KNORR-BREMSE BUSINESS SERVICES EUROPE s.r.o.
Oficiální název: Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.
DIČ: CZ03584127
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: ewtsp2d
Kontakty
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
2113907695/2700 DPH účet, zveřejněn 25.02.2017 | |
CZ7527000000002113907708 DPH účet, zveřejněn 25.02.2017 |
Činnosti firmy
- poskytování
- obchodní a podnikové služby
Volná pracovní místa
Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.
Lidiia Dobrachevae-mail: Lidiia.dobracheva@knorr-bremse.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 80 000 Kč/měsíc |
Úkoly a odpovědnosti: Pomoc obchodním jednotkám při zavádění technických řešení pro standardy Master dat a zvyšovat úroveň kvality Master dat v našich systémech SAP a spotřebitelských systémech. Využití a vývoj řešení pro Master data s našimi interními a externími partnery. Poskytování podpory při řešení problémů s kvalitou dat a technologických problémů s odborníky na danou problematiku. Být součástí centrálního týmu pro správu hlavních dat, ve kterém vytváříte základy pro organizaci řízenou daty. Řízení řešení Master dat v klíčových programech, jako je S/4 HANA, a pracovat v cross-funkčních týmech s obchodními jednotkami. Zástupce globálního vedoucího týmu, strategický partner. Ukázkové odpovědnosti pro tuto pozici zahrnují: Slaďování s globálními členy týmu a manažery v oblasti obchodu a IT při zavádění procesů správy dat a samotné správy dat. Posouvání řízení Master dat a řízení kvality dat v oblastech zákazníků, dodavatelů, materiálů, lokalit, financí a kontroly, aktiv. Vývoj procesů integrace a migrace dat ze SAP R/3 na S/4 pomocí centrálního MDM Hubu (Profisee@MS Azure). Spolupráce s týmy architektury SAP a PLM na standardech, produktové roadmapě a rozhodnutích o architektuře. Spolupráce s globálními členy týmu a manažery v oblasti obchodu a IT při modelování datových domén a vztahů mezi doménami. Spolupráce s globálními členy týmu a manažery v oblasti obchodu a IT při dodávání výstupů a schopností týmu MDM / Governance pro neustálé zlepšování. Pomoc operačním týmům při řešení problémů v obchodně kritických prostředích. Implementace obchodních pravidel a pravidel DQ na platformách MDM a zdrojových a cílových platformách. Podpora excelence a zajištění neustálého zlepšování kvality výstupů. Definice a řízení projektových výstupů, jejichž cílem je optimalizace využití dat v rámci KB. Požadavky: Vysokoškolské vzdělání. Zkušenosti s řízením Master dat a produktovým managementem. Dobré metodické, technické a procesní znalosti standardu SAP a dobrý přehled o relevantním portfoliu produktů SAP. Silné komunikační dovednosti a schopnost komunikovat mezi různými skupinami zainteresovaných stran od technologie po obchod. Zkušenosti s vývojem architektur MDM a datových toků v rámci integrace v SAP ERP (R/3 & S/4) se SAP a non-SAP satelitními systémy. Dobré zkušenosti s vedením mezinárodních IT projektů, zkušenosti s vedením lidí. Výborná znalosti angličtiny, znalost němčiny je výhodou. Zaměstnanecké výhody: stravenky, dovolená navíc, home-office, cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění. Hlásit se e-mailem.
Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.
Lidiia Dobrachevae-mail: Lidiia.dobracheva@knorr-bremse.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 80 000 Kč/měsíc |
Úkoly a odpovědnosti: Zodpovědní za implementaci, zlepšování a neustálý rozvoj naší monitorovací infrastruktury. Podpora při provozu a rozvoji zálohovacích systémů (Cloud a On-Prem). Úzká spolupráce s týmem pro zálohování na vývoji, implementaci a optimalizaci zálohovacích strategií s ohledem na cloudové i on-premise systémy. Úzká spolupráce s ostatními týmy infrastruktury, aplikací a disciplínami, jako je IT bezpečnost, IT servisní management a podniková architektura. Jako rozhraní mezi různými týmy zajišťujete, že monitorovací a zálohovací řešení jsou bezproblémově integrována do celé IT infrastruktury. Vedení IT nebo technických projektů v rámci oddělení. Zodpovědnost za plánování, realizaci a monitorování projektů v oblasti monitorování a zálohování. Úzká spolupráce s interními i externími zainteresovanými stranami. Koordinace externích poskytovatelů služeb. Požadavky: Několikaleté zkušenosti s nastavením, provozem a rozvojem monitorovacích řešení jako Datadog nebo srovnatelných SaaS řešení. Prokazatelný úspěch s implementací a optimalizací monitorovacích systémů. Několikaleté zkušenosti s vytvářením a provozním zaváděním monitorovacích standardů v podnikových prostředích. Znalost osvědčených postupů pro monitorování ve velkých společnostech. Hloubkové znalosti technologického stacku IT infrastruktury: OS (Windows/Linux), databáze (Oracle, PostgreSQL, MS SQL) a síťové architektury. On-premise a veřejný cloud. Silné komunikační dovednosti, týmová práce a analytické myšlení. Schopnost jasně komunikovat složité technické informace, spolupráce v týmu. Zkušenosti s provozem zálohovacích infrastruktur. Implementací a provoze zálohovacích řešení. Zkušenosti s vedením technických projektů a řízením externích poskytovatelů služeb. Schopnost plánovat, organizovat a úspěšně dokončovat projekty. Plynulá znalost anglického jazyka. Dokážete se jasně vyjadřovat jak písemně, tak verbálně a komunikovat s kolegy v mezinárodním prostředí. Zaměstnanecké výhody: stravenky, dovolená navíc, home-office, cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění. Hlásit se e-mailem.
Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.
Michaela Hořčičkováe-mail: Michaela.horcickova@knorr-bremse.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 80 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: Řízení KPI: Navrhujte klíčové ukazatele výkonu (KPI) pro měření výkonnosti poskytování služeb. Sledujte, vykazujte a analyzujte data KPI s cílem identifikovat trendy, oblasti pro zlepšení a příležitosti k růstu. Implementujte nápravná opatření k řešení jakýchkoli odchylek od KPI. Sestavování rozpočtu a forecastu: Vyvíjíte, spravujte a monitorujte rozpočty na operace poskytování služeb. Připravujte přesné prognózy na podporu finančního plánování a rozhodování. Spolupracujte s finančními týmy k zajištění souladu s finančními cíli organizace. Procesy účtování: Správa a optimalizace procesů účtování pro zajištění přesného a včasného účtování. Vývoj cenových modelů a strategie pro maximalizaci ziskovosti při zachování konkurenceschopné nabídky služeb. Koordinujete s finančními a provozními týmy za účelem zefektivnění postupů účtování a vyřešení jakýchkoli problémů s fakturací. Zapojení zúčastněných stran: Podpora vztahů s klíčovými zúčastněnými stranami, včetně klientů, dodavatelů, externích finančních úřadů a interních týmů. Pořádání pravidelných schůzek a hodnocení s klienty Neustálé zlepšování: Řízení iniciativy neustálého zlepšování s cílem zvýšit kvalitu, efektivitu a spokojenost klientů. Implementace osvědčených postupů a inovativních řešení pro optimalizaci procesů poskytování služeb. Profil: Bakalářský titul v oboru Business Administration, Finance nebo příbuzném oboru; Magisterský titul výhodou. Plynulá znalost anglického jazyka (další cizí jazyk výhodou) Nejméně 5 let odborné praxe na pozicích FICO s hlubokými znalostmi finančního řízení a řízení služeb v globálním prostředí podnikových služeb. Prokazatelné výsledky v oblasti řízení KPI, rozpočtování a forecastingu. Vynikající interpersonální, komunikační a vyjednávací schopnosti. Prokazatelná schopnost budovat vztahy a efektivně spolupracovat se zúčastněnými stranami na všech úrovních organizace. Strategické myšlení a schopnost řešit problémy se zaměřením na dosahování výsledků Zkušenosti s mezikulturními týmy a pracovním prostředím jsou výhodou. Znalost SAP. Nabízíme: stravenky, dovolená navíc, možnost home-office. Hlásit se e-mailem.
Zdroj: Úřad práce