Magistrát města Olomouc
Oficiální název: Statutární město Olomouc
DIČ: CZ00299308
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: kazbzri
Kontakty
- 585 513 111 - spojovatelka
- 585 513 261 - primátor
- 585 513 346 - tajemník
- 585 513 737
- podatelna@olomouc.eu
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 | |
Úterý | 08:00-12:00 | 13:00-15:30 | Zavřeno |
Středa | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 | |
Čtvrtek | 08:00-12:00 | 13:00-15:30 | |
Pátek | zavřeno | ||
Sobota | zavřeno | ||
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Mgr. Miroslav Žbánek, MPA - primátor
- Bc. Jan Večeř - tajemník
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
9021-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
27-4180790297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
35-5946560247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
27-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
19-1146160247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
107-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
20108-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
6015-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
43-4851340247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
29022-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
2006-6127811/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
94-6127811/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
34534-10919811/0710 DPH účet, zveřejněn 31.05.2014 | ![]() |
107-8297990207/0100 DPH účet, zveřejněn 23.11.2016 | ![]() |
107-9442970267/0100 DPH účet, zveřejněn 23.11.2016 | ![]() |
7432332/0800 DPH účet, zveřejněn 05.08.2017 | ![]() |
7188712/0800 DPH účet, zveřejněn 19.05.2020 | ![]() |
115-3673840227/0100 DPH účet, zveřejněn 29.05.2020 | ![]() |
115-6668480267/0100 DPH účet, zveřejněn 29.05.2020 | ![]() |
9085442/0800 DPH účet, zveřejněn 01.07.2021 | ![]() |
9271042/0800 DPH účet, zveřejněn 15.12.2021 | ![]() |
123-5410710227/0100 DPH účet, zveřejněn 02.03.2022 | ![]() |
10364932/0800 DPH účet, zveřejněn 11.02.2023 | ![]() |
131-150950247/0100 DPH účet, zveřejněn 29.04.2023 | ![]() |
10562402/0800 DPH účet, zveřejněn 05.05.2023 | ![]() |
10562592/0800 DPH účet, zveřejněn 05.05.2023 | ![]() |
10609952/0800 DPH účet, zveřejněn 01.06.2023 | ![]() |
11043612/0800 DPH účet, zveřejněn 28.09.2023 | ![]() |
11030942/0800 DPH účet, zveřejněn 28.09.2023 | ![]() |
11806712/0800 DPH účet, zveřejněn 13.03.2024 | ![]() |
11902122/0800 DPH účet, zveřejněn 09.04.2024 | ![]() |
11902042/0800 DPH účet, zveřejněn 09.04.2024 | ![]() |
11915572/0800 DPH účet, zveřejněn 09.04.2024 | ![]() |
12074592/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | ![]() |
12007592/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | ![]() |
12007402/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | ![]() |
12002652/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | ![]() |
11949502/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | ![]() |
11949692/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | ![]() |
12092352/0800 DPH účet, zveřejněn 30.05.2024 | ![]() |
12092432/0800 DPH účet, zveřejněn 30.05.2024 | ![]() |
12300692/0800 DPH účet, zveřejněn 23.07.2024 | ![]() |
12324432/0800 DPH účet, zveřejněn 23.07.2024 | ![]() |
12260942/0800 DPH účet, zveřejněn 23.07.2024 | ![]() |
12487362/0800 DPH účet, zveřejněn 30.08.2024 | ![]() |
12612442/0800 DPH účet, zveřejněn 17.09.2024 | ![]() |
12837182/0800 DPH účet, zveřejněn 03.12.2024 | ![]() |
12877942/0800 DPH účet, zveřejněn 03.12.2024 | ![]() |
12953642/0800 DPH účet, zveřejněn 16.01.2025 | ![]() |
12891592/0800 DPH účet, zveřejněn 16.01.2025 | ![]() |
13164602/0800 DPH účet, zveřejněn 11.03.2025 | ![]() |
13166982/0800 DPH účet, zveřejněn 11.03.2025 | ![]() |
13246202/0800 DPH účet, zveřejněn 11.03.2025 | ![]() |
13260282/0800 DPH účet, zveřejněn 11.03.2025 | ![]() |
13288912/0800 DPH účet, zveřejněn 27.03.2025 | ![]() |
13304652/0800 DPH účet, zveřejněn 27.03.2025 | ![]() |
13385632/0800 DPH účet, zveřejněn 06.05.2025 | ![]() |
13381092/0800 DPH účet, zveřejněn 06.05.2025 | ![]() |
13460452/0800 DPH účet, zveřejněn 17.06.2025 | ![]() |
115-1416860287/0100 DPH účet, zveřejněn 18.07.2025 | ![]() |
14339822/0800 DPH účet, zveřejněn 24.07.2025 | ![]() |
14338272/0800 DPH účet, zveřejněn 24.07.2025 | ![]() |
43-1756430267/0100 DPH účet, zveřejněn 24.07.2025 | ![]() |
14338352/0800 DPH účet, zveřejněn 24.07.2025 | ![]() |
43-5249490247/0100 DPH účet, zveřejněn 24.07.2025 | ![]() |
Související firmy
Pobočky
Magistrát města Olomouc - Hynaisova 34/10, Nová Ulice, OlomoucMagistrát města Olomouc - Palackého 1198/14, Olomouc
Magistrát města Olomouc - Štursova 820/1, Hodolany, Olomouc
Magistrát města Olomouc - Vejdovského 189/2, Hodolany, Olomouc
Provozovny
AZYLOVÝ DŮM - Řepčínská 245/113, Řepčín, OlomoucINFORMAČNÍ CENTRUM Olomouc - Horní náměstí 583, Olomouc
Městská policie Olomouc - Kateřinská 779/23, Olomouc
Činnosti firmy
- magistrát města
Volná pracovní místa
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 41 250 Kč/měsíc |
Požadované předpoklady: - ukončené vysokoškolské vzdělání (obor sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, speciální pedagogika, psychologie, ekonomika, management nebo právo výhodou); - minimálně 5 let praxe v sociální oblasti (ve veřejné správě nebo při poskytování sociálních služeb); - manažerské zkušenosti, minimálně 3 roky praxe v řízení a vedení týmu; - znalost legislativy v oblasti sociálních služeb, zřizování a finančního hospodaření příspěvkových organizací územních samosprávných celků; - dobrá orientace v oboru působení a zaměření organizace; - velmi dobré komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu); - řídící, organizační a vyjednávací schopnosti; - aktivní uživatelská znalost práce na PC; - bezúhonnost; - zdravotní způsobilost; - znalost cizího jazyka výhodou; - řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič). Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat: - označení výběrového řízení, - jméno, příjmení, titul(y), datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, kontaktní adresu, telefon, e-mail, datum a podpis. K přihlášce je nutno přiložit: - strukturovaný profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a praxi, odborných znalostech a dovednostech, - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii, ověřenou kopii předloží uchazeč nejpozději před vznikem pracovního poměru), - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti, výpis předloží uchazeč nejpozději před vznikem pracovního poměru), u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - negativní lustrační osvědčení a čestné prohlášení dle zákona 451/1991 Sb. (platí jen pro občany ČR, nepožaduje se u osob narozených po 1. 12. 1971), - motivační dopis, - písemně zpracovanou koncepci činnosti a rozvoje organizace, včetně návrhů na zkvalitnění poskytovaných služeb i prezentace příspěvkové organizace v rozsahu cca 5 normostran. Ke zpracování koncepce budou uchazečům na webu https://kariera.olomouc.eu k dispozici ke stažení: - zřizovací listina příspěvkové organizace, v platném znění, - organizační struktura příspěvkové organizace, - ekonomické podklady příspěvkové organizace: rozpis schváleného rozpočtu na rok 2025, rozvaha, výkaz zisku a ztráty a příloha k 31. 12. 2024, šestý Komunitní plán sociálních služeb pro území města Olomouce a ORP Olomouc. Pokyny pro uchazeče k podání přihlášek do výběrového řízení: Přihlášky do výběrového řízení s požadovanými doklady uchazeči osobně doručí nebo zašlou nejpozději do 21. 9. 2025: - poštou nebo osobně (Mgr. Bc. Michal Majer, vedoucí odboru sociálních věcí, Magistrát města Olomouce, Štursova 1, 779 00 Olomouc) nebo osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) - datovou schránkou (ID: kazbzri) - e-mailem (podatelna@olomouc.eu) Na obálku nebo do předmětu zprávy prosím uveďte: "Neotvírat, výběrové řízení" Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení. Případné dotazy k výběrovému řízení směřujte prosím rovněž na kontaktní osobu (https://www.olomouc.eu/magistrat/telefonni-seznam/michal-majer). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc |
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č. 2025/50 Druh práce: provádění a rozpis, kontrola sledování rozpočtu, zajišťování rozpočtových změn, příprava návrhu rozpočtu odboru, zajišťování agendy účelově vázaných prostředků a dotací zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem Požadovaná kvalifikace: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou Obor: ekonomický nebo veřejná správa výhodou Praxe ve veřejné správě a v oblasti investic výhodou Jiné požadavky: -dobrá znalost práce na PC (Microsoft Office, Word, Excel), -základní znalosti zákona o účetnictví a inventarizaci výhodou, -dobré organizační a komunikační schopnosti, -samostatnost, pečlivost, odpovědnost, -flexibilita a adaptabilita, -schopnost jednat s lidmi, -smysl pro týmovou práci, -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Bližší specifikace pracovní činnosti: -likvidace faktur, statistická hlášení za odbor -sledování čerpání investiční a provozní části rozpočtu a provádění pravidelných vyhodnocení -tvorba a sledování položek provozní části rozpočtu -vedení technicko-operativní evidence všech investičních akcí zajišťovaných odborem -ekonomická agenda odboru -vedení inventarizace HIM a dlouhodobého hmotného majetku (dále jen "DHM") na odboru -předkládání návrhů na likvidaci majetku odboru likvidační komisi a jeho protokolární likvidace -agenda dotací Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem -druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu -název pozice a číslo VŘ -datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením) -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii) Lhůta pro podání přihlášky: 11. 8. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc), -datovou schránkou (ID: kazbzri), -e-mailem (podatelna@olomouc.eu) -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583). Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2025/48 Druh práce: zajišťování přípravy investičních akcí a oprav statutárního města Olomouce včetně kontroly rozpočtů zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru Obor: stavebního nebo technického směru Praxe: -zkušenosti ve výstavbě nebo se stavebním řízením výhodou -praxe ve funkci stavbyvedoucího, technického dozoru stavebníka projektanta, přípraváře staveb, apod. výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -zkušenost s řízením projektů výhodou Jiné požadavky: -orientace ve stavebním zákoně výhodou -orientace v zákonu o veřejných zakázkách výhodou -znalost rozpočtových programů (KROS atd.) výhodou -znalost práce na PC (Word, Excel) -dobré organizační a komunikační schopnosti -samostatnost -flexibilita -schopnost jednat s lidmi -řidičský průkaz skupiny B výhodou -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Bližší specifikace pracovní činnosti: -administrace projektové přípravy staveb města -plnění a příprava plánu investic za dané období -příprava výběrového řízení na zpracovatele projektové dokumentace a součinnost při výběru zhotovitele stavby -uzavírání smluv o dílo a jejich dodatků, uzavírání smluv se správci sítí včetně uveřejňování v registru smluv -likvidace faktur a vyhotovování účetních dokladů -zpracovávání důvodových zpráv a podkladů do orgánů města -vedení výrobních výborů, koordinace dotčených odborů a správců -zastupování investora ve věcech technických a řešení rozporů -spolupráce při vypořádání majetkových vztahů -kontrola projektových dokumentací -kontrola soupisu prací prostřednictvím programu KROS -aktualizace dokladové části projektů -zajišťování prodloužení rozhodnutí správních orgánů -účast na kontrolních dnech a jednáních v orgánech města -plnění úkolů vyplývajících z agend zaměstnavatele a příkazů nadřízených pracovníků Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem -druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu -název pozice a číslo VŘ -datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením) -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii) Lhůta pro podání přihlášky: 31. 7. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) -datovou schránkou (ID: kazbzri) -e-mailem (podatelna@olomouc.eu) -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2025/41 Druh práce: zajišťování odborných činností při výkonu státní správy a samosprávy na úseku evidence obyvatel, občanských průkazů, cestovních dokladů, kontaktního místa Czech POINT a při organizačně technickém zajištění voleb zařazených v odboru správních činností Magistrátu města Olomouce Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše, -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Obor: právo, právo ve veřejné správě, správní činnosti výhodou Praxe: praxe ve veřejné správě výhodou Jiné požadavky: -dobrá znalost práce na PC (Word, Excel) -zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku evidence obyvatel, OP a CD výhodou -dobré organizační a komunikační schopnosti -samostatnost -flexibilita -schopnost jednat s lidmi -řidičský průkaz skupina B -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Bližší specifikace pracovní činnosti: -vedení správního řízení o zrušení údaje o místu trvalého pobytu -poskytování právní podpory komplexního výkonu státní správy v oblasti evidence obyvatel, občanských průkazů, cestovních dokladů, vidimace a legalizace, autorizované konverze dokumentů a oblasti Czech POINT -výkon agend na úseku občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel a rodných čísel -výkon přenesené působnosti při zajištění voleb v oblasti evidence obyvatel, zejména při vedení seznamu voličů pro jednotlivé volby -spolupráce s ostatními orgány, zejména soudy, notáři a Policií ČR Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem -druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu -název pozice a číslo VŘ -datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii) Lhůta pro podání přihlášky: 31. 7. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) -datovou schránkou (ID: kazbzri) -e-mailem (podatelna@olomouc.eu) -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č. 2025/39 Druh práce: vedoucí oddělení komisí městských částí a detašovaných pracovišť zařazený/á v odboru kultury a cestovního ruchu Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Praxe: praxe minimálně 5 let ve veřejné správě praxe v oblasti vedení lidí výhodou Jiné požadavky: znalost práce na PC (Word, Excel) dobré organizační a komunikační schopnosti adaptabilita analytické schopnosti samostatnost flexibilita schopnost jednat s lidmi řidičský průkaz skupiny B ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům znalost alespoň jednoho světového jazyka výhodou dobrá znalost organizační struktury MMOL Bližší specifikace pracovní činnosti: vede evidenci členů KMČ a odborných komisí pro potřeby tisku a veřejnosti registruje termíny jednání KMČ zajišťuje a pravidelně kontroluje činnost detašovaných pracovišť dvakrát ročně organizuje pracovní setkání předsedů KMČ zajišťuje hospodaření KMČ s přiděleným rozpočtem vč. rozpočtu na estetizaci veřejných prostranství v městských částech administruje předávání požadavků KMČ vůči SMOL a sleduje jejich plnění koordinuje práci předsedů KMČ Co Vám můžeme nabídnout: jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu 5 týdnů dovolené 5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost příjemné pracovní prostředí a přátelský tým pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby zaškolení zkušeným mentorem služební mobilní telefon/SIM karta benefitní program mobilních operátorů Multibenefitkarta Pluxee (stravování a volnočasové aktivity) příspěvek na některé formy penzijního spoření možnost jednorázové sociální výpomoci bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace finanční dary možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům řadu dalších benefitních programů (využití městského plaveckého bazénu, abonentky do Moravského divadla Olomouc, permanentky do ZOO a na vybraná sportovní utkání) interní jazykové kurzy (skupinové i individuální v různých úrovních pokročilosti) Lhůta pro podání přihlášky: 8. 9. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) datovou schránkou (ID: kazbzri) e-mailem (podatelna@olomouc.eu) osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-001404 | neuvedeno |
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-000228 | Dodávky | 10 370 590,00 Kč |
Předmětem této veřejné zakázky je: - dodávka, instalace, konfigurace, programování, zprovoznění a ověření funkčnosti kompletního vybavení prvky AV techniky včetně řídicího systému dle soupisu prvků a projektové dokumentace, - zaškolení obsluhy a zajištění záručního servisu této AV techniky včetně řídicího systému, - dodávka veškerých metalických propojení a kabeláže a ostatní instalační materiál, tj. úplné, funkční a bezvadné provedení všech souvisejících instalačních prací včetně dodávek potřebného materiálu a zařízení nezbytných pro řádné dokončení předmětu plnění a zajištění jeho provozuschopnosti včetně provedení provozních zkoušek, - zpracování dokumentace skutečného provedení předmětu plnění a její předání zadavateli ve dvou vyhotoveních v listinné podobě a 1x v elektronické podobě na vhodném nosiči dat (formáty PDF, DOC, DWG), - úklid a odvoz všech obalů a odpadů vzniklých při vlastní instalaci z místa plnění v souladu s ustanovením zákona č. 541/2020 Sb.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-053155 | Dodávky | 10 440 000,00 Kč |
Předmětem této veřejné zakázky je modernizace inteligentních systémů řízení vzduchotechnik, vytápění a výměna svítidel za LED svítidla s regulací jasu v závislosti na příspěvku denní složky světla a přítomnosti osob v místnosti na platformě KNX. kvalitativního standardu. Zadavatel umožňuje použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení, pokud bude vymezený kvalitativní standard dodržen, nebo bude mít lepší parametry. Zadavatel upozorňuje, že nezávisle na této veřejné zakázce je řešena veřejná zakázka „Upgrade audiovizuální techniky pro velký zasedací sál (Hynaisovy 10)“. Vlastní realizace těchto zakázek může probíhat díky svému charakteru prací samostatně. Aby však bylo možno zdárně dokončit finální práce při zprovozňování AV technicky, je v požadavcích této veřejné zakázky doba dokončení prací v zasedacím sálu a přiléhajících prostorech do 31. 8. 2024. Podrobný popis předmětu veřejné zakázky je uveden v dokumentech, které tvoří přílohy této Zadávací dokumentace. Materiály či výrobky, které jsou případně jmenovitě uvedené v této Zadávací dokumentaci či jejích jednotlivých přílohách, nejsou podle zákona závazné, ale jsou reprezentanty určeného kvalitativního standardu. Pokud Zadávací dokumentace obsahuje požadavky na určité obchodní názvy nebo odkazy na obchodní názvy, názvy nebo jména a příjmení, nebo jsou tato pro některého výrobce příznačná, např. patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu, účastník to při zpraco
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-046682 | Dodávky | 11 493 285,92 Kč |
Místo plnění: Místem plnění je Andrův stadion, Legionářská 1165, 779 00 Olomouc 9.
Předmětem této veřejné zakázky je výměna osvětlení stadionu tak, aby splňoval level B dle UEFA 2016, což představuje vertikální intenzitu 1000lx ze všech stran fotbalového hřiště. V projektové dokumentaci byla navržena kompletní výměna výbojkových světel za svítidla s technologií LED. Výměna bude provedena na stávajících stožárech s nadzemní výškou 36 m do středu výložníku a také na střeše západní tribuny. Nově budou osazena svítidla na střeše východní tribuny a na všech čtyřech stávajících stožárech ve výšce cca 20 m osvětlující kratší stranu hřiště. Napojení světel bude převážně ze stávajících rozvaděčů, pouze u východní tribuny v nejvyšším patře bude osazen na zadní stěně nový rozvaděč. Při statickém posouzení, bylo zjištěno, že stávající konstrukce i bez světel není schopna současné klimatické zatížení přenést, proto bylo statikem navrženo posílení ocelové konstrukce. Projektová dokumentace řeší úpravy osvětlení hřiště a doplnění výztuh u střech tribun. Bližší specifikace předmětu plnění je obsahem příslušných částí zadávací dokumentace (dále jen „ZD“), např. projektové dokumentace, návrhu smlouvy atd.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-019965 | Služby | 31 183 720,00 Kč |
Místo plnění: Horní náměstí, Olomouc, parcela parc. č. 116/2 v k. ú. Olomouc - město
Předmětem této veřejné zakázky je provedení kompletního restaurátorského zásahu (u kamenných i kovových prvků), jehož úkolem bude zpomalení, eventuálně zastavení degradačních procesů hmotných struktur artefaktu a prezentace aktuální míry autenticity hodnot památky. Památková obnova bude mít charakter komplexního restaurátorského zásahu. Provedení prací se předpokládá z lešení, s demontáží soch se v restaurátorském záměru neuvažuje. Jelikož při provádění prací budou probíhat další restaurátorské průzkumy, není ale vyloučené, že bude třeba přistoupit k demontáži sochy (či soch), jejího transferu a zpětné montáži. Pro tento případ provede účastník ocenění prací – viz Příloha č. 2 položkového rozpočtu. Účastník tedy provede ocenění jak samotného položkového rozpočtu, tak již zmíněné Přílohy č. 2 položkového rozpočtu a také Přílohy č. 1 položkového rozpočtu, která se týká hodinových sazeb. Zadavatel předpokládá financování této akce z Integrovaného regionálního operačního programu. V případě schválení dotace se zhotovitel zavazuje dodržet povinnosti spojené s poskytnutím dotace - tyto podmínky jsou uvedeny ve Smlouvě o dílo „Zvláštní podmínky spojené s poskytnutím dotace“. O schválení žádosti bude zhotovitel informován. Více viz návrh smlouvy. Bližší specifikace předmětu plnění je obsahem příslušných částí zadávací dokumentace (dále jen „ZD“).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-042156 | Služby | 68 705 781,00 Kč |
Místo plnění: Objekty v majetku měst Olomouc
Předmětem této zakázky je poskytování energetických služeb se zaručeným výsledkem (úspory provozních nákladů souvisejících s užitím energií - dále jen služby) pro objekty ve vlastnictví města Olomouc. V rámci zakázky bude poskytovatelem služeb dopracován návrh energeticky úsporných opatření. Realizace energeticky úsporných opatření ve smyslu této zakázky zahrnuje tyto úkony dodávka a montáž navržených úsporných opatření na klíč, energetický management (služby zahrnující trvalé sledování a vyhodnocování dosahovaných úspor energie) po dobu trvání smluvního vztahu, včetně kontroly instalovaného zařízení, poskytnutí záruky za dosažení předpokládaných úspor, sledování a vyhodnocování dosažených výsledků po dobu trvání smluvního vztahu.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-021733 | Stavební práce | 120 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Olomouc
Stavbav řeší komplexní reko uličního prostoru vč. stávajících i nových inženýrských sítí od křižovatky ulic Pekařská, Zámečnická a Opletalova až po zaústění ul. 8. května do nám. Národních hrdinů. Součástí je i úprava křižovatek se stávajícími ul. Slovenská a ul. U Hradeb.V celé trase je řešen kolejový pás jako pojížděný.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
64. pokračování stavebního a technického veletrhu.
07.11.2024 - 09.11.2024
stánek , , ,

Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 089

56. pokračování stavebního a technického veletrhu.
08.11.2018 - 10.11.2018
stánek

Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV

54. pokračování stavebního a technického veletrhu.
09.11.2017 - 11.11.2017
stánek

Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV Z / 123A

Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 053

Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.05.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.05.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.11.2021Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 10.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2021Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 08.10.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 05.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2019Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.08.2018Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2018Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 21.05.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.02.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.08.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.05.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.04.2017Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 07.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.03.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 30.11.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.12.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.11.2015Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.08.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.06.2015Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 12.06.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.02.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 02.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.09.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 09.09.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.01.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.07.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.06.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.04.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.01.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.08.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.06.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.09.2010Projekt nedokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 31.08.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 17.03.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 22.02.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 21.08.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU