Lilacosta s.r.o.
Kontakty
- 731 108 026
- sales@lilacosta.cz
- info@lilacosta.cz
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
72252290/5500 DPH účet, zveřejněn 16.10.2020 | ![]() |
1388050905/2700 DPH účet, zveřejněn 11.08.2023 | ![]() |
1388085518/2700 DPH účet, zveřejněn 09.03.2024 | ![]() |
Činnosti firmy
- prodej
- kosmetika PURE HARMONY
- chráněná dílna
- výroba
- kosmetika PURE HARMONY
- chráněná dílna
Volná pracovní místa
Lilacosta s.r.o. - Havlíčkova 1163, Miroslav
Hana Mánková, tel.:724396140e-mail: personalni.miro@lilacosta.cz
poptat práci
Směnnost: | Dvousměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP) |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 10 400 Kč/měsíc do 11 900 Kč/měsíc |
Sdělení zaměstnavatele: Do naší voňavé výroby přírodní kosmetiky hledáme pomocné pracovníky/dělníky. Jedná se o výpomoc při výrobě kosmetiky, balení a jiné jednoduché činnosti - dokončovací práce, etiketování apod. Práce převážně v sedě. Zkrácený úvazek na 4 hodiny denně, směny 7-11 hod. a 11-15 hod. Nabízíme prémie za dobře odvedenou práci, slevu na firemní výrobky a placené přestávky. Pozice je určená POUZE pro osoby se zdravotním postižením. Zaměstnanecké výhody: - prémie, každé 2 odpracované hodiny 10 minutová placená přestávka, sleva na firemní výrobky, karta MultiSport Kontakt: e-mail telefon
Lilacosta s.r.o. - Havlíčkova 1163, Miroslav
Ing. Kateřina Žákováe-mail: personalni@lilacosta.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné bez maturity a bez vyučení |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP) |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 11 700 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc |
SDĚLENÍ ZAMĚSTNAVATELE: Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení. Počet hodin týdně 20-30. Do kanceláře v Miroslavi hledáme kolegu nebo kolegyni. Hledáme někoho, kdo se stane součástí naše týmu a bude mít na starosti administrativu - docházky, předávací protokoly k dopravě, administrativní práce spojené s výrobou přírodní kosmetiky apod. Součástí práce je i zapisování a zadávání faktur do účetního systému, z tohoto důvodu je znalost programu POHODA velkou výhodou. Úvazek dle dohody na 20-30 hodin týdně. Sleva na firemní výrobky, karty MultiSport a další benefity. Pozice je určena pouze pro osoby se zdravotním postižením. Za dobře odvedenou práci nabízíme štědré prémie. Za každé odpracované 2 hodiny placená 10 minutová přestávka. Informace: - pouze mailem.>
Lilacosta s.r.o. - Havlíčkova 1163, Miroslav
Ing. Kateřina Žákováe-mail: personalni@lilacosta.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 45 000 Kč/měsíc |
SDĚLENÍ ZAMĚSTNAVATELE: Pracovní poměr na jeden rok s možností prodloužení. Hledáme kolegu na pozici Vedoucí správy majetku (facility manager). Chcete mít pod kontrolou správu majetku a provoz technického zázemí stabilní české firmy? Umíte přemýšlet v souvislostech, jednat a plánovat operativně, hledat řešení a nezaleknete se různorodé agendy? Pak právě Vás hledáme do našeho týmu v Miroslavi! Co bude vaším úkolem? komplexní správa, údržba a evidence firemního majetku, plánování rozpočtů a sledování čerpání provozních výdajů, dohled nad technickým stavem budov a technologickými zařízeními (TZB), zajišťování revizí, kontrol a výběrových řízení včetně smluvní dokumentace, koordinace externích dodavatelů (IT, technické, stavební firmy apod.) a vyhodnocování kvality jejich služeb, kontrola stavebních prací a jejich souladu s technologickými standardy, být k ruce vedoucím provozoven s technickými a provozními požadavky, pravidelné cesty na jednotlivé provozy společnosti. Co od vás očekáváme? prokazatelnou praxi v oblasti správy majetku, schopnost samostatně řídit úkoly a organizovat práci, analytické myšlení a schopnost navrhovat efektivní řešení, zkušenost s prací v Excelu a schopnost sledovat rozpočty, práce v Trello a s programem Pohoda, řidičský průkaz sk. B (cestování po provozech), zodpovědný, operativní a proaktivní přístup. Co na oplátku nabízíme? prémie bez pevně stanoveného stropu, stabilní zázemí s důvěrou ve vaše schopnosti, možnost profesního rozvoje a dlouhodobé spolupráce, širokou škálu benefitů (např. MultiSport, slevy na firemní výrobky aj.) Proč právě k nám? Jsme stabilní a rostoucí společnost s tradičními hodnotami. Máme lidský přístup a baví nás hledat cesty, jak dělat věci chytře a dobře. Naši lidé jsou pro nás klíčem k úspěchu - dáváme jim prostor i podporu. Zaujala Vás tato příležitost? Budeme rádi, pokud se nám ozvete. Zašlete nám svůj životopis na personalni@lilacosta.cz Zaměstnanecké výhody: - prémie, 5 týdnů dovolené, sleva na firemní výrobky, MultiSport Informace: - pouze mailem..
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 10.05.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zdroj: Strukturální fondy EU