LILAN, s.r.o.
Oficiální název: LILAN, s.r.o.
DIČ: CZ25019511
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: gi2ikym
Kontakty
- 603 853 637
- 736 607 606
- lilancz22@gmail.com
Provozní doba
Pondělí | 08:00-16:30 | |
Úterý | 08:00-16:30 | |
Středa | 08:00-16:30 | |
Čtvrtek | 08:00-16:30 | |
Pátek | 08:00-16:30 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno | |
jinak dle domluvy |
Kontaktní osoby
- Gajdošová - makléřka
- Švecová - makléřka
- Svobodová - makléřka
Webové prezentace
Bankovní účty
429853428/0800 DPH účet, zveřejněn 18.05.2013 | ![]() |
900361389/0800 DPH účet, zveřejněn 18.05.2013 | ![]() |
Pobočky
LILAN, s.r.o. - Svatoplukova 646/4, Liberec IV-Perštýn, Liberec
LILAN, s.r.o. - Bezručova 795/2, Klíše, Ústí nad Labem
Činnosti firmy
- realitní kancelář
- rodinné domy
- byty
- pozemky
- chaty
- chalupy
- realitní kancelář
- nebytové prostory
Volná pracovní místa
LILAN, s.r.o. - 001
Natálie Azimová, tel.:lilancz22@gmail.com; 736 607 606Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP), Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 22 000 Kč/měsíc do 200 000 Kč/měsíc |
Z důvodu rozšíření úspěšného týmu realitních makléřů společnosti LILAN, s.r.o. hledáme obchodníky s nemovitostmi/realitní makléře pro Českolipsko. Požadujeme: - výborné komunikační schopnosti - reprezentativní vystupování - sebevědomého, vytrvalého obchodníka s orientací na výsledek - spolehlivost, samostatnost, velmi dobré organizační schopnosti - vysoké pracovní nasazení - přizpůsobení času potřebám klientů - chuť pracovat a stát se profesionálem v oblasti realit - zkušenosti v realitním oboru nebo přímého prodeje výhodou - základní znalost práce na PC - min. středoškolské vzdělání s maturitou, čistý trestní rejstřík - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) Nabízíme: - zajímavou a flexibilní práci - 100% podporu nejen v začátku Vaší práce s on-line poradenstvím - odborné vedení majitelem realitní kanceláře - vše potřebné naučíme, zaškolíme a pravidelně doškolujeme - vysoce motivační systém odměňování, možnost nadstandardních výdělků (náš odměňovací systém nemá strop), fix + provize - možnost rychlého kariérního růstu s možností vybudování vlastního týmu makléřů a otevření dalších poboček v jiných městech - pro makléře s praxí nabízíme exkluzivní, nadstandardní, bezkonkurenční podmínky - flexibilní pracovní dobu, možnost práce z kanceláře i z domu - kompletní zázemí realitní kanceláře - administrativní, právní, marketingovou a IT podporu - vlastní širokou databázi prodávajících a poptávajících klientů, online monitoring inzerce - unikátní realitní systém, správa zakázek přes internetový software - tarif s neomezeným voláním - moderní a reprezentativní kanceláře - přátelskou atmosféru a týmovou spolupráci Náplň práce: - aktivní vyhledávání nemovitostí k prodeji - zprostředkování koupě, prodeje, pronájmu nemovitostí - vytváření prezentace nabízených nemovitostí - provádění prohlídek nemovitostí - vedení obchodních případů - komunikace s klienty Co udělat v případě zájmu o pozici? - zaslat motivační dopis se strukturovaným životopisem na mail: lilancz22@gmail.com. Vhodné i pro OZP.
LILAN, s.r.o. - 001
Natálie Azimová, tel.:lilancz22@gmail.com; 736 607 606Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP) |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 22 000 Kč/měsíc do 50 000 Kč/měsíc |
Požadavky: - dobré administrativní, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, dokončené SŠ vzdělání s maturitou, zodpovědnost a trestní bezúhonnost, uživatelská znalost práce na PC a MS Office, příjemné vystupování, pracovitost a loajalita, výhodou je praxe na obdobné pozici, případně na pozici realitního makléře, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič). Náplň práce: - pravomoci a zodpovědnosti, běžná administrativní agenda, správa firemních e-mailů, plánování diáře, korespondence, práce s kancelářskou technikou (tisk, kopírování, scan), kompletní starost o vybavení (kancelářské potřeby apod.), sjednání obchodních schůzek, komunikace s úřady a zákazníky, výjezdy do terénu s makléřem. Staňte se pravou rukou zkušeného makléře, budete mu asistovat v oblasti s realitami, organizovat a spolu vést obchodní jednání s klienty, vyřizovat administrativu spojenou s obchodními případy. Možnost kariérního růstu. Prvotní kontakt a zasláního motivačního dopisu s CV pouze e-mailem. Místo je vhodné i pro OZP.
Zdroj: Úřad práce