Město Bystřice pod Hostýnem
Oficiální název: Město Bystřice pod Hostýnem
DIČ: CZ00287113
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: vqqbu36

Kontakty
- 573 501 911 - spojovatelka
- 573 501 915 - sekretariát starosty
- 573 501 912 - starosta
- 573 501 913 - místostarosta
- 602 733 742 - starosta
- 605 785 681 - místostarosta
- 605 113 935 - 2. místostarosta
- posta@mubph.cz
- podatelna@mubph.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 | |
Úterý | zavřeno | ||
Středa | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 | Zavřeno |
Čtvrtek | zavřeno | ||
Pátek | zavřeno | ||
Sobota | zavřeno | ||
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Zdeněk Rolinc - starosta
- Mgr. Mojmír Heryán - místostarosta
- Ing. Martin Burdík - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
86-2999550217/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
43-644920267/0100 DPH účet, zveřejněn 17.03.2016 | ![]() |
27-1477670217/0100 DPH účet, zveřejněn 17.03.2016 | ![]() |
43-7506870267/0100 DPH účet, zveřejněn 17.03.2016 | ![]() |
27-1477660297/0100 DPH účet, zveřejněn 17.03.2016 | ![]() |
Identita občana
Provozovny
MĚSTSKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM Bystřice pod Hostýnem - Pod Platany 2, Bystřice pod Hostýnem
SPOLEČENSKÝ DŮM SUŠIL - Fryčajova 901, Bystřice pod Hostýnem
Živnostenský úřad Bystřice pod Hostýnem - 6. května 1071, Bystřice pod Hostýnem
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Bystřice pod Hostýnem
Mgr. Monika Myšková, tel.:573 501 926e-mail: monika.myskova@mubph.cz
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
Mzdové rozpětí: | od 24 960 Kč/měsíc do 30 920 Kč/měsíc |
pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Vykonávaná činnost: dohled nad veřejným pořádkem, čímž přispívá zejména k ochraně osob, majetku a prevenci kriminality - Požadavky města pro vznik pracovního poměru: řidičský průkaz skupiny „B“, aktivní řidič, základní znalost práce na PC (MS Office, Internet), motivace pro výkon povolání strážníka, schopnost zvládat psychickou zátěž a konfliktní situace, spolehlivost, samostatnost a aktivní přístup k řešení problémů, časová flexibilita a dobré komunikační vlastnosti - Výhody, ke kterým může být při výběru přihlédnuto: platné osvědčení o splnění stanovených odborných předpokladů, zbrojní průkaz skupiny „D“, osvědčení pro odchyt zvířat, praxe u bezpečnostních složek, znalost zákona o obecní policii, zákona o odpovědnosti za přestupky - Strážníkem může být podle zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii, ve znění pozdějších předpisů, občan České republiky, který: je starší 18 let, je bezúhonný, je spolehlivý, je tělesně a duševně způsobilý k výkonu povinností a oprávnění podle zákona o obecní policii, dosáhl středoškolského vzdělání s maturitou - nástup možný od ledna 2026, případně dle dohody, platové podmínky dle nařízení vlády č. č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, 5. platová třída do doby složení zkoušky - STRÁŽNÍK ČEKATEL (24.910 Kč), 8. platová třída – STRÁŽNÍK (29.120 – 30.920 Kč) - plat strážníka se skládá z: základního tarifu, zvláštního příplatku – rizikový, po složení zkoušky 5.500 Kč, příplatku za práci v noci, o víkendech a svátcích, osobního příplatku, odměn za velmi dobré pracovní výsledky - Po přijetí do pracovního poměru je zaměstnanec zařazen jako čekatel do tříměsíčního rekvalifikačního kurzu a je instruktory střediska vzdělávání a volnočasových aktivit připravován na povolání strážník. Rozsah výcviku čekatele a strážníka je stanoven vyhláškou MV č. 418/2008 Sb. Nedílnou součástí rekvalifikačního kurzu je výcvik čekatele k používání zbraně a donucovacích prostředků. Odbornou způsobilost čekatele ověřuje zkušební komise Ministerstva vnitra formou zkoušky. Po úspěšném vykonání zkoušky vydá Ministerstvo vnitra Osvědčení o splnění stanovených odborných předpokladů podle zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii. - Nabízíme: možnost zbrojního průkazu skupiny „E“, péče o odborný rozvoj zaměstnanců, prohlubování a zvyšování kvalifikace, 4 dny sick day, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a “volný čas”, nepeněžní a peněžní dary při pracovních a životních výročích, odchodné podle zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii - Náležitosti přihlášky uchazeče: strukturovaný životopis a stručný motivační dopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti), prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, jiné doklady a osvědčení týkající se vzdělání, čestné prohlášení o bezúhonnosti dle § 4a) a spolehlivosti dle § 4b) zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii, přihlášku k výběrovému řízení, formuláře na webových stránkách města: https://www.bystriceph.cz/formulare-mestske-poliie/d-19476 - Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Neúplné či pozdě doručené přihlášky nebudou zařazeny do výběrového řízení. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče. - Lhůta pro podání přihlášky: Doručení nejpozději do úterý 31.10.2025 (včetně) - Forma přihlášky: Písemná nebo elektronická (datová schránka nebo na el. podatelnu města se zaručeným elektronickým podpisem) - Uchazeč doručí písemnou přihlášku v zalepené obálce označené „VŘ – strážník MP“ osobně na podatelnu MěÚ nebo poštou s uvedením adresy - Adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám. 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, Datová schránka: vqqbu36, e-mail: podatelna@mubph.cz
Město Bystřice pod Hostýnem
Mgr. Monika Myšková, tel.:573 501 926e-mail: monika.myskova@mubph.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc |
Pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Náplň práce: Každodenní komunikace s klienty a návštěvníky infocentra, zajišťuje činnost městského informačního centra, sběr a třídění dat pro internetové portály, zodpovídá za profily IC na sociálních sítích a aktivně tvoří jejich obsah, vytváří grafické návrhy, informační a propagační materiály z oblasti cestovního ruchu, zprostředkování prodeje vstupenek, prodej zboží a služeb týkajících se cestovního ruchu, vypomáhá se zajištěním průvodcovské činnosti na zámku a jeho expozicích, vypomáhá při zajištění městských akcí. - Požadavky města pro vznik pracovního poměru odpovídající povaze činnosti: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, orientace v turistickém a cestovním ruchu, velmi dobrá znalost práce na PC (MS Word, Excel, grafika, sociální sítě), časová flexibilita, ochota pracovat v sezónu o víkendech, výborné komunikační dovednosti, spolehlivost, pečlivost, příjemné vystupování - Výhody, ke kterým může být ve výběrovém řízení přihlédnuto: vzdělání v oblasti cestovního ruchu, turismu, znalost historie, kultury, památek města a okolního regionu, znalost cizího jazyka (angličtina/němčina) na konverzační úrovni, zkušenosti s průvodcovstvím, tvorba grafických návrhů (program Canva), schopnost pracovat s využitím programů umělé inteligence, řidičské oprávnění (skupina B, aktivní řidič) - Nabízíme: péči o odborný rozvoj zaměstnanců, prohlubování a zvyšování kvalifikace, pevnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené a 4 dny sick day, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a “volný čas”, nepeněžní a peněžní dary při pracovních a životních výročích - nástup možný od listopadu 2025 nebo dle dohody, PP na dobu neurčitou, Platová třída: 9. dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. - Předpoklady: státní občan ČR (či cizí státní příslušník, který má v České republice trvalý pobyt), fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, bezúhonná, ovládá český jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem - Uchazeč doručí písemnou přihlášku v zalepené obálce označené „VŘ – referent/ka MIC“ osobně na podatelnu MěÚ nebo poštou s uvedením adresy. * Lhůta pro podání přihlášky: Doručení nejpozději do 31.10.2025 (včetně) * Forma přihlášky: Písemná nebo elektronická (datová schránka nebo na el. podatelnu města se zaručeným elektronickým podpisem) * Adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám. 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, Datová schránka: vqqbu36, e-mail: podatelna@mubph.cz - Náležitosti přihlášky uchazeče: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství, e-mailový a telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče - Doklady, které je nutné doložit k přihlášce: strukturovaný životopis a stručný motivační dopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti), prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, jiné doklady a osvědčení týkající se vzdělání, přihlášku k výběrovému řízení a řestné prohlášení naleznete na webových stránkách města: https://www.bystriceph.cz/formulare%2Dostatni/ds-1187/archiv=0&p1=1027 Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Neúplné či pozdě doručené přihlášky nebudou zařazeny do výběrového řízení. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče. Uchazeči, kteří splní podmínky výběrového řízení, budou o místě a přesném čase konání výběrového řízení informováni e-mailem, případně telefonicky.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 23.11.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 02.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.06.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.06.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.09.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.08.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.06.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.08.2016Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 13.11.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.10.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.05.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.08.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.12.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU