KEROUŠ s.r.o.
Oficiální název: KEROUŠ s.r.o.
DIČ: CZ28085604
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: cjkfjrt
Kontakty
- 773 660 643
- 601 384 071
- pelhrimov@kerous.cz
- servis@kerous.cz
- stepanikova@kerous.cz
Provozní doba
Pondělí | 06:15-15:00 |
Úterý | 06:15-15:00 |
Středa | 06:15-15:00 |
Čtvrtek | 06:15-15:00 |
Pátek | 06:15-15:00 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Radek Špetl - vedoucí pobočky
- Vojta Adamovský - vedoucí servisu
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
221871897/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
115-768270227/0100 DPH účet, zveřejněn 22.12.2017 | ![]() |
280856048/2010 DPH účet, zveřejněn 03.01.2018 | ![]() |
CZ0703000000000233729222 DPH účet, zveřejněn 02.03.2019 | ![]() |
Pobočky
KEROUŠ s.r.o. - Humpolecká 13/1, Staré Hory, Jihlava
KEROUŠ s.r.o. - Řípov č. 36, Třebíč
KEROUŠ s.r.o. - Dobšická 3579/15, Znojmo
Činnosti firmy
- půjčovna
- stavební stroje a nářadí (minibagry, vibrační a bourací technika, ...)
- servis
- stavební stroje prodej
- náhradní díly
- půjčovna
- montážní plošiny prodej
- náhradní díly
- servis
- montážní plošiny
Volná pracovní místa
KEROUŠ s.r.o. - pracoviště
Vítězslav Kerouš, tel.:777100643e-mail: prace@kerous.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Hledáme proaktivního kolegu/kolegyni s tahem na branku do rozvíjející se firmy Kerouš s.r.o. Chceme do týmu člověka, který nesnáší nedokončené projekty, má rád výzvy a nebojí se tvořit a budovat. Pokud hledáte pracovní prostředí, kde Váš tah na branku, kreativita a schopnost řešit neustále nové úkoly budou skutečně oceněny, jste u nás správně! Co od Vás očekáváme: - Proaktivní přístup, tah na branku a nadšení pro dokončování projektů. - Rád/a přicházíš s novými nápady a nebojíš se výzev. - Samostatnost, spolehlivost a důslednost. - Znalost anglického jazyka. - Pokročilá znalost MS Office, zvláště Excelu. - Znalost účetního softwaru Pohoda je výhodou, ale ne podmínkou. Náplň práce: - Úzká spolupráce s vedením, rozhodování o důležitých záležitostech. - Měsíční vyhodnocování servisních výnosů, nákladů a efektivity. - Správa inzertních portálů - tvorba, aktualizace a správa inzerátů. - Doplnění a aktualizace systému Raynet a prodejních cen v Pohodě. - Vyhodnocování využívání strojů a efektivity půjčoven. - Spolupráce na překladech, získávání materiálů a kontrola zásob. - Podpora BOZP a dalších interních procesů dle potřeby. - Plánování a organizace akcí, správa darovacích smluv a kalendáře. Co vám nabízíme: - Práci v dynamickém a rozvíjejícím se prostředí, kde vaše iniciativa opravdu znamená růst. - Možnost ovlivnit směr firmy a být jejím aktivním spolutvůrcem. - Flexibilní pracovní dobu a další benefity (stravenky, kancelářský bonus, vzdělávání apod.). - Místo, kde vaše práce bude mít skutečný dopad a vaše kreativity si váží. "Kromě stabilní mzdy nabízíme i motivační systém odměn, který ocení vaše úsilí a přínos ke společnému růstu. Výkonové bonusy a odměny za inovace a aktivní zapojení vám umožní nejen profesně růst, ale i finančně se odměnit za skvělé výsledky." Pokud máte chuť se podílet na něčem větším, budovat a rozvíjet, zašlete nám svou přihlášku. Těšíme se na Vás! Kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
XI. ročník stavební výstavy na Vysočině na počátku stavební sezóny.
01.03.2017 - 02.03.2017
stánek
