MAGISTRÁT MĚSTA Pardubice
Oficiální název: Statutární město Pardubice
DIČ: CZ00274046
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: ukzbx4z

Kontakty
- 466 859 111 - spojovatelka
- 466 859 516 - kancelář primátora
- 466 859 522 - odbor školství, kultury a sportu
- 466 859 511 - ekonomický odbor
- 466 859 413 - odbor školství, kultury a sportu
- posta@mmp.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-11:00 | 12:00-17:00 | |
Úterý | 08:00-11:00 | 12:00-15:30 | |
Středa | 08:00-11:00 | 12:00-17:00 | |
Čtvrtek | 08:00-11:00 | 12:00-15:30 | |
Pátek | 08:00-11:00 | 12:00-14:30 | Otevřeno |
Sobota | zavřeno | ||
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Bc. Jan Nadrchal - primátor
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
182-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
6015-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
19-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
9005-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
8010-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
43-9656490277/0100 DPH účet, zveřejněn 30.04.2014 | ![]() |
326561/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
107-3674540277/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
78-9145760247/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
78-9145770277/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
78-9145730267/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
19-2374030297/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
19-2374040217/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
19-2374020267/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
181632639/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
181632479/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
181632022/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
19-1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
27-1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
181570036/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
181568024/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
181570255/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
27-1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
19-1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
19-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
27-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
182-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
1205484349/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
19-2379850227/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 04.04.2013 | ![]() |
2701272235/2010 DPH účet, zveřejněn 11.09.2018 | ![]() |
107-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 11.09.2018 | ![]() |
Související firmy
Pobočky
MAGISTRÁT MĚSTA Pardubice - Štrossova 44, Bílé Předměstí, PardubicePardubice I. - U Divadla 828, Zelené Předměstí, Pardubice
Pardubice II. - Chemiků 128, Polabiny, Pardubice
Pardubice III. - Jana Zajíce 983, Studánka, Pardubice
Pardubice IV. - Bokova 315, Pardubičky, Pardubice
Pardubice V. - Češkova 22, Zelené Předměstí, Pardubice
Pardubice VI. - Kostnická 865, Svítkov, Pardubice
Pardubice VII. - generála Svobody 198, Rosice, Pardubice
Pardubice VIII. - Hostovice č. 20, Pardubice
ŽIVNOSTENSKÝ ÚŘAD Pardubice - Gorkého 489, Zelené Předměstí, Pardubice
Provozovny
MĚSTSKÁ POLICIE Pardubice - Pernerova 443, Zelené Předměstí, Pardubice
Činnosti firmy
- magistrát města
Volná pracovní místa
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Dohoda o pracovní činnosti |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby, Absolventy |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 150 Kč/hod. |
Náplň práce: - Přemísťování mobiliáře společenského sálu dle zadaných prostorových i časových dispozic - Obsluha vzduchotechnického zařízení a osvětlení - Technický dozor při akcích v sále a následné převzetí pronajatých prostor po skončení akcí nájemců - Zkontrolování mobiliáře po akcích - Pracovní doba dle potřeby zaměstnavatele. V případě potřeby práce i o víkendech. Vhodné i pro absolventy. První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Městský obvod Pardubice I
Ing. Gabriela Křižková, tel.:737 276 380e-mail: gabriela.krizkova@umo1.mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 16. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 37 000 Kč/měsíc |
Nástup dle dohody. Náplň práce: - zajišťuje vyjádření k investičním záměrům z hlediska životního prostředí dle zákona č. 17/1992 Sb., o životním prostředí ve znění pozdějších předpisů - zajišťuje údržbu a správu veřejné zeleně - dřevin v rozsahu daném pasportem veřejné zeleně, týkající se stromů na celém území městského obvodu včetně všech parků - v souladu se zákonem č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon"), vydává povolení ke kácení dřevin rostoucích mimo les pro fyzické i právnické osoby bez ohledu na vlastnictví pozemku. - v souladu se zákonem č. 541/2020 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů včetně provádění kontrol odpadového hospodářství. Zaměstnanecké výhody: - stabilní zaměstnání, pružnou pracovní dobu - podpora profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,-Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kuse) - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití a další benefity Vhodné i pro OZZ. První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Městský obvod Pardubice I
Ing. Gabriela Křižková, tel.:737 276 380e-mail: gabriela.krizkova@umo1.mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 16. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 37 000 Kč/měsíc |
Nástup dle dohody. Komplexní vedení účetní agendy městského obvodu. Nabízíme: - stabilní zaměstnání, pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,-Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kuse) - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití a další benefity První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Městský obvod Pardubice I
Ing. Gabriela Křižková, tel.:737 276 380e-mail: gabriela.krizkova@umo1.mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 16. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc |
Nástup dle dohody. Náplň práce: - péče o veřejný prostor a údržba majetku města Pardubic - práce s nejmodernější technikou a vybavením - obsluha profesionálních komunálních strojů Nabízíme: - stabilní zaměstnání, pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,-Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kuse) - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití a další benefity Vhodné i pro OZZ. První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Městský obvod Pardubice I
Ing. Gabriela Křižková, tel.:737 276 380e-mail: gabriela.krizkova@umo1.mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 16. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
Nástup dle dohody. Náplň práce: - vedení týmu zaměstnanců při péči o veřejný prostor, údržby majetku a zeleně města Pardubic - řízení prací s nejmodernější komunální technikou a vybavením Nabízíme: - stabilní zaměstnání, pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,-Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kuse) - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití a další benefity První kontakt e-mailem, telefonicky.
Městský obvod Pardubice I
Ing. Gabriela Křižková, tel.:737 276 380e-mail: gabriela.krizkova@umo1.mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 16. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc |
Nástup dle dohody. Náplň práce: - péče o veřejnou zeleň Nabízíme: - stabilní zaměstnání, pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,-Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kuse) - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití a další benefity První kontakt telefonicky nebo e-mailem.
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby, Absolventy |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - samostatný výkon náročných specializovaných agend péče o osoby, rodiny a skupiny v nepříznivé sociální situaci - zajišťování sociálně právního poradenství - poskytování soustavné sociální pomoci v přímém styku s osobami nebo rodinami, které se dostaly do nepříznivé sociální situace Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání vysokoškolské (obor sociální politika, sociální práce, speciální pedagogika apod.) vše v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. - zkoušky odborné způsobilosti na úseku sociálně právní ochrany dětí výhodou - dobré komunikační dovednosti - praxe v oboru vítána Výběrového řízení se může zúčastnit uchazeč, který splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona. Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče b) datum a místo narození uchazeče c) státní příslušnost uchazeče d) místo trvalého pobytu uchazeče e) druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství; je-li uchazeč cizím státním příslušníkem, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu f) datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady a údaje: a) strukturovaný profesní životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností b) motivační dopis c) čestné prohlášení o bezúhonnosti* d) prostou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v případě absolvování vysokoškolského studia v zahraničním studijním programu rovněž prostou kopii tzv. nostrifikace, tj. osvědčení o uznání zahraničního vzdělání) e) telefonický a e-mailový kontakt Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku lze doručit v listinné či elektronické podobě. Přihlášku s přílohami v listinné podobě je nutné doručit nejpozději do 18.06.2025 osobně na podatelnu magistrátu – na adrese náměstí Republiky 12, Pardubice (do 17.00 hod.; rozhoduje podací razítko podatelny magistrátu) nebo v téže lhůtě odeslat poštou (rozhoduje podací razítko pošty) na adresu: Magistrát města Pardubic Kancelář tajemníka – personální oddělení Pernštýnské náměstí 1 530 21 Pardubice Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin je nutné označit textem „neotvírat“ a číslem a názvem výběrového řízení. Přihlášku s přílohami v elektronické podobě je nutné doručit nejpozději do 18.06.2025 prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky města Pardubice: ukzbx4z), případně e-mailem prostřednictvím epodatelny (adresa e-podatelny: posta@mmp.cz), a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné označit datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení. Přílohy musí být autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Formulář přihlášky do výběrového řízení a formulář čestného prohlášení o bezúhonnost jsou k dispozici na oficiálních webových stránkách statutárního města Pardubice v sekci Město – Kariéra – Výběrové řízení: https://pardubice.eu/vyberove-rizeni Přihlášky doručené (v případě doručení poštou podané) po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení. Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení magistrátu, tel.: 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, personální oddělení magistrátu, tel.: 466 859 471.
Magistrát města Pardubic - Štrossova
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466 859 471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
Náplň práce: - pořizování územně plánovacích podkladů (územně analytické podklady) pro správní obvod obce s rozšířenou působností Pardubice - samostatné vykonávání činností souvisejících se sběrem, vyhodnocování a zpracováním geografických dat pro potřebu geograf. informačního systému - zajišťování činnosti v oblasti evidence a aktualizace dat DTM města Pardubice – digitální mapa - podílí se na řešení úkolů navazujících na DTM města Pardubice v oblasti mapových podkladů pro potřeby odborů, městských obvodů a projektantů Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání vysokoškolské - vzdělání dle § 44 odst. 4 stavebního zákona - praxe v oboru výhodou - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - praxe ve veřejné správě výhodou - zvláštní odborná způsobilost v oblasti územního plánování výhodou - schopnost koncepčního a analytického myšlení - příjemné vystupování, komunikativnost - řidičský průkaz sk. B s aktivní praxí výhodou Výběrového řízení se může zúčastnit uchazeč, který splňuje předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona. Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče b) datum a místo narození uchazeče c) státní příslušnost uchazeče d) místo trvalého pobytu uchazeče e) druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství; je-li uchazeč cizím státním příslušníkem, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu f) datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady a údaje: a) strukturovaný profesní životopis s uvedením údajůo dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností b) motivační dopis c) čestné prohlášení o bezúhonnosti d) prostou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v případě absolvování vysokoškolského studia v zahraničním stud. programu rovněž prostou kopii tzv. nostrifikace, tj. osvědčení o uznání zahraničního vzdělání) e) telefonický a e-mailový kontakt Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku lze doručit v listinné či elektronické podobě. Přihlášku s přílohami v listinné podobě je nutné doručit nejpozději do 18.06.2025 osobně na podatelnu magistrátu – na adrese náměstí Republiky 12, Pardubice (do 17.00 hod.; rozhoduje podací razítko podatelny magistrátu) nebo v téže lhůtě odeslat poštou (rozhoduje podací razítko pošty) na adresu: Magistrát města Pardubic Kancelář tajemníka – personální oddělení Pernštýnské náměstí 1 530 21 Pardubice Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin je nutné označit textem „neotvírat“ a číslem a názvem výběrového řízení. Přihlášku s přílohami v elektr. podobě je nutné doručit nejpozději do 18.06.2025 prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky města Pardubice: ukzbx4z), případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny (adresa: posta@mmp.cz), a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektr. podpisem (zaručený elektr.podpis založený na kvalifikačním certifikátu). U obou způsobů elektr. podání je nutné označit datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení. Přílohy musí být autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Formulář přihlášky do výběrového řízení a formulář čestného prohlášení o bezúhonnosti jsou k dispozici na oficiálních web. stránkách statut. města Pardubice v sekci Město – Kariéra – Výběrové řízení: https://pardubice.eu/vyberove-rizeni Přihlášky doručené (v případě doručení poštou podané) po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení. Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení magistrátu, tel.: 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, personální oddělení magistrátu, tel.: 466 859 471. Dotazy k náplni práce zodpoví Ing. arch. Mariana Zmítková, vedoucí odboru hlavního architekta, tel.: 466 859 138.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-054238 | Dodávky | 2 500 000,00 Kč |
Místo plnění: Pardubice
Předmětem veřejné zakázky je realizace úpravy zvukového systému stadionu Arnošta Košťála, ul. U Stadionu 1652 v Pardubicích, která zahrnuje vypracování projektové dokumentace, realizaci úpravy zvukového systému a zajištění záručního a pozáručního servisu zvukového systému.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-046628 | Stavební práce | 12 627 000,00 Kč |
Místo plnění: Pardubice
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce za účelem oprav 16-ti volných bytů (neobsazených nájemci) umístěných v deseti bytových domech, a to ve vchodech č.p. 446 a č.p. 447 ul. Sedláčkova, č.p. 826 ul. Bartoňova, č.p. 947 a č.p. 959 ul. J. Zajíce, č.p. 1013-1014 ul. E. Košťála, č.p. 1016-1017 ul. E. Košťála, č.p. 1618 a č.p. 1689 ul. Češkova, č.p. 2731 ul. Sokolovská na území města Pardubice – v částech Polabiny, Studánka a Zelené Předměstí. Opravy budou provedeny v rozsahu těchto PD. Jedná se zejména o kompletní výměnu bytového jádra, vybraných výplní otvorů, podlahových krytin a obkladů, zařizovacích předmětů, rozvodů zdravotní techniky a elektroinstalace, provedení opravy omítek a výmalby, denního úklidu pracoviště a všech společných prostor domu dotčených stavbou, dále o provedení předepsaných zkoušek a revizí.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-043354 | Služby | 2 486 000,00 Kč |
Místo plnění: Pardubice
Předmětem plnění je zpracování projektové dokumentace včetně inženýrské činnosti a autorského dozoru, která bude řešit rekonstrukci stávajícího pavilonu „F“ objektu základní školy (dále jen ZŠ) npor. Eliáše čp. 344 v Pardubicích - Polabinách, a to za účelem zřízení čtyř oddělení školní družiny včetně zázemí pro žáky i zaměstnance. Součástí řešení bude rovněž úprava venkovních ploch v areálu ZŠ pro potřeby a v návaznosti na navrhovanou školní družinu. PD bude zpracována na podkladu stávající studie ve stupních: DUR, DSP a DPS včetně zajištění inženýrské činnosti a autorského dozoru.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-028347 | Služby | 2 400 000,00 Kč |
Místo plnění: Pardubice
Zpracování projektové dokumentace vč. inženýrské činnosti a autorského dozoru, která bude řešit novou stavbu azylového domu pro muže, noclehárny pro ženy a muže, nízkoprahového denního centra a ordinace lékaře pro osoby bez přístřeší, a to namísto stávajících objektů určených k demolici situovaných v SV části areálu provozoven č.p. 516 při hranici s ul. Na Staré poště a ul. J. Palacha v Pardubicích. Součástí projektové dokumentace bude řešení interiérového vybavení, venkovního zastřešení, skladů, oplocení, mobiliáře, zeleně a zpevněných ploch včetně parkovacích stání. PD bude zpracována na podkladu stávající studie ve stupních: DUR, DSP a DPS včetně zajištění inženýrské činnosti a autorského dozoru.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-014341 | neuvedeno |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 057

Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 02.01.2023Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.08.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.10.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 22.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.05.2017Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.07.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 07.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.07.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.07.2015Projekt dokončen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 06.05.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.08.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 19.03.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 28.06.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.03.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.01.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.03.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.07.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.06.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.04.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.08.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.08.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.05.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU