LED OSVĚTLENÍ
Oficiální název: Roel Adriaan Ramp
DIČ: CZ8611124346
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Datová schránka: egipfeb
Kontakty
- 602 658 319
- info@ledsviti.cz
Kontaktní osoby
- Roel Adriaan Ramp - majitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
2000249286/2010 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
4052463339/0800 DPH účet, zveřejněn 16.06.2015 | ![]() |
Činnosti firmy
- velkoobchod, maloobchod, montáž
- LED osvětlení
- výpočty
- LED osvětlení
- e-shop
- LED osvětlení
Volná pracovní místa
Roel Adriaan Ramp - 001
Roel Adriaan Ramp, tel.:roel.ramp@seznam.czSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadované vzdělání: | |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní, Němčina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Kdo jsme? Jsme LEDSVITI.cz, zavedený e-shop se specializací na prodej kvalitního osvětlení. Pro další rozvoj našeho podnikání hledáme nového klíčového člena týmu, který se stane pravou rukou majitele a bude mít zásadní vliv na chod a růst celé firmy. Co bude Vaší náplní práce? - Podpora vedení firmy v klíčových obchodních a provozních úkolech - Příprava a kontrola smluv a obchodních dokumentů - Zpracování podkladů pro mzdy, správa docházky a základní personalistika - Komunikace s úřady, dodavateli, zaměstnanci a externí účetní firmou - Tvorba e-mailových kampaní, newsletterů, článků a správa obsahu e-shopu - Spolupráce na SEO, práce s klíčovými slovy a vylepšování webu - Práce v ekonomickém systému, kontrola dokladů a řešení pohledávek Co od Vás očekáváme? - Praxe min. 3 roky na podobné pozici - Vzdělání s maturitou - Spolehlivost, samostatnost a proaktivní přístup - Výborné komunikační a organizační schopnosti - Orientaci v oblasti internetového marketingu - Pokročilou uživatelskou znalost PC (Word, Excel, Google Sheets) - Aktivní znalost anglického jazyka Co bude Vaší výhodou? - Orientace v podvojném účetnictví - Zkušenosti s prací v ekonomickém a účetním systému Na co se můžete těšit? - Klíčovou roli ve firmě s přímým vlivem na její výsledky a strategii - Velmi různorodou a smysluplnou práci v přátelském týmu - Finanční ohodnocení odpovídající důležitosti práce - Motivační odměny a zvláštní prémie nad rámec základní mzdy - Příspěvek na stravování za každou odpracovanou směnu - Možnost nákupu osvětlení za zvýhodněné ceny Zaujala Vás tato výzva? Pokud jste člověk, kterého hledáme, pošlete nám na info@ledsviti.cz svůj životopis a pár slov o tom, proč právě Vy jste pro tuto pozici ten pravý/á.
Roel Adriaan Ramp
Roel Adriaan Ramp, tel.:723766248e-mail: info@ledsviti.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 14. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Popis pracovní pozice: Hledáme spolehlivého člověka na pozici Asistent/ka vedení se zaměřením na obchod a online marketing, který/á bude pravou rukou vedení firmy. Tato rozmanitá a důvěryhodná pozice vyžaduje samostatnost, organizační schopnosti a chuť učit se neustále nové věci. Budete se podílet na klíčových oblastech řízení firmy od obchodních činností až po marketing, rozvoj e-shopu a provozní agendu. Hlavní náplň práce: Podpora vedení firmy v obchodních a provozních úkolech Příprava a kontrola smluv, obchodních dokumentů Zpracování docházky, výplat a základní personalistika Komunikace s vedením, zaměstnanci, úřady, účetní firmou Tvorba e-mailových kampaní a newsletterů Tvorba popisků, článků a pomoc s obsahem e-shopu Spolupráce na SEO, práce s klíčovými slovy a vylepšování webu Práce v ekonomickém systému Altus Vario Kontrola dokladů, řešení nejasných plateb a pohledávek Spolupráce na řešení provozních i technických problémů Požadujeme Spolehlivost a samostatnost Výborné komunikační a organizační schopnosti Zkušenosti z oblasti administrativy, obchodu nebo práva výhodou Základy práce s e-mailingem, online marketingem a textem Ochotu učit se nové věci napříč agendami Výhodou znalost Google Sheets, Excelu a dalších online nástrojů Co nabízíme: Možnost podílet se na řízení a rozvoji firmy Různorodou a smysluplnou práci Přátelský tým, prostor pro seberealizaci Finanční ohodnocení odpovídající rozsahu a důležitosti práce Příspěvek na stravu za každou odpracovanou směnu
Zdroj: Úřad práce