Město Borohrádek
Oficiální název: MĚSTO BOROHRÁDEK
DIČ: CZ00274739
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: jyybfef
Kontakty
- 494 381 602
- 494 381 303 - starosta
- 725 086 522
- 777 783 095
- podatelna@mestoborohradek.cz
- starosta@mestoborohradek.cz
Úřední hodiny
| Pondělí | 16:00-19:00 |
| Úterý | zavřeno |
| Středa | zavřeno |
| Čtvrtek | 09:30-11:30 |
| Pátek | zavřeno |
| Sobota | zavřeno |
| Neděle | zavřeno |
| podatelna | ||
| Pondělí | 07:30-11:30 | 12:30-17:00 |
| Úterý | 07:30-11:30 | 12:30-14:30 |
| Středa | 07:30-11:30 | 12:30-17:00 |
| Čtvrtek | 07:30-11:30 | 12:30-14:30 |
| Pátek | zavřeno | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno | |
Kontaktní osoby
- Mgr. Martin Moravec - starosta
- JUDr. Josef Moravec - místostarosta
Webové prezentace
Bankovní účty
1118159329/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
5384249309/0800 DPH účet, zveřejněn 05.10.2018 |
|
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
MĚSTO BOROHRÁDEK
Zdeněk Cablk, tel.: 494 381 602e-mail: podatelna@mestoborohradek.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, způsob přihlášení a náležitosti přihlášky zveřejněny na www.mestoborohradek.cz. Termín pro podání přihlášek je do 22.12. 2025, do 11:00 hodin. Bližší informace podá Zdeněk Cablk, tajemník MÚ Borohrádek. Požadujeme: - VŠ, VOŠ - stavební nebo technické zaměření - dobrá znalost českého jazyka - dobré komunikační schopnosti, odpovědnost - schopnost vysokého pracovního nasazení - řidičský průkaz sk. B - orientace v technické dokumentaci - uživatelská znalost PC (MS Word, Excel, Outlook,internet). Náplň práce: - referent provádí činnosti na úseku správy majetku města - připravuje a zpracovává podklady pro investiční činnost při opravách a rekonstrukcích majetku města - vede evidenci ve věci územního plánování a ve spolupráci s nadřízeným úřadem se podílí na pořízení územně plánovacích dokumentací - vykonává agendu silničního správního úřadu - připravuje podklady pro zpracování smluv ve věci prodeje pozemků a staveb ve vlastnictví města, odkoupení pozemků a staveb do majetku města, věcných břemen, apod. - zpracovává podklady pro výběrové řízení a připravuje poptávková řízení - podílí se na přípravě žádostí o dotace - ostatní technicko - administrativní činnost. Nabízíme: - 25 dnů dovolené, 3 dny zdravotního volna - příspěvek na stravu.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 22.11.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.05.2017Projekt fyzicky ukončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.08.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.02.2015Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.06.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.09.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 22.12.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.09.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 04.09.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.07.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU





