MAGISTRÁT MĚSTA Pardubice
Oficiální název: Statutární město Pardubice
DIČ: CZ00274046
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: ukzbx4z
Kontakty
- 466 859 111 - spojovatelka
- 466 859 516 - kancelář primátora
- 466 859 522 - odbor školství, kultury a sportu
- 466 859 511 - ekonomický odbor
- 466 859 413 - odbor školství, kultury a sportu
- posta@mmp.cz
Úřední hodiny
ÚT 08:00-11:00 12:00-15:30 hod.
ST 08:00-11:00 12:00-17:00 hod.
ČT 08:00-11:00 12:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-11:00 12:00-14:30 hod.
Kontaktní osoby
- Bc. Jan Nadrchal - primátor
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
182-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
6015-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
9005-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
8010-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
43-9656490277/0100 DPH účet, zveřejněn 30.04.2014 | |
326561/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
107-3674540277/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145760247/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145770277/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
78-9145730267/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374030297/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374040217/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2374020267/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181632639/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181632479/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181632022/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181570036/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181568024/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
181570255/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
27-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
182-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205484349/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
19-2379850227/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | |
1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 04.04.2013 | |
2701272235/2010 DPH účet, zveřejněn 11.09.2018 | |
107-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 11.09.2018 |
Identita občana
Související firmy
Pobočky
MAGISTRÁT MĚSTA Pardubice - Štrossova 44, Bílé Předměstí, PardubicePardubice I. - U Divadla 828, Zelené Předměstí, Pardubice
Pardubice II. - Chemiků 128, Polabiny, Pardubice
Pardubice III. - Jana Zajíce 983, Studánka, Pardubice
Pardubice IV. - Bokova 315, Pardubičky, Pardubice
Pardubice V. - Češkova 22, Zelené Předměstí, Pardubice
Pardubice VI. - Kostnická 865, Svítkov, Pardubice
Pardubice VII. - generála Svobody 198, Rosice, Pardubice
Pardubice VIII. - Hostovice č. 20, Pardubice
ŽIVNOSTENSKÝ ÚŘAD Pardubice - Gorkého 489, Zelené Předměstí, Pardubice
Provozovny
MĚSTSKÁ POLICIE Pardubice - Pernerova 443, Zelené Předměstí, Pardubice
Činnosti firmy
- magistrát města
Volná pracovní místa
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - komplexní výkon samosprávy na úseku bytového hospodářství - zabezpečení údržby, oprav a rekonstrukce bytů, bytových domů a nebytových prostor, provádění kontrol jejich technického stavu - provádění kontrol a hodnocení kvality objednaného servisu a služeb, příprava technických podkladů pro rozúčtování služeb spojených s užíváním bytů - vedení technické agendy, aktualizace dat v informačním systému bytového hospodářství - zpracování podkladů pro koncepce a plány oprav, údržby a investic do bytových domů a nebytových prostor v bytových domech - podílení se na zajištění mimopracovních pohotovostních služeb - zastupování města ve společenství vlastníků jednotek domů, kde město vlastní část bytových jednotek Kvalifikační předpoklady a požadavky: - minimálně středoškolské vzdělání technického směru výhodou, - orientace a znalost zákonů v oblasti veřejné správy - organizační a komunikační dovednosti, - zodpovědnost a schopnost práce v týmu, - orientace ve veřejné správě výhodou, Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Dohoda o pracovní činnosti |
Minimální stupeň vzdělání: | Nižší střední odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 130 Kč/hod. do 130 Kč/hod. |
Přemísťování mobiliáře společenského sálu dle zadaných prostorových i časových dispozic. Obsluha vzduchotechnického zařízení a osvětlení. Technický dozor při akcích v sále a následné převzetí pronajatých prostor po skončení akcí nájemců. Zkontrolování mobiliáře po akcích. Pracovní doba dle potřeby zaměstnavatele. V případě potřeby práce i o víkendech. První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 27 250 Kč/měsíc do 40 120 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - koordinace a usměrňování výkonu stavebně-správní agendy v působnosti magistrátu územně členěného statutárního města a také na území správního obvodu - manažerské vedení a řízení odboru po stránce odborné, metodické i personální - výkon státní správy na úseku stavebního řádu Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání vysokoškolské - požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu dle ust. § 30a stavebního zákona - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou - zkušenosti s vedením kolektivu výhodou - schopnost koncepčního a analytického myšlení - profesionální vystupování, komunikativnost - výtečné prezentační dovednosti - praxe ve veřejné správě výhodou Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb. Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče b) datum a místo narození uchazeče c) státní příslušnost uchazeče d) místo trvalého pobytu uchazeče e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana f) datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno připojit tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech b) motivační dopis c) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – ORIGINÁL d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání e) písemný souhlas s absolvováním psychologických testů, jejichž cílem je posoudit zejména obecné schopnosti, manažerské předpoklady a osobnostní charakteristiku uchazeče pro případ, že by členové výběrové komise tento postup považovali v rámci výběrového řízení za účelný Dále se doporučuje zájemcům o nabízenou pozici k přihlášce připojit i návrh fungování Stavebního úřadu MmP v podmínkách tzv. nového stavebního zákona, a to s ohledem na další příslušné útvary magistrátu. K přihlášce dále připojte tyto nepovinné údaje: telefonický a e-mailový kontakt. Podmínkou ke jmenování vedoucím úředníkem je splnění předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb. (lustrační zákon), těmi jsou: a) čestné prohlášení ve smyslu § 4 odst. 3 lustračního zákona b) ověřená kopie osvědčení ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 lustračního zákona, nebo čestné prohlášení o skutečnostech potvrzovaných osvědčením dle předchozí věty, které dočasně ověřenou kopii osvědčení nahradí. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku s přílohami doručte do 14.10.2024 buď osobně na podatelnu magistrátu – náměstí Republiky 12,(do 17.00 hod.) nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny magistrátu) na adresu: Magistrát města Pardubic Kancelář tajemníka – personální oddělení Pernštýnské náměstí 1 530 21 Pardubice Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin označte slovy „neotvírat“ a „číslem a názvem výběrového řízení“. Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení, tel. 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, tel. 466 859 471. Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Pardubice: ukzbx4z. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny: posta@mmp.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Přihlášky zaslané po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo místo neobsadit.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
více zakázekVyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-054238 | Dodávky | 2 500 000,00 Kč |
Místo plnění: Pardubice
Předmětem veřejné zakázky je realizace úpravy zvukového systému stadionu Arnošta Košťála, ul. U Stadionu 1652 v Pardubicích, která zahrnuje vypracování projektové dokumentace, realizaci úpravy zvukového systému a zajištění záručního a pozáručního servisu zvukového systému.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-046628 | Stavební práce | 12 627 000,00 Kč |
Místo plnění: Pardubice
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce za účelem oprav 16-ti volných bytů (neobsazených nájemci) umístěných v deseti bytových domech, a to ve vchodech č.p. 446 a č.p. 447 ul. Sedláčkova, č.p. 826 ul. Bartoňova, č.p. 947 a č.p. 959 ul. J. Zajíce, č.p. 1013-1014 ul. E. Košťála, č.p. 1016-1017 ul. E. Košťála, č.p. 1618 a č.p. 1689 ul. Češkova, č.p. 2731 ul. Sokolovská na území města Pardubice – v částech Polabiny, Studánka a Zelené Předměstí. Opravy budou provedeny v rozsahu těchto PD. Jedná se zejména o kompletní výměnu bytového jádra, vybraných výplní otvorů, podlahových krytin a obkladů, zařizovacích předmětů, rozvodů zdravotní techniky a elektroinstalace, provedení opravy omítek a výmalby, denního úklidu pracoviště a všech společných prostor domu dotčených stavbou, dále o provedení předepsaných zkoušek a revizí.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-043354 | Služby | 2 486 000,00 Kč |
Místo plnění: Pardubice
Předmětem plnění je zpracování projektové dokumentace včetně inženýrské činnosti a autorského dozoru, která bude řešit rekonstrukci stávajícího pavilonu „F“ objektu základní školy (dále jen ZŠ) npor. Eliáše čp. 344 v Pardubicích - Polabinách, a to za účelem zřízení čtyř oddělení školní družiny včetně zázemí pro žáky i zaměstnance. Součástí řešení bude rovněž úprava venkovních ploch v areálu ZŠ pro potřeby a v návaznosti na navrhovanou školní družinu. PD bude zpracována na podkladu stávající studie ve stupních: DUR, DSP a DPS včetně zajištění inženýrské činnosti a autorského dozoru.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-028347 | Služby | 2 400 000,00 Kč |
Místo plnění: Pardubice
Zpracování projektové dokumentace vč. inženýrské činnosti a autorského dozoru, která bude řešit novou stavbu azylového domu pro muže, noclehárny pro ženy a muže, nízkoprahového denního centra a ordinace lékaře pro osoby bez přístřeší, a to namísto stávajících objektů určených k demolici situovaných v SV části areálu provozoven č.p. 516 při hranici s ul. Na Staré poště a ul. J. Palacha v Pardubicích. Součástí projektové dokumentace bude řešení interiérového vybavení, venkovního zastřešení, skladů, oplocení, mobiliáře, zeleně a zpevněných ploch včetně parkovacích stání. PD bude zpracována na podkladu stávající studie ve stupních: DUR, DSP a DPS včetně zajištění inženýrské činnosti a autorského dozoru.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-014341 | neuvedeno |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 057
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 02.01.2023Projekt fyzicky ukončen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.08.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.10.2020Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 22.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.05.2017Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.07.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 07.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.07.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.07.2015Projekt dokončen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 06.05.2015Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.08.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 19.03.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 28.06.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.03.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.01.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.03.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.07.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.06.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.04.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.08.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.08.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.05.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008Projekt dokončen
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen ŘO
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen ŘO
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt finančně ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU