LaskaKit s.r.o.
Oficiální název: LaskaKit s.r.o.
DIČ: CZ17608007
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: ygy32nf
Kontakty
- 499 111 222
- objednavky@laskakit.cz
Kontaktní osoby
- Konstantin Láska - jednatel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
176080075/2010 DPH účet, zveřejněn 22.06.2023 | ![]() |
CZ7620100000000017608004 DPH účet, zveřejněn 08.11.2023 | ![]() |
Činnosti firmy
- e-shop
- potřeby pro bastlíře (vývojové desky, čidla, relé, kabeláže, ...)
Volná pracovní místa
LaskaKit s.r.o.
Petra Sejkorováe-mail: petra@laskakit.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc |
Kontakt zasláním životopisu na e-mail petra@laskakit.cz. Požadujeme: - praxe na obdobné pozici výhodou - nekonfliktní vystupování a schopnost týmové spolupráce - zručnost a aktivní přístup k práci - spolehlivost a zodpovědnost. Náplň práce: - příjem a výdej materiálu ze skladu - organizace skladu - balení zakázek a jejich příprava k expedici, tisk štítků - vydávání osobních odběrů. Nabízíme: - práce v příjemném prostředí, v přátelském kolektivu - pružná pracovní doba, káva/čaj na pracovišti - pololetní prémie, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené.
LaskaKit s.r.o.
Petra Sejkorováe-mail: petra@laskakit.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 14. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
Kontakt zasláním životopisu na e-mail petra@laskakit.cz. Požadujeme: - praxi na obdobné pozici (např. nákup, e-commerce, produktový management) - orientaci v oblasti elektrotechniky nebo technického sortimentu - znalost práce s e-shopovou administrací a online nástroji - samostatnost, pečlivost a proaktivní přístup. Náplň práce: - objednávání zboží od zahraničních dodavatelů - tvorba cen a pravidelné sledování cen konkurence - správa a aktualizace administrace e-shopu - spolupráce na rozšiřování sortimentu a optimalizaci nabídky - pracovní doba 7:00-15:00 hod.. Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené, káva a čaj k dispozici na pracovišti, stravenkový paušál.
Zdroj: Úřad práce