MĚSTO Brušperk
Oficiální název: Město Brušperk
DIČ: CZ00296538
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 37cbe8h
Kontakty
- 591 144 451
- 721 950 407 - starostka
- 721 851 452 - místostarosta
- 721 904 883 - místostarostka
- urad@brusperk-mesto.cz
- starosta@brusperk-mesto.cz
- mistostarosta@brusperk-mesto.cz
- mistostarosta2@brusperk-mesto.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-11:30 13:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-11:30 13:00-17:00 hod.
ČT 13:00-15:00 hod.
Kontaktní osoby
- Ing. Lucie Krátká - starostka
- Mgr. Tomáš Kocourek - místostarosta, 1
- Lenka Karasová - místostarostka, 2
Webové prezentace
Bankovní účty
190526379/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
190526977/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
190527179/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
Identita občana
Pobočky
MĚSTSKÁ KNIHOVNA Brušperk - K náměstí 22, Brušperk
Činnosti firmy
- městský úřad vydává
- BRUŠPERSKÝ ZPRAVODAJ
Volná pracovní místa
Město Brušperk - pracoviště
Ing. Urbanec, p. Zahradníková, tel.:591 144 453, 591 144 458e-mail: tajemnik@brusperk-mesto.cz urad@brusperk-mesto.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 9. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
z:22/5/2024 a:9/10/2024 Požadujeme: - způsobilost k právním úkonům - předložení výpisu z RT - SŠ nebo VŠ stavebního zaměření, vše ostatní zvládneme společně během pracovního poměru (detaily viz zákon č. 283/2021 Sb., § 30a). Výhodou: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů - řidičské oprávnění skupiny B. Mzda: - 9.platová třída 21.710 Kč-31.820 Kč - bez zkoušky zvláštní odborné způsobilosti - 10. platová třída 23.390 Kč-34.370 Kč - po zkoušce zvláštní odborné způsobilosti. Nabízíme: - 5 dní zdravotní volno (sick days), 25 dní dovolené, pololetní odměny, 5.000 Kč na aktivity, příspěvek na stravování, až 20.000 Kč příspěvek na důchodové pojištění. Životopisy zasílejte emailem.
Město Brušperk - pracoviště
Ing. Urbanec, p. Zahradníková, tel.:591 144 453, 591 144 458e-mail: tajemnik@brusperk-mesto.cz urad@brusperk-mesto.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 9. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
z:22/5/2024 a:9/10/2024 Požadujeme: - vzdělání dle zákona č. 183/2006 Sb., § 13a, odst. 2. - všeobecná znalost zákona č. 183/2006 Sb. - stavební zákon a zákon č. 128/2000 Sb., o obcích. Výhodou: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb. - ŘP sk. B. Mzda: - OD: 9.plat. třída 21.710,- Kč, po zkoušce ZOZ 10.plat.tř. 23.390,- Kč - DO: 31.820,- Kč - 34.370,- Kč +osobní příplatek. Nabízíme: - 25 dnů dovolená, 5 dnů indispoziční volno (sick days), pololetní odměny, 5 000 Kč příspěvek na rekondiční aktivity a produkty (např. dovolená, pohybové aktivity, vitamíny, …), příspěvek na stravování, až 20 000 Kč ročně příspěvek na důchodové připojištění. Životopisy zasílejte emailem.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2023-022579 | Z2023-022579 | nen.nipez.cz |
5200000337962 | 219039 | www.vhodne-uverejneni.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-052401 | Dodávky | neuvedeno |
ředmětem veřejné zakázky jsou fyzické dodávky elektřiny a sdružených služeb včetně zajištění distribuce elektřiny a systémových služeb na období od 1. 1. 2024 do 31. 12. 2024 pro zadavatele v kvalitě dle vyhlášky Energetického regulačního úřadu č. 540/2005 Sb., o kvalitě dodávek elektřiny a souvisejících služeb v elektroenergetice, ve znění pozdějších předpisů, v souladu s energetickým zákonem, a ve smyslu vyhlášky Energetického regulačního úřadu č. 408/2015 Sb., o pravidlech trhu s elektřinou a zásadách tvorby cen za činnost operátora trhu s elektřinou a provedení některých dalších ustanovení energetického zákona, ve znění pozdějších předpisů a příslušných prováděcích vyhlášek
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-052402 | Dodávky | neuvedeno |
Předmětem veřejné zakázky jsou fyzické dodávky zemního plynu do odběrných míst s převzetím závazku zadavatele odebrat zemní plyn z plynárenské distribuční soustavy na období od 1. 1. 2024 do 31. 12. 2024 (není-li u odběrného místa v příloze č. 01_5 uvedeno jinak) včetně přenesení odpovědnosti za odchylku na dodavatele podle energetického zákona, vyhlášky č. 349/2015 Sb., o Pravidlech trhu s plynem, ve znění pozdějších předpisů a ve smyslu vyhlášek Energetického regulačního řadu v platném znění
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-030820 | Stavebni prace | 43 000 000,00 Kč |
Jedná se o přístavbu základní školy
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 19.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.10.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 22.06.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU