INFORMAČNÍ CENTRUM Veselí nad Lužnicí
Oficiální název: Město Veselí nad Lužnicí
DIČ: CZ00253081
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 3wpbyp9
Kontakty
- 381 548 180
- info@veseli.cz
- inzerce@veseli.cz
- ic@veseli.cz
Provozní doba
Pondělí | 08:00-11:30 | 12:00-17:00 | |
Úterý | 08:00-11:30 | 12:00-17:00 | |
Středa | 08:00-11:30 | 12:00-17:00 | Zavřeno |
Čtvrtek | 08:00-11:30 | 12:00-17:00 | |
Pátek | 08:00-11:30 | 12:00-17:00 | |
Sobota | 09:00-12:00 | ||
Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-701494349/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
27-701494349/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
701494349/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
701495309/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
- informační středisko zajištění
- obsah a distribuce měsíčníku VESELSKO
- propagace města prostřednictvím hromadných sdělovacích prostředků
- účast na výstavách a veletrzích cestovního ruchu a spoluúčast na tvorbě informačních a reprezentativních materiálů a brožur, ...
Volná pracovní místa
Město Veselí nad Lužnicí
Ing. Martin Jinda, tel.:381 548 104e-mail: tajemnik@veseli.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc do 38 000 Kč/měsíc |
Upřesňující informace Požadujeme: ˘ předpoklad pro vznik pracovního poměru - dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb. v platném znění - státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR), věk minimálně 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládaní jednacího jazyka), ˘ dosažené vzdělání střední vzdělání s maturitní zkouškou, výhodu je vzdělání ekonomického zaměření, ˘ základní znalosti zákona o účetnictví, zákona o DPH, zákona o místních poplatcích a daňového řádu. Vše v rozsahu nutném pro zabezpečení řádného chodu pokladny a správy místních poplatků, ˘ výhodou je složená zkouška zvláštní odborné způsobilosti (ZOZ) - dle zákona č. 312/2002 Sb., § 21, ˘ další znalosti, dovednosti a předpoklady - ovládání PC v rozsahu MS Ofiice (Word, Excel, Outlook, Internet), dobré komunikační schopnosti, předpoklady pro práci v týmu, ochota se dále vzdělávat. Pracovní náplň: ˘ zajišťování pokladních služeb (manipulace s peněžní hotovostí, výdej plateb, příjem a výdej finanční hotovosti); ˘ odpovědnost za uložení denní hotovosti do trezoru; ˘ zpracování účetních dokladů; ˘ sledování stavu pokladny a doplňování finančních prostředků; ˘ komunikace s bankou a zajišťování agendy oběživa; ˘ zajišťování úhrady faktur a vnitřních dokladů; ˘ správa místních poplatků; ˘ evidence došlých faktur; ˘ evidence PHM ve služebních vozech. Přihlášky do VŘ lze podávat do 21.07.2025, podrobnosti k dohledání na www.veseli.cz v záložce nabídka zaměstnání Zaměstnanecké výhody Příspěvek na stravování, 25 dní dovolené + 5 dní indispozičního volna, příspěvek na dovolenou. Kontakt: telefonicky - pondělí až pátek od 8:00 do 11:00 hodin
Město Veselí nad Lužnicí
Ing. Martin Jinda, tel.:381 548 104e-mail: tajemnik@veseli.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 43 000 Kč/měsíc do 51 000 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: koordinace přípravy a realizace investic a oprav města, zpracování investičních záměrů, koordinace finančního zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy, koordinace činností souvisejících s podáváním žádostí o dotace, přijímáním dotací a s plněním závazků vzniklých přijetím dotace a závěrečným vyhodnocením čerpání podpory, příprava návrhu investičního rozpočtu města, příprava příloh k rozpočtu města a rozpočtovému výhledu specifikujících dílčí rozpočtové položky pro investice, opravy, projekty investiční, projekty neinvestiční a dotační management, koordinace přípravy a provádění všech typů zadávacích řízení podle zákona o veřejných zakázkách či vnitřní směrnice města, na akce města, organizační, řídící a kontrolní činnost související s činností vedoucího odboru a investic a dotací. !! Je nutné podat písemnou přihlášku do výběrového řízení v termínu do 16.07.2025 více informací naleznete na https://veseli.cz v záložce "nabídka zaměstnání"!! Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené; indispoziční volno; příspěvek na stravování; příspěvek na dovolenou - osobní konto zaměstnance; možnost vzdělávání v oboru, hrazené zaměstnavatelem; Kontakt: e-mailem, telefonicky Po-Pá od 8:00 do 11:00 hodin
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.10.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.08.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.09.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.07.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.04.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.11.2015Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.09.2015Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.07.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.06.2015Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 31.05.2015Projekt finálně uzavřen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.08.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.06.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.04.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 07.02.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU