracování projektové dokumentace pro povolení stavby, pro provedení stavby, včetně detailního řešení, v rozsahu běžně samostatně zadávané projektové dokumentace interiérů a vybavení (vč. technické dokumentace), akce: „Přístavba a rekonstrukce sportovní haly Chrudim, II. a III. etapa“, vč. vyjádření správců sítí a dotčených orgánů a vypracování položkového rozpočtu a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s adresným výkazem výměr. Součástí díla je též provedení přípravných prací na projektu, jako geodetické zaměření, výškopis, polohopis, vypracování inženýrskogeologického a hydrogeologického průzkumu, radonového průzkumu, dendrologického průzkumu a inventarizace dřevin a souvisejících porostů keřů, řešení potřebných přípojek a přeložek inženýrských sítí, vč. případné areálové trafostanice (dle nutnosti a vyjádření distributora). Dále pak stavebně technický průzkum, vč. přilehlé a dotčené části Michalského parku a řešení dopravy v klidu, vč. zpevněných ploch a parkování na přilehlé straně v ul. Opletalova a řešení přilehlých chodníků v ul. Sladkovského a na Tyršově nám. Součástí díla je též zajištění provedení nutných sond do podlah, stěn, střech a k základům, včetně vyhodnocení a zapracování do projektové dokumentace. Součástí předmětu díla je také zajištění činnosti autorského dozoru. Celkové odhadované investiční náklady jsou ve výši 314 mil. Kč bez DPH. Podrobněji viz ZD a její nedílné přílohy.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-010737 | Služby | 3 835 000,00 Kč |
Místo plnění: ORP Chrudim
2.1. Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování územní studie ve smyslu § 25 a § 30 stavebního zákona dle níže uvedeného zadání. Územní studie krajiny bude od počátku zpracována v prostředí GIS. Uchazeč bere na vědomí, že na předmět zakázky bude podána žádost o dotaci z Integrovaného regionálního operačního programu, specifický cíl 3.3. Podpora pořizování a uplatňování dokumentů územního rozvoje (dále jen IROP). V případě, že nebude žádost o dotaci či Rozhodnutí o poskytnutí dotace schváleno, zadavatel nebude tuto územní studii krajiny pořizovat a odstoupí od podepsané smlouvy.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-044415 | Služby | 140 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Město Chrudim a jeho okolí.
Předmětem plnění této veřejné zakázky je poskytování veřejných služeb v přepravě cestujících veřejnou městskou linkovou autobusovou dopravou za účelem zajištění dopravní obslužnosti města Chrudim a jeho okolí. Provozování městské autobusové dopravy bude maximálně na období 10 let. Předpokládá se, že rozsah zajišťované dopravní obslužnosti bude prostřednictvím elektrobusů, předpokládaný roční rozsah bude 230.000 až 260.000 km/rok.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 20.03.2023Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.06.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.07.2021Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.02.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 09.08.2019Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.09.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 06.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.11.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.02.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.09.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.05.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 28.07.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.01.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 19.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.10.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 28.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.10.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.11.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.10.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 13.10.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.05.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 25.03.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 27.02.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 02.10.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU