KROFIÁN CZ spol. s r.o.
Oficiální název: Krofian CZ spol. s r.o.
DIČ: CZ25486390
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: hxpgzfw
Kontakty
- 487 882 220
- 487 882 288
- 487 882 280 - hotline
- obchod@krofian.cz
- recepce@krofian.cz
- kariera@krofian.cz
Kontaktní osoby
- Player
- Ing. Libor Pilný - obchodní ředitel
- Libor Samek - technický ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
188777347/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
CZ1403000000000228571897 DPH účet, zveřejněn 18.06.2013 | ![]() |
2548639001/5500 DPH účet, zveřejněn 06.05.2025 | ![]() |
Činnosti firmy
- vývoj a dodávka
- konstrukce technologických celků
- výroba
- jednoúčelové stroje
- realizace
- dodávky v oboru průmyslové automatizace
- výroba
- dopravníky
- výroba
- manipulátory
Volná pracovní místa
Krofian CZ spol. s r. o.
Kateřina Issaui, tel.:carecomplex@seznam.czSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 13. 3. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 560 Kč/měsíc |
Dobrý zdravotní stav, časová flexibilita, výpis z RT, znalost angličtiny a filipínštiny výhodou. První kontakt pouze e-mailem.
Krofian CZ spol. s r. o.
Andrea Řezníčková, tel.:kariera@krofian.czSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 4. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Do našeho týmu hledáme Facility Managera, který zajistí bezproblémový chod a údržbu našeho areálu, optimalizaci provozních nákladů a splnění všech legislativních požadavků v oblasti BOZP, PO a odpadového hospodářství. Pokud máte zkušenosti na obdobné pozici a hledáte stabilní zaměstnání v rostoucí společnosti, přidejte se k nám! Co Vás čeká: - Správa firemního areálu (dohled nad technickým stavem budov, plánování a zajištění a provedení oprav a údržby nemovitosti, výběrové řízení na dodávku, jednání s dodavateli) - Zajištění stavebních úprav - zajištění projektů, účast na výběrovém řízení, archivace projektů, komunikace s úřady a dodavateli, kontrolní činnost stavby. - Revize a kontroly - zajištění revizí ke stavbám a instalovaným zařízením, (PO, EZS, EPS, systému odvodu tepla a kouře, aktivního hasícího zařízení atd.), archivace a správa této dokumentace, výběr dodavatelů. - Spolupráce se specialistou v oblasti BOZP, PO - zajištění a organizace provádění školení v oblasti BOZP, PO, vedení a správa dokumentace, směrnic v této oblasti. - Energetická efektivita - hledání úspor, výběr dodavatelů energií, optimalizace odběru. - Odpadové hospodářství - Vzhled a údržba areálu (zajištění úklidu, zahradnických úprav a kontrola provedených prací, zajištění a provedení operativní a preventivní údržby) - Správa kotelny - Vozový park - správa vozového parku společnosti, zpracování pojistných událostí. - Podpora skladové evidence (zástup / podpora ve vytížení) - Výpomoc v operativní logistice (závoz věcí do / z areálu) Co od Vás očekáváme? - Min. 10 let praxe v oboru správce budov. - Manuální zručnost. - Základní technické znalosti. - Schopnost organizovat práci a řídit dodavatele. - Spolehlivost, samostatnost a týmového ducha. Co nabízíme? - Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti. - Firemní PC a telefon i k soukromým účelům. - Kvalitní pracovní oblečení. - Dotované firemní stravování. - Každý měsíc bohatá firemní snídaně. - Systém volnočasových dobíjecích karet. - Příspěvek na penzijní připojištění. - Odměny k pracovním výročím a jubileím. - Dva dny v roce bridge days (volno ke státním svátkům). - Parkování přímo u firmy. - Mimo firemní akce a aktivity pořádané firmou (letní grilování, závody a další). První kontakt pouze e-mailem.
Zdroj: Úřad práce