MĚSTO Bruntál
Oficiální název: Město Bruntál
DIČ: CZ00295892
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: c9vbr2k
Kontakty
- 554 706 111 - spojovatelka
- 554 706 360 - starosta
- 554 706 321 - místostarosta
- 554 706 353 - místostarosta
- 554 706 326 - tajemnice
- starosta@mubruntal.cz
- posta@mubruntal.cz
- radim.tesolin@mubruntal.cz
Úřední hodiny
PO 08:00-11:30 12:15-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:00-11:30 12:15-17:00 hod.
ČT 08:00-11:30 hod.
Kontaktní osoby
- Bc. Martin Henč - starosta
- Ing. Petr Rys, MBA. - místostarosta, 1
- Radek Zatloukal - místostarosta, 2
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-525771/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
525771/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
230111021/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
Identita občana
Související firmy
Pobočka
MĚSTSKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM Bruntál - nám. Míru 64/7, BruntálProvozovna
MĚSTSKÁ POLICIE Bruntál - nám. Míru 70/1, BruntálČinnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Bruntál
Marta Křenková, tel.:554706340e-mail: marta.krenkova@mubruntal.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávních celků, výběrové řízení na funkci: Vedoucího oddělení ekologie krajiny a zemědělství, odboru životní prostředí na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál zařazení v platové třídě: 10. - 11. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, - je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk, - splňuje předpoklady stanovené zákonem č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní republiky, České republiky a Slovenské republiky, předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971. Další požadavky: - absolvent VŠ v magisterském nebo bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání; požadován přírodovědný, lesnický nebo právnický směr, - orientace ve správním řádu, zákonu o ochraně přírody, zákonu o lesích, zákonu o myslivosti, zákonu o rybářství, zákonu o ochraně zemědělského půdního fondu, - uživatelská znalost práce na PC v programech Microsoft Office, Excel, - zdravotní stav umožňující práci v terénu, - řidičský průkaz sk. B, - odborná způsobilost podle zákona č. 312/2002 Sb. výhodou, - organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, preciznost, zodpovědnost, odolnost vůči stresu. Charakteristika vykonávané pozice: Řídí a kontroluje činnost oddělení ekologie krajiny a zemědělství, připravuje rozpočet oddělení, poskytuje metodickou pomoc a provádí zaškolení nových zaměstnanců oddělení. Nabízíme: Pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days, 5 týdnů dovolené a další benefity. Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče. K přihlášce je nutno doložit tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - osvědčení a čestné prohlášení dle zákona č. 451/1991 Sb. Písemnou přihlášku lze podat: ve lhůtě do 6.11.2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál sekretariát tajemníka Nádražní 20 792 01 BRUNTÁL
Město Bruntál
Podatelna, tel.:554706111e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 22 000 Kč/měsíc do 32 000 Kč/měsíc |
Úředník/ce - referent/ka oddělení, oddělení právní, personální a organizační, odbor kancelář tajemníka na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál zařazení v platové třídě: 9. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, - je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk. Další požadavky: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, - znalost práce na PC, - znalost zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně kterých zákonů, - znalost zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, - dobré komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, časová flexibilita, - řidičský průkaz sk. B výhodou. Nabízíme: Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity. Charakteristika vykonávané pozice: Zajištění agendy vzdělávání zaměstnanců vč. zajištění a kontroly financování a čerpání rozpočtu; zajištění agendy evidence smluv a registru smluv; zajištění administrativy a spisové služby oddělení. Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče. K přihlášce je nutno doložit tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy. Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu. Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Písemnou přihlášku lze podat: ve lhůtě do 11.11.2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál sekretariát tajemníka Nádražní 20 792 01 BRUNTÁL
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2018-024855 | Z2018-024855 | profily.proebiz.com |
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-001391 | Stavební práce | 257 336 852,20 Kč |
Místo plnění: Moravskoslezský kraj, katastrální území města Bruntál
Předmětem plnění veřejné zakázky „Zimní stadion na Kavalcově ulici v Bruntále“ je realizace stavebních prací, které jsou blíže specifikovány rozsahem projektové dokumentace, výkazem výměr a smlouvou o dílo. Navržená stavba bude sloužit jako zimní stadion pro hokej a veřejné bruslení. Součástí zimní ho stadionu bude bufet, šatny pro hokej a ošetřovna. Kolem budovy zimního stadionu vzniknou nové zpevněné plochy jako přístupové a příjezdové komunikace. Okolní nezpevněné plochy budou osety travním semenem. Nové zelené plochy budou doplněny stromy a keři či jinými sadovými úpravami. Více viz zadávací dokumentace.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 05.04.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.03.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.02.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 18.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.08.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 21.07.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 06.05.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 06.05.2015Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.04.2015Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 29.01.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.11.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 21.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.01.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 27.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.03.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.02.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 04.09.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 07.08.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 21.02.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 08.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.04.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.10.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 02.08.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.02.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 16.02.2010Projekt nedokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 17.07.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 17.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.06.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.02.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 09.10.2008Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.09.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU