MEGA-TEC s.r.o.
Oficiální název: MEGA-TEC s.r.o.
DIČ: CZ25538276
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: hxck45h
Kontakty
- 487 888 111
- 602 550 925
- 733 515 277
- info@megatec.cz
- sales@mega.cz
Provozní doba
Pondělí | 07:00-15:00 |
Úterý | 07:00-15:00 |
Středa | 07:00-15:00 |
Čtvrtek | 07:00-15:00 |
Pátek | 07:00-15:00 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Miroslav Matuška - jednatel
- Zdeněk Král - výkonný ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
CZ7826000000008900009410 DPH účet, zveřejněn 10.04.2013 | ![]() |
8900009402/2600 DPH účet, zveřejněn 10.04.2013 | ![]() |
4851307754/0600 DPH účet, zveřejněn 10.04.2013 | ![]() |
CZ8603001712801017128523 DPH účet, zveřejněn 08.04.2014 | ![]() |
117824003/0300 DPH účet, zveřejněn 03.01.2017 | ![]() |
Mateřská společnost
Činnosti firmy
- dodávka, prodej, velkoobchod a montáž
- zařízení pro povrchové úpravy
- elektroforetické boxy EFC
- prodej a velkoobchod
- potrubní plastové systémy +GF+
- montáž
- plastové potrubní systémy
- prodej a velkoobchod
- těsnící butylkaučukové pásky AUTOMOTIVE
- prodej a velkoobchod
- průmyslové lubrikanty a mazadla WEDOLIT
Volná pracovní místa
MEGA-TEC s.r.o., Bystřice nad Pernštejnem
Jana Koutecká, tel.:566 550 925e-mail: koutecka@mega.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc do 36 000 Kč/měsíc |
CO VÁS U NÁS ČEKÁ - kontrola a zaúčtování faktur (přijaté, vydané, související doklady) - řešení souvisejících daňových aspektů z hlediska DPH a daně z příjmu - zpracování personální a mzdové agendy - účtování - banka, pokladna, dlouhodobý majetek, evidence drobného majetku, sklad, nedokončená výroba - zpracování dokladové inventarizace za svěřenou část účetní agendy JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME - máte SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického zaměření - základní znalost personální agendy a zpracování mezd - základní orientace v problematice DHP a účetních předpisech pro podnikatelské subjekty - praxe v oboru alespoň 3 roky - znalost účetních programů ESO9, WINFAS výhodou - dobrá znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) - znalost AJ výhodou - samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a schopnost týmové práce CO ZÍSKÁTE? - nabízíme práci v soukromé české společnosti - 5 týdnů dovolené + 3 dny volna navíc - 37,5 hodinovou pracovní dobu nebo možnost zkráceného úvazku - cafeterii Edenred, příspěvky na penzijní připojištění, odměny k výročím, bezplatné vedení účtu u ČSOB, Raiffeisenbank, UniCredit Bank a zvýhodněné úrokové sazby, zaměstnanecký program Vodafone, MAKRO karta První kontakt: e-mailem, telefonicky
Zdroj: Úřad práce