Katastrální úřad pro Ústecký kraj pracoviště Děčín
Oficiální název: Katastrální úřad pro Ústecký kraj
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: rkziest

Kontakty
- 412 557 071
- kp.decin@cuzk.cz
Úřední hodiny
| Pondělí | 08:00-11:00 | 
| Úterý | zavřeno | 
| Středa | 08:00-11:00 | 
| Čtvrtek | zavřeno | 
| Pátek | zavřeno | 
| Sobota | zavřeno | 
| Neděle | zavřeno | 
Kontaktní osoby
- Ing. Ivo Apfelbeck - ředitel
Webové prezentace
Související firmy
Ústředí
Katastrální úřad pro Ústecký kraj - Krčínova 797/2, Krásné Březno, Ústí nad LabemNejbližší pobočky
Katastrální úřad pro Ústecký kraj pracoviště Ústí nad Labem - Krčínova 797/2, Krásné Březno, Ústí nad Labem14,82 kmKatastrální úřad pro Ústecký kraj pracoviště Litoměřice - Žitenická 1218/3, Předměstí, Litoměřice26,44 km
Katastrální úřad pro Ústecký kraj pracoviště Teplice - J. V. Sládka 1151/10, Teplice29,17 km
Činnosti firmy
- katastrální úřad
Volná pracovní místa
Katastrální úřad pro Ústecký kraj - 03 (Děčín)
Kamila Vosyková, tel.:475246537e-mail: kamila.vosykova@cuzk.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba | 
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek | 
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) | 
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby | 
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 | 
| Mzdové rozpětí: | od 23 110 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc | 
Místo výkonu práce: Tržní č.p. 1906/24 Děčín IV-Podmokly, 405 02 Děčín 2 Pro přihlášení do výběrového řízení je nutné postupovat dle podmínek v Oznámení o vyhlášení výběrového řízení. Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: - zajišťování ekonomické agendy katastrálního pracoviště, - zajišťování činnosti podatelny vymezené spisovým a jednacím řádem KÚ a vybírání správních poplatků, - zajišťování provozu elektronické podatelny, chod datových schránek, - zajišťování agendy při příjmu geometrických plánů prostřednictvím datových schránek a elektronické pošty a jejich následné zpracování a založení řízení, - odesílání poštovních zásilek katastrálního úřadu. Platový tarif Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 23 110 Kč do 33 220 Kč. Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády č. 304/2014 Sb.). Osobní příplatek Rozpětí od 1 661 Kč do 4 983 Kč odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledků ve služebním hodnocení ve služebních úřadech v České republice. Osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit státního zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost. V závislosti na výsledku jeho služebního hodnocení tedy státnímu zaměstnanci přísluší osobní příplatek v rozmezí od 0 Kč do částky odpovídající 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě, do které je zařazeno služební místo, na kterém státní zaměstnanec vykonává službu. Odměny Státnímu zaměstnanci, který splnil mimořádné nebo zvlášť významné služební úkoly nebo který dobrovolně převzal splnění naléhavých služebních úkolů za nepřítomného státního zaměstnance, lze poskytnout odměnu a státnímu zaměstnanci, který se bezprostředně nebo významně podílel na splnění předem stanoveného mimořádně náročného služebního úkolu, jež je z hlediska působnosti služebního úřadu zvlášť významné, lze poskytnout cílovou odměnu. Údaje o podmínkách výkonu služby Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou. Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. prosinec 2025 nebo jiný den podle dohody. Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin. Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra Služební úřad poskytuje následující benefity: 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, pružné rozvržení služební doby, stravné, FKSP. Podání žádosti Posuzovány budou žádosti1 o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 7. listopadu 2025, tj. v této lhůtě - podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu ku.prousteckraj@cuzk.gov.cz, - podané prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: scdadnq), - doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Katastrální úřad pro Ústecký kraj, Krčínova 797/2, Krásné Březno, 400 07 Ústí nad Labem, nebo - podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo ID 56000068 – referent v oddělení právních vztahů k nemovitostem KP Děčín“. V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení. Údaje o kontaktní osobě: Kamila Vosyková, tel. 475 246 537, mob. 739518321, e-mail: kamila.vosykova@cuzk.gov.cz .
Zdroj: Úřad práce



 cuzk.cz
cuzk.cz



 
		