MĚSTO Chrudim
Oficiální název: Město Chrudim
DIČ: CZ00270211
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 3y8b2pi
Kontakty
- 469 657 111
- 469 657 141 - starosta
- 469 657 145 - místostarosta
- 469 657 147 - oddělení vnějších vztahů
- 469 657 160 - odbor správy majetku
- 603 871 923 - odbor investic
- urad@chrudim-city.cz
- frantisek.pilny@chrudim-city.cz
Úřední hodiny
ÚT 08:00-14:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-14:00 hod.
Kontaktní osoby
- Ing. František Pilný, MBA - starosta
- Ing. Zdeněk Kolář - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
324531/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-324531/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
104109190/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
104109545/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
104109895/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
78-9198960277/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
43-2736100257/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
104110335/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
1141606369/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
9005-420531/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
Související firmy
Pobočky
MĚSTO Chrudim - Pardubická 67, Chrudim IV, ChrudimTURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM - Resselovo náměstí 1, Chrudim I, Chrudim
Provozovna
MĚSTSKÁ POLICIE Chrudim - Resselovo náměstí 1, Chrudim I, ChrudimČinnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Městský úřad Chrudim
Ing. Marie Borská, tel.:469 657 480; 739 312 150e-mail: marie.borska@chrudim-city.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona: - státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka - bezúhonnost Požadavky zaměstnavatele: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - orientace v zákoně o účetnictví a jeho aplikace pro vybrané účetní jednotky - orientace v zákoně o DPH a jeho aplikace pro vybrané účetní jednotky - orientace v zákoně o obcích - zkušenosti s elektronickým platebním stykem - dobrá znalost práce na PC (MS Word, MS Excel) - zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, loajálnost - výhodou praxe v účetnictví územních samospráv, zkouška zvláštní odborné způsobilosti (není nezbytností) Nabízíme: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny) - 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele 80 Kč na 1 jídlo - příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců - možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu - program zaměstnaneckých benefitů Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození uchazeče - státní příslušnost uchazeče - místo trvalého pobytu uchazeče - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana - datum a podpis uchazeče - telefonní nebo e-mailový kontakt K přihlášce je nutno připojit: -životopis, obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních s přesným popisem vykonávaných činností a o odborných znalostech a dovednostech, týkajících se správních činností; - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud domovský stát takový doklad nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením); - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 8. 11. 20024, a to buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova MěÚ v Pardubické ul. 67, I. patro, č. dveří 240) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte „Výběrové řízení – Odbor finanční“) na adresu: Městský úřad Chrudim Bc. Zuzana Dundáčková vedoucí Odboru kanceláře tajemníka Pardubická 67 537 16 Chrudim Podání přihlášky v elektronické podobě: • do datové schránky města Chrudim (3y8b2pi) • elektronickou poštou (podatelna@chrudim-city.cz), pouze je-li zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). V obou případech musí být zákonem požadované přílohy k přihlášce autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu. Bližší informace k obsazovanému pracovnímu místu sdělí Ing. Marie Borská, vedoucí Odboru finančního (adresa: Městský úřad Chrudim, Odbor finanční, Pardubická 67, 537 01 Chrudim, e-mail marie.borska@chrudim-city.cz, telefon 469 657 480, mobil 739 312 150).
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
7352010043655 | 343655 | zakazky.chrudim-city.cz |
5200060052438 | 60052438 | www.chrudim-city.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-005336 | Dodávky | 3 719 008,00 Kč |
Místo plnění: Rekonstruovaná a přistavovaná sportovní hala, Tyršovo nám. 249, 537 01 Chrudim II
Předmětem plnění pro Část 1 zakázky na dodávky, kdy je zadavatelem město Chrudim, je dodávka sedaček vč. montáže, dopravy do místa určení, vč. všech souvisejících nákladů, do sportovní haly, kde v současné době probíhá realizace I. etapy akce: Přístavba a rekonstrukce sportovní haly Chrudim. Předmětem plnění pro Část 2 zakázky na dodávky, kdy bude investorem obchodní společnost Sportovní areály Chrudim, s.r.o., počítá zejména s dodávkou a montáží interiérového vybavení, a to vybavení všech šaten sportovců, ale i s částečným vybavením místností recepce, pro rozhodčí a pro lékaře, a to do sportovní haly. Podrobněji pro obě části viz ZD a její nedílné přílohy. Součástí předmětu plnění pro obě části je: i doprava do místa určení, včetně montáže/instalace dle pokynů zadavatele, odzkoušení, předvedení provozuschopnosti a základních parametrů. Bližší popis a specifikace sedaček a interiérového vybavení, minimálních technických podmínek, popisu včetně požadovaného počtu kusů, je uveden v textu a přílohách ZD.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-002049 | Dodávky | 6 344 573,48 Kč |
Místo plnění: Chrudim
Předmětem plnění nadlimitní veřejné zakázky je zhotovení fotovoltaických výroben tj. dodávka, montáž a instalace na střechy objektů ve vlastnictví města Chrudim, a to včetně funkčního zapojení do energetické soustavy zadavatele v místech realizace, včetně všech souvisejících dodávek, prací a služeb, které jsou pro dokončení veřejné zakázky nezbytné. Podrobně je předmět zakázky popsán v projektové dokumentaci pro jednotlivé objekty a položkovém rozpočtu pro jednotlivé objekty, jež jsou součástí zadávací dokumentace.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-054931 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: sídlo zadavatele
Veřejná zakázka na služby je rozdělena na 2 části, přičemž pro Část 1): Jedná se o projekt: Projektová dokumentace pro povolení stavby, pro provedení stavby a pro výběr zhotovitele akce "Protipovodňová opatření Chrudim - Stromovka - Dešťová stoka P ", a to realizace přípravných prací na projektu (dále jen "PPR"), vypracování DSP, DPS a pro výběr zhotovitele, inženýrská činnost, včetně zajištění činnosti autorského dozoru - blíže viz ZD a její přílohy. Celkové odhadované investiční náklady jsou ve výši 42,6 mil. Kč bez DPH.pro Část 2): Jedná se o projekt: Projektová dokumentace pro povolení stavby, pro provedení stavby a pro výběr zhotovitele akce "Přírodě blízká protipovodňová opatření Chrudim - Stromovka a propustek", a to realizace přípravných prací na projektu (dále jen "PPR"), vypracování DSP, DPS a pro výběr zhotovitele, inženýrská činnost, včetně zajištění činnosti autorského dozoru - blíže viz ZD a její přílohy. Celkové odhadované investiční náklady jsou ve výši 21,1 mil. Kč bez DPH.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-051364 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: sídlo zadavatele, město Chrudim
Předmětem plnění je vypracování projektové dokumentace pro povolení stavby, pro provedení stavby, včetně detailního řešení, v rozsahu běžně samostatně zadávané projektové dokumentace interiérů a vybavení (vč. technické dokumentace), akce: „Přístavba a rekonstrukce sportovní haly Chrudim, II. a III. etapa“, vč. vyjádření správců sítí a dotčených orgánů a vypracování položkového rozpočtu a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s adresným výkazem výměr. Součástí díla je též provedení přípravných prací na projektu, jako geodetické zaměření, výškopis, polohopis, vypracování inženýrskogeologického a hydrogeologického průzkumu, radonového průzkumu, dendrologického průzkumu a inventarizace dřevin a souvisejících porostů keřů, řešení potřebných přípojek a přeložek inženýrských sítí, vč. případné areálové trafostanice (dle nutnosti a vyjádření distributora). Dále pak stavebně technický průzkum, vč. přilehlé a dotčené části Michalského parku a řešení dopravy v klidu, vč. zpevněných ploch a parkování na přilehlé straně v ul. Opletalova a řešení přilehlých chodníků v ul. Sladkovského a na Tyršově nám. Součástí díla je též zajištění provedení nutných sond do podlah, stěn, střech a k základům, včetně vyhodnocení a zapracování do projektové dokumentace. Součástí předmětu díla je také zajištění činnosti autorského dozoru. Celkové odhadované investiční náklady jsou ve výši 314 mil. Kč bez DPH. Podrobněji viz ZD a její nedílné přílohy.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-010737 | Služby | 3 835 000,00 Kč |
Místo plnění: ORP Chrudim
2.1. Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování územní studie ve smyslu § 25 a § 30 stavebního zákona dle níže uvedeného zadání. Územní studie krajiny bude od počátku zpracována v prostředí GIS. Uchazeč bere na vědomí, že na předmět zakázky bude podána žádost o dotaci z Integrovaného regionálního operačního programu, specifický cíl 3.3. Podpora pořizování a uplatňování dokumentů územního rozvoje (dále jen IROP). V případě, že nebude žádost o dotaci či Rozhodnutí o poskytnutí dotace schváleno, zadavatel nebude tuto územní studii krajiny pořizovat a odstoupí od podepsané smlouvy.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-044415 | Služby | 140 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Město Chrudim a jeho okolí.
Předmětem plnění této veřejné zakázky je poskytování veřejných služeb v přepravě cestujících veřejnou městskou linkovou autobusovou dopravou za účelem zajištění dopravní obslužnosti města Chrudim a jeho okolí. Provozování městské autobusové dopravy bude maximálně na období 10 let. Předpokládá se, že rozsah zajišťované dopravní obslužnosti bude prostřednictvím elektrobusů, předpokládaný roční rozsah bude 230.000 až 260.000 km/rok.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Operační program Jan Amos Komenský (ESF+)
Datum alokace: 30.01.2024Projekt s právním aktem
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 20.03.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.06.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.07.2021Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.02.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 09.08.2019Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 06.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.11.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.02.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.09.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.05.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 28.07.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.01.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 19.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.10.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 28.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.10.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.11.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.10.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 13.10.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.05.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 25.03.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 27.02.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 02.10.2008Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt v realizaci
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU