MARIUS PEDERSEN a.s.
Oficiální název: Marius Pedersen a.s.
DIČ: CZ42194920
Právní forma: Akciová společnost
Datová schránka: dfmcfxw
Kontakty
- 493 646 960
- mppardubice@mariuspedersen.cz
Provozní doba
Pondělí | 07:00-15:00 | Zavřeno |
Úterý | 07:00-15:00 | |
Středa | 07:00-15:00 | |
Čtvrtek | 07:00-15:00 | |
Pátek | 07:00-15:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
CZ0403001712800008787063 DPH účet, zveřejněn 18.07.2013 | ![]() |
8010-308171893/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
8787063/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
17990143/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
8010-708171913/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
1387407781/2700 DPH účet, zveřejněn 05.07.2018 | ![]() |
Související firmy
Ústředí
MARIUS PEDERSEN a.s. - Průběžná 1940/3, Nový Hradec Králové, Hradec KrálovéNejbližší pobočky
MARIUS PEDERSEN a.s. - Stará Obec 313, Rybitví9,39 kmMARIUS PEDERSEN-ZOTEKO - V Mlejnku 625/3c, Třebeš, Hradec Králové17,07 km
MARIUS PEDERSEN a.s. - Na stavě ul., Třebechovice pod Orebem22,74 km
Činnosti firmy
- dopravně recyklační centrum pro nakládání s odpady
Volná pracovní místa
Marius Pedersen a.s.- provozovna
Jana Malá, tel.:739 687 139e-mail: jana.mala@mariuspedersen.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Nižší střední odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 16. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Nástup ihned nebo dohodou. Popis práce: - Organizace a řízení provozu nákladních vozidel - Plánování a zajištění pravidelné údržby a oprav - Komunikace s řidiči, servisy a dodavateli náhradních dílů - Vedení evidence o technickém stavu vozidel - Kontrola dodržování legislativních požadavků (STK, emisní kontroly apod.) - Optimalizace provozních nákladů a efektivity vozového parku Požadujeme: - Praxe na obdobné pozici výhodou - Znalost problematiky údržby nákladních vozidel - Organizační schopnosti a samostatnost Nabízíme: - Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti - Motivující finanční ohodnocení, stravenkový paušál - Služební telefon, počítač, firemní vozidlo a další pracovní benefity - Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání - Přátelský kolektiv a férový přístup - Jistota stabilní firmy - Stravenkový paušál - Veškeré nutné vybavení OOPP - Služební vozidlo - PC a mobil První kontakt e-mailem.
Marius Pedersen a.s.- provozovna
Blanka Myšková, tel.:724 072 247e-mail: blanka.myskova@mariuspedersen.cz
poptat práci
Směnnost: | Dvousměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 6. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc |
Nástup ihned nebo dohodou. Základní pracovní náplň: - řízení, obsluha a údržba pracovních strojů a zařízení (nakladače, vysokozdvižné vozíky) - kontrola chodu a výkonu obsluhovaných strojů - nakládky a vykládky vozidel a odpadů - manipulace s odpadem na provozovně (včetně přerovnávání materiálu) - údržba a kontrola správné funkce nástrojů a zařízení Obsluha stacionárního lisu - ovládání a údržba lisu, který slouží ke zhutnění odpadu pro snazší manipulaci a přepravu Třídění odpadů - důležitá činnost, při které se odpady třídí podle materiálu (plast, papír, sklo atd.) a tím je zajištěno, že odpad bude recyklován správným způsobem Řízení vysokozdvižného manipulačního vozíku - výhodou průkaz strojníka, případně zkušenost s řízením kolových nakladačů Úklid provozovny - udržování čistoty vedoucí zejména k bezpečnosti pracovního prostředí Manipulace s odpadovými nádobami a třídění odpadů - obsluha různých typů odpadových nádob a zajištění, že odpad je řádně tříděn Požadavky: - osvědčení pro řízení kolových nakladačů/vysokozdvižných vozíků - zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost při řešení úkolů - organizační dovednosti a schopnost nezávisle a efektivně organizovat svou práci - komunikativní přístup - práce v týmu, kde je komunikace velmi důležitá - loajalita, dodržování pravidel, každý den je jiný, proto je třeba schopnost se přizpůsobovat novým situacím - flexibilita - schopnost pracovat ve vícesměnném provozu a přizpůsobit se potřebám centra Co nabízíme: - jistotu stabilní firmy, zaměstnanecké benefity - stravenkový paušál - veškeré nutné vybavení OOPP - pravidelnou mzdu ve složení základní mzda, osobní ohodnocení, motivační složku až do výše 8% za odpracovanou hodinu - po roce pracovní poměr na dobu neurčitou - v rámci pracovních potřeb zvyšování kvalifikace Zaměstnanecké výhody: - telefon (sjednání rodinné smlouvy) - výhodné zaměstnanecké půjčky - zaplatíme profesní průkaz řidiče - náborový příspěvek - osobní Benzina karta se zvýhodněnou cenou PHM První kontakt e-mailem nebo telefonicky (08:00 - 14:00).
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.12.2010Projekt nedokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU