Koncept FAST s.r.o.
Oficiální název: Koncept FAST s.r.o.
DIČ: CZ45357811
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: am7gb6h
Kontakty
- 353 301 211
- 353 301 220
- 602 115 865
- 724 237 501 - servis
- ostrov@konceptfast.cz
- info@konceptfast.cz
- dotazy@konceptfast.cz
Provozní doba
Pondělí | 07:00-11:00 | 12:00-15:30 |
Úterý | 07:00-11:00 | 12:00-15:30 |
Středa | 07:00-11:00 | 12:00-15:30 |
Čtvrtek | 07:00-11:00 | 12:00-15:30 |
Pátek | 07:00-11:00 | 12:00-13:00 |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Jan Koutný - ředitel
Webové prezentace
Bankovní účty
950882/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
244287159/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
1388093040/2700 DPH účet, zveřejněn 06.06.2024 | ![]() |
Pobočky
Koncept FAST s.r.o. - Rohelova 2596, Mělník
Koncept FAST s.r.o. - U kovárny 540/44, Nová Ulice, Olomouc
Koncept FAST s.r.o. - Podolská 401/50, Podolí, Praha
Koncept FAST s.r.o. - Stříbrnická 3030/2, Severní Terasa, Ústí nad Labem
Činnosti firmy
- provádí
- měření a indikace spotřeby tepla
- odečty a rozúčtování nákladů za dodávky tepla, teplé užitkové a studené vody dodávka
- dvoučidlové elektronické indikátory spotřeby tepla s rádiovým odečtem
- dodávka
- bytové vodoměry na teplou a studenou vodu s rádiovým odečtem
- montáž
- vodoměry
- montáž
- dvoučidlové elektronické indikátory spotřeby tepla s rádiovým odečtem
- autorizované metrologické středisko K36
Volná pracovní místa
Koncept FAST s.r.o. - 000
Bc. Petra Šichová, tel.:353 301 218e-mail: mzdy@konceptfast.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 3. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc |
Kontakt: Šichová Petra Bc., tel.: 353 301 218, e-mail: mzdy@konceptfast.cz Požadujeme: o minimálně SŠ ekonomického zaměření o znalost mzdové legislativy, zákoníku práce a personalistiky o znalost podvojného účetnictví o základní orientaci v daních o praxi v oboru alespoň 2 roky o uživatelskou znalost MS Office o ochotu se dále vzdělávat Vaše práce: o účtování došlých faktur, bankovních výpisů, pokladních a interních dokladů o účtování časového rozlišení o účtování majetku o příprava platebních příkazů o zpracování DPH o příprava a zpracování měsíční a roční závěrky o komunikace s příslušnými úřady o spolupráce s ostatními členy týmu Očekáváme: o aktivní a odpovědný přístup, pečlivost, samostatnost, spolehlivost Nabízíme: o zázemí a jistotu stabilní a prosperující firmy o odpovídající zaškolení a podporu kolegů o 5 týdnů dovolené o možnost zaměstnání na dobu neurčitou o vzdělávací kurzy a školení Výhodou: o znalost práce v účetním programu Pohoda o znalost mzdového účetnictví a personalistiky Nástup možný ihned nebo dle dohod stabilní zázemí společnosti.
Zdroj: Úřad práce