Město Buštěhrad
Kontakty
- 312 250 301
- 312 278 037 - starostka
- 312 278 039 - starostka
- 312 278 038 - místostarostka
- 312 278 031 - matrika
- 312 250 955 - knihovna
- 602 347 411
- 601 347 966
- meu@mestobustehrad.cz
- knihovna@mestobustehrad.cz
Úřední hodiny
| Úřední hodiny | ||
| Pondělí | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 |
| Úterý | zavřeno | |
| Středa | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 |
| Čtvrtek | zavřeno | |
| Pátek | zavřeno | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno | |
| knihovna | ||
| Pondělí | 09:00-12:00 | 13:00-18:00 |
| Úterý | 09:00-12:00 | 13:00-16:00 |
| Středa | 09:00-12:00 | 13:00-16:00 |
| Čtvrtek | 09:00-12:00 | 13:00-18:00 |
| Pátek | zavřeno | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno | |
Kontaktní osoby
- Ing.arch. Daniela Javorčeková - starostka
- Mgr. Jakub Plášek - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
202036562/0300 DPH účet, zveřejněn 25.10.2016 |
|
388172369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.03.2017 |
|
Činnosti firmy
- městský úřad
- městská knihovna
Volná pracovní místa
Město Buštěhrad
Ing. Arch. Daniela Javorčeková, tel.:312 278 037, 606 347 411e-mail: meu@mestobustehrad.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 23 110 Kč/měsíc do 26 680 Kč/měsíc |
Výběrové řízení na pozici Správce místních poplatků. Městský úřad Buštěhrad vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovní pozice Správce místních poplatků. Požadavky na uchazeče: • Splnění podmínky zvláštní odborné způsobilosti (ZOZ) v oblasti správy daní a místních poplatků dle zákona č. 312/2002 Sb., popřípadě ochota ji získat do 9 měsíců od nástupu • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, ideálně ekonomického nebo právního zaměření. • Znalost legislativy týkající se místních poplatků (zákon č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, a zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád). • Praxe v oblasti správy daní, poplatků nebo veřejné správy výhodou. • Schopnost práce s informačními systémy a kancelářským softwarem (MS Office). • Komunikační a organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost • Řidičský průkaz skupiny B výhodou Náplň práce: • Správa místních poplatků v souladu s platnou legislativou. • Vedení agendy místních poplatků, včetně evidence a kontrol. • Komunikace s poplatníky a poskytování odborného poradenství. • Spolupráce s ostatními úseky městského úřadu. • Realizace rozhodnutí a platebních výměrů. • Zajištění podkladů k vymáhání neuhrazených místních poplatků • Zajištění vymáhání neuhrazených místních poplatků Způsob a termín nástupu • Pracovní poměr na dobu neurčitou • Podle dohody Místo výkonu práce • Městský úřad Buštěhrad, Revoluční 1, 273 43 Buštěhrad Nabízíme: • Práci na plný úvazek v příjemném pracovním prostředí. • Možnost profesního rozvoje a dalšího vzdělávání. • Odpovídající platové ohodnocení dle platných předpisů. • Zaměstnanecké benefity (stravné, příspěvek na penzijní připojištění). • Dovolená 5 týdnů • 3 dny sick day • jistotu a stabilitu, perspektivní a zajímavé zaměstnání Přihlášky: Termín pro podání přihlášky do 31. 10. 2025 (doručením přihlášky do podatelny MěÚ Buštěhrad osobně, nebo poštou na adresu MěÚ Buštěhrad, Revoluční 1 /4, 273 43 Buštěhrad. Přihláška je k dispozici na stránkách www.mestobustehrad.cz Přihlášku zašlete, či předejte v zalepené obálce, s označením „Výběrové řízení Správce místních poplatků“ – NEOTVÍRAT s adresou odesílatele. Bližší informace podá Ing. Arch. Daniela Javorčeková-starostka, tel. 312 278 037, 606 347 411. Vyvěšeno: na úřední informační tabuli MěÚ a internetových stránkách města www.mestobustehrad.cz Po ukončení výběrového řízení budou nevybraným uchazečům poskytnuté dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány doporučenou zásilkou zpět.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
| Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
|---|---|---|---|
| Z2023-047928 | Služby | 17 600 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je zajištění kompletních služeb v oblasti odpadového hospodářství pro zadavatele
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.04.2023Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.04.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2019Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.09.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.10.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.07.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.05.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.09.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.03.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.07.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU





