MAGISTRÁT MĚSTA Chomutov
Kontakty
- 474 637 111 - spojovatelka
- 474 637 230 - primátor
- 474 637 210 - náměstek
- 474 637 220 - náměstek
- podatelna@chomutov.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-17:00 |
Úterý | 08:00-15:00 |
Středa | 08:00-17:00 |
Čtvrtek | 08:00-15:00 |
Pátek | 08:00-13:30 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- JUDr. Marek Hrabáč - primátor
- David Dinda - náměstek
- Mgr. Milan Märc - náměstek
Webové prezentace
Bankovní účty
19-626441/0100 DPH účet, zveřejněn 26.04.2013 | ![]() |
9005-626441/0100 DPH účet, zveřejněn 26.04.2013 | ![]() |
626441/0100 DPH účet, zveřejněn 25.09.2018 | ![]() |
4602033/2700 DPH účet, zveřejněn 17.10.2019 | ![]() |
4602025/2700 DPH účet, zveřejněn 17.10.2019 | ![]() |
4602017/2700 DPH účet, zveřejněn 15.02.2022 | ![]() |
4602009/2700 DPH účet, zveřejněn 15.02.2022 | ![]() |
430043/2700 DPH účet, zveřejněn 02.03.2022 | ![]() |
Provozovny
MĚSTSKÁ POLICIE Chomutov - Dřínovská 4606, Chomutov
MĚSTSKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM - U Městských mlýnů 5885, Chomutov
Činnosti firmy
- magistrát města
Volná pracovní místa
Statutární město Chomutov
Datová schránka: 497beyz Kontakte-mail: podatelna@chomutov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 23. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 110 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Statutární město Chomutov tajemník MMCH vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou "Energetický manažer/manažerka" na odbor majetku města s místem výkonu práce Statutární město Chomutov. Stručný souhrn činností: - nastavení energetické politiky města včetně nastavení systému agendy energetického managementu a následně zajišťování plnění úkolů, které tato politiky vytyčí a naplňování agendy energetického managementu, - zpracování příp. zajištění zpracování energetického plánu včetně akčního plánu a následně zajištění naplňování cílů plánů a konkrétních úkolů vyplývajících z akčního plánu, - zavedení informačního systému energetického managementu a následně zajištění jeho funkčnosti a naplňování daty informačního systému energetického managementu (analýza a kontrola věrohodnosti dat uložených v informačním systému) a zajištění komplexnosti dat pro veškeré budovy a energetická hospodářství včetně navazujících činností energetického managementu pro město (přezkoumávání spotřeb energií, sběr, sledování a vyhodnocování dat, dohled na implementací energeticky úsporných opatření a jejich koordinace, nastavení systému energetického plánování), - vyhodnocování naplňování územní energetické koncepce, - prověření možností a případná příprava projektů EPC, - prověřování možností a případná příprava projektů na využití obnovitelných zdrojů, - spolupráce v procesu přípravy investičních i neinvestičních projektů s dopadem na energetickou náročnost budov a provozů města, - zpracování podkladů pro tvorbu provozního rozpočtu města, - zajišťování školení v oblasti energetického managementu všech dotčených osob, koordinace hromadných nákupů energií, - příprava interních předpisů města v oblasti hospodaření s energiemi, - dlouhodobý monitoring spotřeb energií, sledování anomálií, - aktivní vyhledávání dotačních titulů v oblasti úspor energií a návrhy opatření k jejich maximálnímu využití, - spolupráce s ostatními organizacemi města na zlepšení energetického managementu SMCH. Celý popis nabídky naleznete na https://kariera.chomutov.cz/. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy. Písemná přihláška musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození, státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - telefonní a e-mailový kontakt, - datum a podpis uchazeče. Výčet požadovaných dokladů k přihlášce: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, - kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost. Kam s přihláškou? - písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce "Výběrové řízení - OMM-Energetický manažer/manažerka města" zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 10.7.2025 do 16:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov. - přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte "Výběrové řízení - OMM-Energetický manažer/manažerka města" nejpozději 10.7. 2025. Předpokládaný nástup: dle dohody
Statutární město Chomutov
Datová schránka: 497beyz Kontakte-mail: podatelna@chomutov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 24. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Statutární město Chomutov, tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou "Zaměstnanec /zaměstnankyně - referent na odboru živnostenský úřad" s místem výkonu práce statutární město Chomutov. Samostatný výkon živnostenské kontroly; Provádění státního dozoru, inspekce nebo komplexní kontrolní činnosti v celém rozsahu působnosti Odboru živnostenský úřad Magistrátu města Chomutova; Zajišťování živnostenské agendy, například posuzování plnění zvláštních podmínek provozování živnosti. Úplné znění Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na https://kariera.chomutov.cz/ Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 196/2024 Sb.: - úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy. Platové zařazení: - platové ohodnocení v 10. platové třídě podle nařízení vlády č. 466/2024 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů, které činí 24.790 Kč - 35.770 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu. Písemná přihláška musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození, státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - telefonní a e-mailový kontakt, - datum a podpis uchazeče. Výčet požadovaných dokladů k přihlášce: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, - kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost. Kam s přihláškou? - písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce "Výběrové řízení - OŽÚ-Referent na odboru živnostenský úřad" zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 10.7.2025 do 14:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov. - přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte "Výběrové řízení - OŽÚ - Referent na odboru živnostenský úřad" nejpozději do 10.7.2025 do 14:00. Předpokládaný nástup: dle dohody.
Statutární město Chomutov
Datová schránka: 497beyz Kontakte-mail: podatelna@chomutov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 24. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Statutární město Chomutov, tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 196/2024 Sb. výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst na dobu neurčitou "Investiční referent/referentka-stavební technik/technička" na odbor rozvoje a investic s místem výkonu práce statutární město Chomutov. Na odbor rozvoje a investic hledáme samostatného zaměstnance/zaměstnankyni k naplňování systému stavebního managementu, tedy zejména přípravu investičních akcí včetně zpracování investičních záměrů a projektové přípravy. Zajištění zpracování přípravných a realizačních rozpočtů včetně zajištění přípravných, průzkumových a projektových prací. Zajištění realizace investičních akcí včetně koordinace veškerých souvisejících smluvních vztahů k investiční akci od průzkumných, projektových, konzultačních prací po výběr hlavního dodavatele, odborných dozorů dle charakteru investice. Zajištění úplnosti investiční dokumentace před a v průběhu realizace investiční akce včetně zajišťování podkladů pro změny v průběhu realizace a jejich projednání dle interních pravidel. Průběžná kontrola čerpání rozpočtu svěřených akcí. Zajištění podkladů a koordinace kolaudačního řízení včetně zajištění převodu investice do majetkové správy. Úplné znění Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na https://kariera.chomutov.cz/ Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 196/2024 Sb.: - úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy. Platové zařazení: - platové ohodnocení v 10. platové třídě podle nařízení vlády č. 466/2024 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů, které činí 24.790 Kč - 35.770 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu. Písemná přihláška musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození, státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - telefonní a e-mailový kontakt, - datum a podpis uchazeče. Výčet požadovaných dokladů k přihlášce: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, - kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost. Kam s přihláškou? - písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce "Výběrové řízení - ORI-Investiční referent/referentka" zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 10.7.2025 do 14:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov. - přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte "Výběrové řízení - ORI-Investiční referent/referentka" nejpozději do 10.7.2025 do 14:00. Předpokládaný nástup: dle dohody.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-034121 | Služby | 60 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Objekty: Březenecká 4679, Chomutov; 17. listopadu 4728, Chomutov; Ak. Heyrovského 4539, Chomutov; Kadaňská 2334, Chomutov; Hornická 4387, Chomutov; Na Příkopech 895, Chomutov; Školní 1480, Chomutov; B
Náplní veřejné zakázky je realizace energeticky úsporných opatření v objektech zadavatele metodou EPC. Jedná se o komplexní veřejnou zakázku zahrnující přípravu, realizaci a následné dlouhodobé sledování a vyhodnocování výsledků realizovaných energeticky úsporných opatření (po dobu nejméně 12 let), přičemž dodavatel, se kterým bude uzavřena smlouva, poskytne zadavateli smluvní záruky za dosažení smluvně stanovených úspor energie a za dosažení očekávaných ekonomických přínosů projektu. Dodavatel sám navrhne konkrétní energeticky úsporná opatření a zahrne je do projektu EPC, který následně v objektech zrealizuje. Součástí tohoto projektu je realizace tzv. povinných opatření specifikovaných v čl. 2.6 zadávací dokumentace.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-037869 | Služby | 45 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Chomutov
Předmětem soutěže je zpracování architektonicko konstrukčního návrhu konverze objektu bývalých městských lázní v Chomutově včetně dispozičně provozního návrhu a řešení provazby navazující veřejný prostor. Cílem soutěže je získat optimální a komplexní návrh řešení konverze objektu bývalých městských lázní na moderní knihovnu 21. století, která bude míst dostatek zázemí nejen pro rozvoj své klasické činnosti, ale také kulturních, společenských, kreativních a komunitních aktivit, které vdechnou nejen samotnému objektu, ale také okolnímu parku nový život. Návrh by měl respektovat soutěžním zadáním definovanou obsahovou náplň tak, aby byly maximálně zajištěny veškeré současné a výhledové funkce knihovny, současně se však musí citlivě vypořádat s hmotovým a konstrukčním řešením objektu, které má své nesporné kvality a reprezentuje architekturu doby svého vzniku.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
32. ročník mezinárodního veletrhu cestovního ruchu a regionální turistiky
15.03.2024 - 17.03.2024
stánek Hala 3 - A 3h

Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 054

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 20.10.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 15.10.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2020Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.12.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.06.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.08.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.06.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.03.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.12.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.10.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.06.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 26.03.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.12.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 29.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 13.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.07.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.05.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.04.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.01.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.01.2013Projekt v realizaci
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.07.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.01.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.01.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.10.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.10.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.07.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.06.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 19.04.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.04.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 01.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 24.09.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 24.09.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 23.09.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.12.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU