KEROUŠ s.r.o.

Řemenovská 1999
Pelhřimov
393 01 Pelhřimov

Oficiální název: KEROUŠ s.r.o.

IČ: 28085604
DIČ: CZ28085604
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: cjkfjrt

Provozní doba

Pondělí06:15-15:00Svátek Den boje za svobodu a demokracii - provozní doba se může lišit
Úterý06:15-15:00
Středa06:15-15:00
Čtvrtek06:15-15:00Zavřeno
Pátek06:15-15:00
Sobotazavřeno
Nedělezavřeno

Kontaktní osoby

  • Radek Špetl - vedoucí pobočky
  • Vojta Adamovský - vedoucí servisu

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

221871897/0300
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0300
115-768270227/0100
DPH účet, zveřejněn 22.12.2017
0100
280856048/2010
DPH účet, zveřejněn 03.01.2018
2010
CZ0703000000000233729222
DPH účet, zveřejněn 02.03.2019
0300

Pobočky

KEROUŠ s.r.o. - Průmyslová 4160, Havlíčkův Brod
KEROUŠ s.r.o. - Humpolecká 13/1, Staré Hory, Jihlava
KEROUŠ s.r.o. - Řípov č. 36, Třebíč
KEROUŠ s.r.o. - Dobšická 3579/15, Znojmo

Činnosti firmy

    půjčovna
  • stavební stroje a nářadí (minibagry, vibrační a bourací technika, ...)
    servis
  • stavební stroje
  • prodej
  • náhradní díly
    půjčovna
  • montážní plošiny
  • prodej
  • náhradní díly
    servis
  • montážní plošiny

Volná pracovní místa

Obchodní asistent/marketingový specialista (M/Ž)
Pracoviště a kontakty

KEROUŠ s.r.o.

Vítězslav Kerouš, tel.:777100643
e-mail: kerous@teamio.eu
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Jazyková znalost:Angličtina - Aktivní
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2025
Mzdové rozpětí:od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Hledáme energickou posilu: Obchodní asistent / marketingový specialista Máš rád/a, když se věci hýbou, umíš zorganizovat chaos a ještě tě baví tvořit? Hledáme člověka, který zvládne propojit obchodní podporu s kreativitou v marketingu. Co tě čeká: Obchodní část: - zpracování nabídek pro zákazníky - komunikace s dodavateli a aktualizace ceníků - práce s CRM systémem - přehled o poptávkách a nabídkách - dohled nad hladkým průběhem zakázek Marketingová část: - správa webu - sociálních sítí - psaní textů, příprava postů, newsletterů - spolupráce na kampaních a sponzorských akcích - přicházení s novými nápady, jak firmu lépe propagovat Koho hledáme: - člověka s energií, nápady a chutí se učit - ideálně SŠ/VŠ vzdělání (marketing, obchod, komunikace výhodou) - samostatného, zodpovědného a komunikativního parťáka - znalost MS Office, výhodou práce v CRM nebo Canva - znalost anglického jazyka - pokud Ti nejsou cizí sociální sítě a máš cit pro vizuál, jsi náš člověk Co nabízíme: - práci, která není rutina - každý den je trochu jiný - prostor pro Tvoje nápady a seberealizaci - přátelský tým a férové vedení - možnost růstu a rozvoje - odpovídající odměnu a zázemí stabilní firmy Kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Pracovník půjčovny nářadí (M/Ž)
Pracoviště a kontakty

KEROUŠ s.r.o. - pracoviště

Martin Kerouš, tel.:724314607
e-mail: kerous@teamio.eu
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Střední odborné (vyučen)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2025
Mzdové rozpětí:od 32 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Popis práce: Pracovník v půjčovně nářadí je zodpovědný za každodenní provoz půjčovny, včetně péče o zákazníky, údržby nářadí a administrativních úkolů. Tato role vyžaduje jak technické dovednosti, tak schopnost komunikovat se zákazníky a poskytovat jim kvalitní služby. Hlavní odpovědnosti: Obsluha zákazníků: Poskytování informací o dostupném nářadí, doporučování vhodného vybavení pro konkrétní projekty a zajišťování kvalitního zákaznického servisu. Údržba a kontrola nářadí: Pravidelná kontrola a údržba nářadí, zajištění, že je ve funkčním a bezpečném stavu před půjčením. Administrativa: Vedení záznamů o výpůjčkách, vrácení a platbách, správa inventáře a zajištění, že všechny transakce jsou správně zaznamenány. Řešení problémů: Rychlá reakce na případné problémy nebo reklamace ze strany zákazníků a hledání efektivních řešení. Požadavky na pozici: Technické znalosti: Základní znalosti o různých typech nářadí a jejich použití. Komunikační dovednosti: Schopnost efektivně komunikovat se zákazníky a kolegy. Organizační schopnosti: Schopnost spravovat inventář a provádět administrativní úkoly. Fyzická zdatnost: Schopnost manipulovat s těžším nářadím a vybavením. Výhody: Práce v dynamickém prostředí s různorodou klientelou. Možnost rozvíjet technické a komunikační dovednosti. Příležitost k profesnímu růstu v oblasti půjčovny a servisu nářadí. Tato pozice je ideální pro jednotlivce, kteří mají zájem o techniku, rádi pracují s lidmi a hledají stabilní zaměstnání s možností osobního rozvoje. Kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Zdroj: Úřad práce

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích

Stavíme, bydlíme Jihlava
XI. ročník stavební výstavy na Vysočině na počátku stavební sezóny.
01.03.2017 - 02.03.2017
stánek
Stavíme, bydlíme Jihlava

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

KEROUŠ s.r.o.


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.