Krajský úřad Jihočeského kraje
Oficiální název: Jihočeský kraj
DIČ: CZ70890650
Právní forma: Kraj a hl. město Praha
Datová schránka: kdib3rr

Kontakty
- 386 720 111 - ústředna
- 386 720 100 - mimo úřední hodiny
- 386 720 466 - ředitel
- posta@kraj-jihocesky.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-16:30 | |
Úterý | 08:00-14:00 | |
Středa | 08:00-16:30 | |
Čtvrtek | 08:00-14:00 | Zavřeno |
Pátek | 08:00-14:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- JUDr. Lukáš Glaser - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
199783021/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
199783072/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Činnosti firmy
- krajský úřad
Volná pracovní místa
Jihočeský kraj - Krajský úřad
Ing. Helena Plosová, tel.:386 720 514e-mail: plosova@kraj-jihocesky.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 7. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Nástup dle dohody. Pracovní náplň: - Provádění veřejnosprávních kontrol zaměřených na nakládání s veřejnými prostředky, hospodaření příspěvkových organizací a na dodržování platných právních předpisů a dále prověřování přiměřenosti a účinnosti vnitřního kontrolního systému u příspěvkových organizací zřízených krajem, především v oblasti personální a platové. - Vedení kontrolního týmu a koordinace jeho činnost při výkonu veřejnosprávní kontroly u zřízených příspěvkových organizací působících v oblasti sociálních věcí, zdravotnictví a kultury v rámci Jihočeského kraje. - Analyzování výsledků kontrolních zjištění, zpracování stanovisek a doporučení, navrhování opatření, včetně systémových, k odstranění nedostatků a sledování jejich realizaci. Zpracování roční zprávy o výsledcích kontrol. - Poskytování metodické pomoci při nápravě zjištěných nedostatků. Požadované znalosti: Oblast pracovního práva - zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce a navazující předpisy zejména k odměňování ve veřejné správě (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., č. 222/2010 Sb.). Oblast veřejných financí a kontroly ve veřejné správě - účetnictví příspěvkových organizací, veřejné rozpočty, daně (zejména zákon č. 250/2000 Sb., č. 129/2000 Sb., č. 320/2001 Sb. a jeho prováděcí vyhláška č. 416/2004 Sb., zákon č. 255/2012 Sb., č. 563/1991 Sb. a jeho prováděcí vyhláška č. 410/2009 Sb.). Obor vzdělání: Ekonomický se zaměřením na veřejné finance a účetnictví nebo právní se zaměřením na pracovní právo výhodou. Další předpoklady a znalosti: ZOZ při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou. Znalost a užívání PC (MS Office). Samostatnost, rozhodnost a schopnost týmové práce. Velmi dobré komunikační schopnosti, zvládání stresových situací, analytické myšlení. Praxe v požadovaném oboru činnosti výhodou. Časová flexibilita - pracovní cesty v rámci Jihočeského kraje. Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič podmínkou. Termín a způsob zaslání přihlášky: Přihlášky s požadovanými doklady doručte do datové schránky ID: kdib3rr nebo e-mailem na adresu: posta@kraj-jihocesky.cz (v případě doručování datovou schránkou nebo e-mailem je nezbytné zaslat autorizovanou konverzi u dokumentů, u nichž je vyžadován originál nebo ověřená kopie), popřípadě osobně na podatelnu nebo zašlete poštou na adresu: Jihočeský kraj, Krajský úřad, U Zimního stadionu 1952/2, 370 01 České Budějovice, odbor Kancelář ředitele krajského úřadu tak, aby na krajský úřad byly doručeny nejpozději do 25. 7. 2025. Přihláška do výběrového řízení a další dokumenty jsou k dispozici na webové stránce https://www.kraj-jihocesky.cz/cs/volna-mista-vyberova-rizeni#vyberova-rizeni-na-mista-uredniku-krajskeho-uradu Přílohy přihlášky jsou: 1. životopis, 2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - originál, případně úředně ověřená kopie (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti); u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), 3. úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze nahradit prostou kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání). Zaměstnanecké výhody: - 25 dní dovolené + 5 dní placeného volna pro případ zdravotní indispozice (SICK DAYS) - osobní ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků. - příspěvky na rekreaci, sport, kulturu, zdravotnické pomůcky, penzijní připojištění, stravování. - pružnou pracovní dobu, částečnou možnost práce z domova. - možnost dalšího vzdělávání. - firemní mateřskou školu.
Jihočeský kraj - Krajský úřad
Ing. Kalátová, Mgr. Doubková, tel.:307 040 837, 602 148 944e-mail: kalatova@kraj-jihocesky.cz;doubkova@kraj-jihocesky.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: - Příprava a vyhlašování dotačních titulů v oblasti sociálních služeb. - Zajišťování kompletní administrace dotačních řízení v oblasti sociálních služeb. - Příjem, evidence a formální kontrola žádostí o dotace. Odborné posuzování žádostí o dotace z hlediska věcné a finanční správnosti. Spolupráce na sestavování návrhů na rozdělení finančních prostředků poskytovatelům sociálních služeb. - Zajištění agendy související s uzavíráním veřejnoprávních smluv o poskytnutí dotace. - Kontrola průběžných a závěrečných vyúčtování dotací včetně zpracování vyhodnocení čerpání. - Komunikace s poskytovateli sociálních služeb a poskytování metodické podpory při podávání žádostí a zpracování vyúčtování. - Spolupráce při zpracování strategických a koncepčních materiálů v oblasti sociálních služeb. - Vedení příslušné dokumentace a záznamů v informačních systémech (GINIS). - Provádění předběžné, průběžné a následné finanční kontroly u dotací poskytovaných z rozpočtu Jihočeského kraje. Požadované znalosti: Zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. Zákon č. 129/2000 Sb., o krajích (krajská zřízení). Strategické dokumenty Jihočeského kraje v oblasti sociálních služeb. Znalost dotačního řízení ve veřejné správě a kontrolní činnosti. Obor vzdělání: Veřejná správa, sociální práce, ekonomie, právo nebo příbuzné obory výhodou. Další předpoklady a znalosti: Schopnost analyzovat a vyhodnocovat žádosti o dotace, včetně finanční a obsahové stránky projektů, dobrá orientace ve veřejném financování. Zkušenost s administrací dotačních titulů výhodou. ZOZ v sociální práci a sociálních službách výhodou. Pokročilá znalost práce na PC (MS Office), zkušenost s prací v programu GINIS výhodou, řidičské oprávnění skupiny B, výborné komunikační schopnosti, předpoklady k týmové práci, samostatnost, spolehlivost, zodpovědný přístup k práci, schopnost pracovat pod časovým tlakem, ochota se dále vzdělávat. Termín a způsob zaslání přihlášky: Přihlášky s požadovanými doklady doručte do datové schránky ID: kdib3rr nebo e-mailem na adresu: posta@kraj-jihocesky.cz (v případě doručování datovou schránkou nebo e-mailem je nezbytné zaslat autorizovanou konverzi u dokumentů, u nichž je vyžadován originál nebo ověřená kopie), popřípadě osobně na podatelnu nebo zašlete poštou na adresu: Jihočeský kraj, Krajský úřad, U Zimního stadionu 1952/2, 370 01 České Budějovice, odbor Kancelář ředitele krajského úřadu tak, aby na krajský úřad byly doručeny nejpozději do 21. 7. 2025. Přihláška do výběrového řízení a další dokumenty jsou k dispozici na webové stránce https://www.kraj-jihocesky.cz/cs/volna-mista-vyberova-rizeni#vyberova-rizeni-na-mista-uredniku-krajskeho-uradu Přílohy přihlášky jsou: 1. životopis, 2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - originál, případně úředně ověřená kopie (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti); u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), 3. úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze nahradit prostou kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání). Zaměstnanecké výhody: - 25 dní dovolené + 5 dní placeného volna pro případ zdravotní indispozice (SICK DAYS) - osobní ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků. - příspěvky na rekreaci, sport, kulturu, zdravotnické pomůcky, penzijní připojištění, stravování. - pružnou pracovní dobu, částečnou možnost práce z domova. - možnost dalšího vzdělávání. - firemní mateřskou školu.
Jihočeský kraj - Krajský úřad
Ing. Mgr. Martin Plucha, tel.:386 720 189e-mail: plucha@kraj-jihocesky.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 7. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Pracovní poměr na dobu určitou - zástup za MD, RD. Nástup dle dohody. Pracovní náplň: - Příprava žádostí o platbu a žádostí o změnu, shromažďování podkladů k doložení způsobilosti výdajů. - Spolupráce s realizačním týmem projektu vč. finančních partnerů projektu. - Finanční řízení a administrace finanční části projektu. -Dohled nad financováním projektových aktivit a stavem rozpočtu projektu, jeho aktualizace v průběhu realizace projektu. - Spolupráce s řídícím orgánem (MŠMT) a kontrolními orgány. - Řízení a administrace veškerých finančních záležitostí projektu. - Tvorba rozpočtu projektu a jeho aktualizace. Požadované znalosti: Znalost principů projektového řízení. Výhodou je základní znalost operačního programu OP JAK, pravidel pro žadatele a příjemce, zejména procesů finančního řízení, znalost IS KP21+ a základní znalost účetnictví. Obor vzdělání: Ekonomika, pedagogika, regionální rozvoj, veřejná správa apod. Další předpoklady a znalosti: Výborná znalost práce na počítači (MS Office). Kladný vztah k číslům a početním operacím. Schopnost týmové práce, časová flexibilita, ochota se dále vzdělávat, dobré organizační a komunikační schopnosti. Praxe v oboru a řidičský průkaz sk. B (služební cesty) výhodou. Termín a způsob zaslání přihlášky: Přihlášky s požadovanými doklady doručte do datové schránky ID: kdib3rr nebo e-mailem na adresu: posta@kraj-jihocesky.cz (v případě doručování datovou schránkou nebo e-mailem je nezbytné zaslat autorizovanou konverzi u dokumentů, u nichž je vyžadován originál nebo ověřená kopie), popřípadě osobně na podatelnu nebo zašlete poštou na adresu: Jihočeský kraj, Krajský úřad, U Zimního stadionu 1952/2, 370 01 České Budějovice, odbor Kancelář ředitele krajského úřadu tak, aby na krajský úřad byly doručeny nejpozději do 1. 8. 2025. Přihláška do výběrového řízení a další dokumenty jsou k dispozici na webové stránce https://www.kraj-jihocesky.cz/cs/volna-mista-vyberova-rizeni#vyberova-rizeni-na-mista-uredniku-krajskeho-uradu Přílohy přihlášky jsou: 1. životopis, 2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - originál, případně úředně ověřená kopie (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti); u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), 3. úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze nahradit prostou kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání). Zaměstnanecké výhody: - 25 dní dovolené + 5 dní placeného volna pro případ zdravotní indispozice (SICK DAYS) - osobní ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků. - příspěvky na rekreaci, sport, kulturu, zdravotnické pomůcky, penzijní připojištění, stravování. - pružnou pracovní dobu, částečnou možnost práce z domova. - možnost dalšího vzdělávání. - firemní mateřskou školu.
Jihočeský kraj - Krajský úřad
Mgr. Kročák, Mgr. Turková, tel.:386 720 608, 386 720 600e-mail: krocak@kraj-jihocesky.cz; turkova@kraj-jihocesky.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: Správní řízení - povedete správní řízení týkající se udělování, změn, pozastavení či odejímání oprávnění k poskytování zdravotních služeb. Zpracovávat budete také správní řízení ve věci změn a zrušení rozhodnutí o registraci a povolení k poskytování zdravotních výkonů mimo zdravotnická zařízení dle zákona o zdravotních službách. Kontrolní činnost - budete provádět kontroly poskytovatelů zdravotních služeb nebo dalších subjektů (např. podnikatelů) v souvislosti s jejich oprávněním k činnostem podle § 107 zákona o zdravotních službách. Řízení o přestupcích - povedete přestupková řízení, budete přestupky projednávat a rozhodovat o nich. Poradenství a konzultace - budete poskytovat odborné poradenství v rámci výše uvedené agendy. Požadované vzdělání: Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu. Znalosti oboru: Zákon o zdravotních službách, zákon o specifických zdravotních službách, zákon o kontrole, správní řád, zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich. Další znalosti: Znalost a užívání MS Office (Word, Excel, Outlook), řidičské oprávnění sk. B, dobré komunikační schopnosti a dobrá úroveň vystupování, předpoklady k týmové práci. Zkušenosti v činnosti veřejné správy vítány. Zaujala Vás naše nabídka? Zašlete nám prosím vyplněnou přihlášku včetně příloh do 18. 8. 2025. Přihláška a podrobné informace k jejímu odeslání jsou k dispozici zde: https://www.kraj-jihocesky.cz/cs/node/11419 Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené + 5 dní placeného volna pro případ zdravotní indispozice (SICK DAYS). Osobní ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků. Příspěvky na rekreaci, sport, kulturu, zdravotnické pomůcky, penzijní připojištění, stravování. Pružnou pracovní dobu. Částečnou možnost práce z domova. Možnost dalšího vzdělávání. Firemní mateřskou školu.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-003498 | Dodávky | 1 650 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění je sídlo zadavatele
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka celkem 1 kusu nového osobního vozidla typu plug-in hybrid v provedení MPV (dále též „zboží“), v souladu se zadávacími podmínkami a v rozsahu technické specifikace předmětu dodávky.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-003830 | Dodávky | 37 660 472,68 Kč |
Místo plnění: Jihočeský kraj - Domov seniorů Bobelovka, Otín č. 90, Jindřichův Hradec
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka interiéru do nového domova pro seniory Bobelovka v Jindřichově Hradci - Otíně (vč. dopravy, montáže, uvedení do provozu, zaškolení obsluhy, zajištění záručního servisu a likvidace odpadů vzniklých v souvislosti s dodávkou) v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami. Jedná se o dodávku seniorského a sedacího nábytku, vybavení společenských místností, kancelářský a provozní nábytek a nábytek venkovní. Předmět plnění je blíže vymezen v zadávací dokumentaci.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-000992 | Stavebni prace | 106 426 811,25 Kč |
Předmětem zakázky je realizace a) „Modernizace silnic III/15618 a III/15616, průtah Nové Hrady“ - předmětem je modernizace vozovek III. třídy v průtahu města Nové Hrady v délce cca 0,480 km a povrchová úprava v délce 380 m SO 103 a b) „Křižovatka silnic II/154 a III/15618, Nové Hrady“ - předmětem je přestavba nevyhovující stávající stykové křižovatky silnic II/154 a III/15618 na křižovatku okružní.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-001051 | Služby | 13 646 095,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění je 110 zvláště chráněných území, které spadají do kompetence Jihočeského kraje.
Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování odborné dokumentace pro celkem 110 zájmových lokalit v rámci projektu Rozvoj soustavy zvláště chráněných území v Jihočeském kraji 2023–2027 s registračním číslem CZ.05.01.06/01/22_030/0001239. Projekt je spolufinancován Evropskou unií – Evropským fondem pro regionální rozvoj v rámci Operačního programu Životní prostředí.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-000329 | Stavebni prace | 59 435 887,66 Kč |
Předmětem stavby je modernizace vozovky silnice III/14136 ve staničení km 8,548 – km 9,592, tj. celkem v délce 1044 m. Dojde k odfrézování nebo rozfrézování stávajících asfaltových vrstev a provedení úprav podloží (recyklace za studena). Následně dojde k položení nových asfaltových vrstev. Dále v rámci stavby budou provedeny chodníky., rekonstrukce vodovodu a kanalizace.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-000649 | Stavebni prace | 130 786 345,08 Kč |
Předmětem plnění veřejné zakázky je rekonstrukce stávajícího čtyřpolového železobetonového mostu dvoukomorové nosné konstrukce s konzolami s jejím dodatečným podélným předepnutím. Most překlenuje řeku Vltavu ve staničení 17,150 - 17,440 km, při zachování stávající návrhové kategorie komunikace S6,5/60 a střechovitého příčného sklonu komunikace 2,5 %.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-051770 | Stavební práce | 246 707 407,14 Kč |
Místo plnění: Jihočeský kraj
Předmětem stavby je obchvat města Kaplice – II. etapa. Silnice II/154 je navržena v kategorii S7,5/70 v celkové délce 1,619 km. Součástí obchvatu je vybudování tří křižovatek, tří sjezdů a dvou mostních objektů, a to přes komunikaci II/158 a přes řeku Malši. Obchvat je řešen jako přeložka silnice II/154, která v celé své délce prochází mimo zastavěné území, jedná se o pozemní komunikaci v extravilánu. Investorem této akce bude Jihočeský kraj a město Kaplice.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-044397 | Stavebni prace | 86 526 659,15 Kč |
Jedná se o dopravní stavbu Jihočeského kraje, jejímž předmětem je výstavba nového stoupacího pruhu na silnici II/141 mezi Prachaticemi a Libínským Sedlem. Nákladní automobily jedoucí směrem na Libínské Sedlo jsou nuceni před směrovým obloukem velmi zpomalit, ale následně jedou do mírného stoupání pomalu a tím blokují ostatní dopravu. Nový stoupací pruh je navržen ve staničení km 46,575 00 až 47,504 50 tj. délka stoupacího pruhu 929,5m (včetně rozšiřovacího úseku délky 100m a zužovacího úseku délky 160m) za tzv. Americkou zatáčkou. Rozšíření je navrženo do svahu v zářezu, tj. vlevo ve směru staničení, stávající stav vpravo ve směru staničení zůstane nezměněn (stávající opěrné zdi zůstanou). Základní příčné uspořádání navrhované komunikace vychází z kategorie S7,5/90 + stoupací pruh a dle stávajícího šířkového uspořádání stáva
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-025864 | Služby | 25 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místo plnění je Česká republika. Místa plnění jsou podrobně specifikována ve Smlouvě.
Předmětem této veřejné zakázky je závazek dodavatele poskytovat služby samostatného zprostředkovatele v postavení pojišťovacího makléře pro zadavatele za podmínek stanovených v zákoně č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění, ve znění pozdějších předpisů („ZDPZ“), a v závazném vzoru Smlouvy o poskytování služeb správy pojištění a poradenské činnosti v oblasti pojištění („Vzor Smlouvy“, „Návrh Smlouvy“ nebo „Smlouva“ dle kontextu). V rámci poskytovaných služeb bude pojišťovací makléř provádět následující činnosti: a) analyzovat pojistná rizika zadavatele (včetně zhodnocení ekonomické odolnosti zadavatele pojistitelnému riziku a možnosti zadavatele jej financovat); b) sestavit pojistný program, který odpovídá potřebám zadavatele ve vztahu k pojistným rizikům a možnostem nabídky pojištění; c) zprostředkovat potřebné pojištění na základě pojistného programu, resp. v případě zadávání veřejné zakázky na pojištění připravit technickou/věcnou část zadávací dokumentace; d) spravovat pojistné smlouvy; e) zajišťovat uplatňování nároků na plnění z pojištění (provádění likvidace pojistných událostí) za součinnosti pověřeného zaměstnance zadavatele. Služby pojišťovacího makléře budou zahrnovat výše uvedené činnosti poskytované jak pro zadavatele samotného, tak i pro všechny jím zřizované a zakládané organizace (s výjimkou Nemocnice České Budějovice), jejichž seznam tvoří přílohu č. 6 této zadávací dokumentace. Detailní specifikace Služeb je obsažena v příloze č. 1 „Závazný náv
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-010908 | Služby | 32 220 000,00 Kč |
Místo plnění: České Budějovice, Jihočeský kraj
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodání a implementace informačního systému a technologie elektronického odbavení cestujících (dále jen „EOC“) v prostředí zadavatele, včetně zaškolení odborných pracovníků zadavatele pro řádné užívání a údržbu technologie EOC a softwaru EOC, servisní podpora (vč. zajištění servisu u již předaných dílčích částí díla před jeho úplným dokončením) a aktualizace software z vlastních vstupních dat a ze vstupních dat zadavatele. Předmět plnění veřejné zakázky je blíže specifikován v obchodních a platebních podmínkách (Příloha č. 3 dokumentace zadávacího řízení) a ve specifikaci předmětu plnění (Příloha č. 4 dokumentace zadávacího řízení).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2020-012722 | Stavebni prace | 68 187 315,15 Kč |
Předmětem jsou stavební práce na rozšíření stávající účelové komunikace v opravnách v areálu letiště České Budějovice v k.ú. Planá u Českých Budějovic, vč. vybudování navazující a související technické infrastruktury, přeložek inženýrských sítí a souvisejících stavebních prací a činností. SO.06 - STL plynovod SO.06.1 - STL plynovod PE D 160 SO.06.2 - STL plynovodní přípojky PE D 160 a 63 SO.06.3 -STL plynovod PE D 160 - vyřazení z provozu SO.09 - Kabelové vedení VO, osvětlovací body VO SO.10 - Oplocení areálu SO.11 - Inventarizace dřevin a dendrologický průzkum Stavba se skládá z těchto stavebních objektů: SO.01 - Příprava území SO.02 - Komunikace a zpevněné plochy SO.03 - Vodovodní řad a přeložka vodovodu SO.03.1 - Vodovodní řad SO.03.2 - Přeložka vodovodu SO.04 - Kanalizace splašková SO.05 - Kanalizace dešťová
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2019-019296 | Stavebni prace | 88 360 019,80 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je citlivá úprava a stabilizace ostrovů, které jsou každoročně vyhledávaným hnízdištěm ptáků. Předmětem stavby je oprava a opevnění ostrovů, odbahnění rybníků a vybudování nových manipulačních objektů pro úpravu manipulace s vodou, včetně výstavby sjezdu a dočasné panelové komunikace. Při realizaci odvozových tras a komunikací v provedení dle zhotovitele je nezbytné respektovat ochranu vzácných druhů hub v lokalitě, zejména na plochách hrází, které budou vyznačeny zadav Cílovým stavem bude tedy revitalizovaná soustava rybníků Domin a Bažina s obnovenými a opevněnými ostrovy, opravenými hrázemi a novými manipulačními objekty, umožňujícími požadovanou manipulaci s vodou přepouštěním z rybníku Domin do rybníků Bažina a Nový Vrbenský.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-020601 | 1 887 600 000,00 Kč |
Předmětem plnění zakázky zadávané v rámci tohoto nabídkového řízení je zajištění dopravní obslužnosti Jihočeského kraje a určených traťových úseků sousedních krajů veřejnými službami v přepravě cestujících veřejnou drážní osobní dopravou vlaky regionální dopravy, a to v souladu se zákonem č. 129/2000 Sb., o krajích, ve znění pozdějších předpisů, a § 2 zákona č. 194/2010 Sb., o veřejných službách v přepravě cestujících a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-013681 | 924 480 000,00 Kč |
Předmětem plnění zakázky zadávané v rámci tohoto nabídkového řízení je zajištění dopravní obslužnosti Jihočeského kraje a určených traťových úseků sousedních krajů veřejnými službami v přepravě cestujících veřejnou drážní osobní dopravou vlaky regionální dopravy, a to v souladu se zákonem č. 129/2000 Sb., o krajích, ve znění pozdějších předpisů, a § 2 zákona č. 194/2010 Sb., o veřejných službách v přepravě cestujících a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2019-045811 | Služby | 400 000 000,00 Kč |
Místo plnění: trať č. 228 - Jindřichův Hradec - Obrataň a trať č. 229 - Jindřichův Hradec - Nová Bystřice - Jihočeský kraj
Provozování regionální železniční dopravy v závazku veřejné služby na železničních tratích: č. 228 - Jindřichův Hradec - Obrataň č. 229 - Jindřichův Hradec - Nová Bystřice do 12/2034 v předpokládaném rozsahu cca 176 500 vlkm za rok - přímé zadání.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2019-045139 | Služby | 132 250 000,00 Kč |
Místo plnění: okres České Budějovice, Jihočeský kraj
Zajištění dopravní obslužnosti v rámci příměstské dopravy na území obcí Borek, Boršov nad Vltavou, Dobrá Voda u ČB, Hlincová Hora, Homole, Hrdějovice, Litvínovice, Planá, Roudné, Rudolfov, Srubec, Staré Hodějovice, Včelná, Vidov a Vráto autobusy a trolejbusy na období od 1.1.2021 do 31.12.2028 přímým zadáním.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-049788 | Služby | neuvedeno |
Jihočeský kraj („Zadavatel“) si Vás tímto dovoluje oslovit a zdvořile požádat o účast na akci Meet the Buyer k projektu Revitalizace dolního areálu českobudějovické nemocnice (výběr projektanta), která bude vedená s cílem a informovat v úvahu přicházející dodavatele o záměrech a požadavcích Zadavatele na plnění veřejné zakázky, jejímž předmětem bude zpracování projektové dokumentaci a související služby inženýringu. Potvrzení účasti bude probíhat prostřednictvím e-mailu, a to nejpozději do 12.12. 2022 do 20:00 hod.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
17.01.2019 - 20.01.2019
stánek Regiontour

Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
18.01.2018 - 21.01.2018
stánek Regiontour

Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
19.01.2017 - 22.01.2017
stánek Regiontour

Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.02.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.01.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.11.2021Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 07.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.05.2019Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2019Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 31.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.12.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.10.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.10.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.10.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 09.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2017Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.08.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.01.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.11.2015Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.11.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.11.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2015Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.07.2015Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 18.12.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 18.12.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 18.12.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.12.2014Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.12.2014Projekt finálně uzavřen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.11.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.09.2014Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2014Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 09.07.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 31.03.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.03.2014Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.02.2014Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2013Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 28.08.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 22.07.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 15.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 15.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 15.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 15.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 15.04.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.10.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 12.10.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.09.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.09.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 20.07.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 18.07.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.07.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.12.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.10.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.08.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.05.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 28.12.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 28.12.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.10.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.09.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.09.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 10.09.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 01.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 01.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 01.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 01.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 01.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 01.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 01.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 01.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 01.06.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.04.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.11.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.10.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.09.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 14.09.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.09.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.09.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.08.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.08.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.08.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.08.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.08.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 17.02.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 04.02.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 19.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 19.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 19.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 19.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 19.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 19.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 19.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 19.09.2008Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 19.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 12.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 12.09.2008Projekt nedokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 12.09.2008Projekt nedokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 12.08.2008Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 12.08.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU