MĚSTO Chrudim
Oficiální název: Město Chrudim
DIČ: CZ00270211
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 3y8b2pi

Kontakty
- 469 657 111
- 469 657 141 - starosta
- 469 657 145 - místostarosta
- 469 657 147 - oddělení vnějších vztahů
- 469 657 160 - odbor správy majetku
- 603 871 923 - odbor investic
- urad@chrudim-city.cz
- frantisek.pilny@chrudim-city.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-17:00 | |
Úterý | 08:00-14:00 | |
Středa | 08:00-17:00 | |
Čtvrtek | 08:00-14:00 | Otevřeno |
Pátek | 08:00-14:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. František Pilný, MBA - starosta
- Ing. Zdeněk Kolář - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
324531/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
19-324531/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
104109190/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
104109545/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
104109895/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
78-9198960277/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
43-2736100257/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
104110335/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
1141606369/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
9005-420531/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
Související firmy
Pobočky
MĚSTO Chrudim - Pardubická 67, Chrudim IV, ChrudimTURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM - Resselovo náměstí 1, Chrudim I, Chrudim
Provozovna
MĚSTSKÁ POLICIE Chrudim - Resselovo náměstí 1, Chrudim I, ChrudimČinnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Městský úřad Chrudim
Bc. Zuzana Dundáčková, tel.:469 657 710e-mail: zuzana.dundackova@chrudim-city.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 30. 5. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 680 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Místo výkonu práce: Chrudim Požadavky zaměstnavatele dle kompetenčního modelu pro danou pracovní pozici: -zabezpečuje výkon přenesené působnosti na úseku stavebního řádu zejména: -vede řízení o záměru a vydává příslušné povolení -vykonává další činnosti podle stavebního zákona pro stavební a nestavební záměry, provádí kontrolní prohlídky a kontroly plnění povinností vyplývajících ze stavebního zákona, jiných právních předpisů a z rozhodnutí a opatření -vykonává působnost obecního stavebního úřadu obce s rozšířenou působností ve věcech záměrů uvedených v § 34a odst. 2 stavebního zákona -provádí přestupkové řízení podle stavebního zákona Charakteristika pracovní pozice -kvalifikace dle § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavebního zákona, tj. -autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, -autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, -fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, -fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo -fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. -popřípadě fyzická osoba se středoškolským vzděláním ukončeným maturitní zkouškou, při splnění výše uvedeného do 3 let od uzavření pracovního poměru. -znalost příslušných právních norem: výhodou znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon (nový stavební zákon) a prováděcích předpisů k tomuto zákonu; zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů -uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel), znalost programu VITA -organizační a komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, schopnost samostatného rozhodování a vysokého pracovního nasazení, zvládání konfliktních situaci, ochota k dalšímu vzdělávání -řidičský průkaz skupiny B - nutnost řídit služební vozidlo -zkouška zvláštní odborné způsobilosti vítána, není podmínkou Nabízíme: -stabilní zázemí úřadu územní samosprávy -motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny) -5 týdnů dovolené, 6 dnů placeného zdravotního volna -podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání -výhodné telefonní tarify -elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele 70 Kč na 1 jídlo -příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců -možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu -program zaměstnaneckých benefitů Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat - v písemné podobě do 15. 6. 2025 a to buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova MěÚ v Pardubické ul. 67, I. patro, č. dveří 240) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte „Výběrové řízení – Odbor stavební“) na adresu: Městský úřad Chrudim Bc. Zuzana Dundáčková vedoucí Odboru kanceláře tajemníka Resselovo nám. 77 537 16 Chrudim - elektronicky do datové schránky města Chrudim (ID 3y8b2pi) nebo e-mailem na adresu elektronické podatelny města (podatelna@chrudim-city) v případě, že zpráva bude opatřena zaručeným elektronickým podpisem. Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-005336 | Dodávky | 3 719 008,00 Kč |
Místo plnění: Rekonstruovaná a přistavovaná sportovní hala, Tyršovo nám. 249, 537 01 Chrudim II
Předmětem plnění pro Část 1 zakázky na dodávky, kdy je zadavatelem město Chrudim, je dodávka sedaček vč. montáže, dopravy do místa určení, vč. všech souvisejících nákladů, do sportovní haly, kde v současné době probíhá realizace I. etapy akce: Přístavba a rekonstrukce sportovní haly Chrudim. Předmětem plnění pro Část 2 zakázky na dodávky, kdy bude investorem obchodní společnost Sportovní areály Chrudim, s.r.o., počítá zejména s dodávkou a montáží interiérového vybavení, a to vybavení všech šaten sportovců, ale i s částečným vybavením místností recepce, pro rozhodčí a pro lékaře, a to do sportovní haly. Podrobněji pro obě části viz ZD a její nedílné přílohy. Součástí předmětu plnění pro obě části je: i doprava do místa určení, včetně montáže/instalace dle pokynů zadavatele, odzkoušení, předvedení provozuschopnosti a základních parametrů. Bližší popis a specifikace sedaček a interiérového vybavení, minimálních technických podmínek, popisu včetně požadovaného počtu kusů, je uveden v textu a přílohách ZD.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-002049 | Dodávky | 6 344 573,48 Kč |
Místo plnění: Chrudim
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky je zhotovení fotovoltaických výroben tj. dodávka, montáž a instalace na střechy objektů ve vlastnictví města Chrudim, a to včetně funkčního zapojení do energetické soustavy zadavatele v místech realizace, včetně všech souvisejících dodávek, prací a služeb, které jsou pro dokončení veřejné zakázky nezbytné. Podrobně je předmět zakázky popsán v projektové dokumentaci pro jednotlivé objekty a položkovém rozpočtu pro jednotlivé objekty, jež jsou součástí zadávací dokumentace.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-054931 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: sídlo zadavatele
Veřejná zakázka na služby je rozdělena na 2 části, přičemž pro Část 1): Jedná se o projekt: Projektová dokumentace pro povolení stavby, pro provedení stavby a pro výběr zhotovitele akce "Protipovodňová opatření Chrudim - Stromovka - Dešťová stoka P ", a to realizace přípravných prací na projektu (dále jen "PPR"), vypracování DSP, DPS a pro výběr zhotovitele, inženýrská činnost, včetně zajištění činnosti autorského dozoru - blíže viz ZD a její přílohy. Celkové odhadované investiční náklady jsou ve výši 42,6 mil. Kč bez DPH.pro Část 2): Jedná se o projekt: Projektová dokumentace pro povolení stavby, pro provedení stavby a pro výběr zhotovitele akce "Přírodě blízká protipovodňová opatření Chrudim - Stromovka a propustek", a to realizace přípravných prací na projektu (dále jen "PPR"), vypracování DSP, DPS a pro výběr zhotovitele, inženýrská činnost, včetně zajištění činnosti autorského dozoru - blíže viz ZD a její přílohy. Celkové odhadované investiční náklady jsou ve výši 21,1 mil. Kč bez DPH.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-051364 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: sídlo zadavatele, město Chrudim
Předmětem plnění je vypracování projektové dokumentace pro povolení stavby, pro provedení stavby, včetně detailního řešení, v rozsahu běžně samostatně zadávané projektové dokumentace interiérů a vybavení (vč. technické dokumentace), akce: „Přístavba a rekonstrukce sportovní haly Chrudim, II. a III. etapa“, vč. vyjádření správců sítí a dotčených orgánů a vypracování položkového rozpočtu a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s adresným výkazem výměr. Součástí díla je též provedení přípravných prací na projektu, jako geodetické zaměření, výškopis, polohopis, vypracování inženýrskogeologického a hydrogeologického průzkumu, radonového průzkumu, dendrologického průzkumu a inventarizace dřevin a souvisejících porostů keřů, řešení potřebných přípojek a přeložek inženýrských sítí, vč. případné areálové trafostanice (dle nutnosti a vyjádření distributora). Dále pak stavebně technický průzkum, vč. přilehlé a dotčené části Michalského parku a řešení dopravy v klidu, vč. zpevněných ploch a parkování na přilehlé straně v ul. Opletalova a řešení přilehlých chodníků v ul. Sladkovského a na Tyršově nám. Součástí díla je též zajištění provedení nutných sond do podlah, stěn, střech a k základům, včetně vyhodnocení a zapracování do projektové dokumentace. Součástí předmětu díla je také zajištění činnosti autorského dozoru. Celkové odhadované investiční náklady jsou ve výši 314 mil. Kč bez DPH. Podrobněji viz ZD a její nedílné přílohy.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-010737 | Služby | 3 835 000,00 Kč |
Místo plnění: ORP Chrudim
2.1. Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování územní studie ve smyslu § 25 a § 30 stavebního zákona dle níže uvedeného zadání. Územní studie krajiny bude od počátku zpracována v prostředí GIS. Uchazeč bere na vědomí, že na předmět zakázky bude podána žádost o dotaci z Integrovaného regionálního operačního programu, specifický cíl 3.3. Podpora pořizování a uplatňování dokumentů územního rozvoje (dále jen IROP). V případě, že nebude žádost o dotaci či Rozhodnutí o poskytnutí dotace schváleno, zadavatel nebude tuto územní studii krajiny pořizovat a odstoupí od podepsané smlouvy.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-044415 | Služby | 140 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Město Chrudim a jeho okolí.
Předmětem plnění této veřejné zakázky je poskytování veřejných služeb v přepravě cestujících veřejnou městskou linkovou autobusovou dopravou za účelem zajištění dopravní obslužnosti města Chrudim a jeho okolí. Provozování městské autobusové dopravy bude maximálně na období 10 let. Předpokládá se, že rozsah zajišťované dopravní obslužnosti bude prostřednictvím elektrobusů, předpokládaný roční rozsah bude 230.000 až 260.000 km/rok.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 20.03.2023Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.06.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.07.2021Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.02.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 09.08.2019Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.09.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 06.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.11.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.02.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.09.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.05.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 28.07.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.01.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 19.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.10.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 28.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.10.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.11.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.10.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 13.10.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.05.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 25.03.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 27.02.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 02.10.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU