INFORMAČNÍ CENTRUM Týn nad Vltavou
Oficiální název: Město Týn nad Vltavou
DIČ: CZ00245585
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: tn8b4c3

Kontakty
- 385 772 301
- 778 491 568
- infocentrum@kultura.tnv.cz
Provozní doba
Pondělí | 09:00-18:00 | |
Úterý | 09:00-18:00 | |
Středa | 09:00-18:00 | |
Čtvrtek | 09:00-18:00 | Zavřeno |
Pátek | 09:00-18:00 | |
Sobota | 09:00-18:00 | |
Neděle | 09:00-18:00 |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
218633601/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
218650217/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
218650268/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
218650196/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
218633337/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
218650321/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
218633556/0300 DPH účet, zveřejněn 30.08.2013 | ![]() |
296001781/0300 DPH účet, zveřejněn 24.04.2021 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
- informační centrum
Volná pracovní místa
Město Týn nad Vltavou
Mgr. Jana Hasilová, tel.:385 772 211e-mail: jana.hasilova@tnv.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 8 měsíců. Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů). Předpokládaný vznik pracovního poměru: od 1. 8. 2025 (nebo dle dohody) Požadavky pro vznik pracovního poměru: - Dosažené vzdělání: vysokoškolské vzdělání v ekonomickém či technickém oboru - Znalost legislativy: zákon o obcích, výhodou znalost zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a zákona o zadávání veřejných zakázek - ZOZ (zvláštní odborná způsobilost): výhodou - Praxe: praxe na vedoucí pozici vítána - Další znalosti, dovednosti a předpoklady: organizační a prezentační schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů, pokročilý stupeň práce na PC, schopnost analyticky a koncepčně myslet, ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), řidičské oprávnění sk. B Hlavní činnost vedoucí/ho odboru hospodářské správy: - Plánuje, řídí a kontroluje práci zaměstnanců v odboru hospodářské správy. - Zodpovídá za správu a efektivní nakládání s majetkem města, včetně pojištění. - Zajišťuje inventarizace majetku města, připravuje a organizuje jejich provedení. - Vytváří vnitřní předpisy a metodické pokyny pro správu majetku města. - Podílí se na správě městských budov a hřbitovů. - Zajišťuje zveřejnění záměrů majetkových dispozic. - Organizuje majetkoprávní převody nemovitostí a veřejné přijímání nabídek. - Zastupuje město při vyhotovování geometrických plánů a vytyčování hranic pozemků. - Zastupuje město v právních jednáních týkajících se komplexních pozemkových úprav v katastrálním území Týna nad Vltavou. - Podává žádosti o majetkoprávní dispozice dle rozhodnutí příslušného orgánu města (např. dělení pozemků, převody majetku státu). - Je oprávněnou úřední osobou při správě daní a poplatků. - Provádí dohled nad plněním podmínek smluv s organizacemi, které se starají o údržbu veřejné zeleně a místních komunikací. Nabízíme:osobní ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků; pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; 3 dny indispozičního volna; příspěvek na stravování; příspěvek na penzijní připojištění; podporu profesního i osobního rozvoje; možnost dalšího vzdělávání; podporu vytváření souladu pracovního a rodinného života Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou. lhůta pro podání přihlášky : do 23. července 2025 Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí OHS“ Kontakt: Mgr. Jana Hasilová; Telefon: 385 772 211; e-mail: jana.hasilova@tnv.cz
Město Týn nad Vltavou
Mgr. Jana Hasilová, tel.:385 772 211e-mail: jana.hasilova@tnv.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 4 měsíce. Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů). Předpokládaný vznik pracovního poměru: od 1. 8. 2025 (nebo dle dohody) Požadavky pro vznik pracovního poměru: Dosažené vzdělání: a) vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, b) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, c) střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví. Znalosti oboru: znalost zákonů řešící oblast stavebních oborů a příslušných prováděcích vyhlášek v části územního plánování především: - zákon č. 283/2021 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) ve znění pozdějších předpisů - zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů ve vztahu k povolování staveb - zákon č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon) ve znění pozdějších předpisů ve vztahu k povolování staveb - další prováděcí zákony a vyhlášky, kterými se stanoví podrobnosti v působnosti stavebního zákona - zákon č. 500/2004 Sb., o správním řízení (správní řád), ve znění pozdějších předpisů ZOZ (zvláštní odborná způsobilost): výhodou Jazykové znalosti: základní znalost angličtiny či němčiny výhodou Praxe: Praxe při výkonu stavebních činností či ve veřejné správě výhodou Další znalosti, dovednosti a předpoklady: - pokročilý stupeň práce s PC - schopnost analyticky a koncepčně myslet - ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), - žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové jízdy po celé ČR Práce referenta stavebního úřadu zahrnuje souhrn činností vyplývajících ze zákona č. 283/2021 Sb., jeho prováděcích předpisů ve vztahu k vytváření předpokladů pro výstavbu a pro udržitelný rozvoj území, přičemž je výrazem potřeby společnosti usměrňovat nakládání s územím a s jeho částmi a zároveň chránit při tom veřejné zájmy. Hlavní činnost referenta úřadu stavebního řádu: - poskytuje informace tak, aby žadatel měl snadnou orientaci v požadovaných postupech stavebního zákona, -provádí stavební řízení a povoluje stavby všeho druhu, účel a dobu trvání, jakož i jejich změny, - provádí státní stavební dohled na stavbách, - spolupracuje s ostatními odbory úřadu, - řeší stížnosti vyplývající z působnosti stavebního zákona, - provádí posouzení standardů kvality bydlení, - provádí zapisování údajů v informačním systému územní identifikace (ISÚI), adres a nemovitostí (RÚIAN), - vykonává další činnosti podle zákona č. 283/2021 Sb., v platném znění, - pořizuje zápisy z jednání vyvolaných odborem regionálního rozvoje, - dbá na dodržování platných právních předpisů na úseku stavebního řádu a územního plánování. Nabízíme: osobní ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků; pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; 3 dny indispozičního volna; příspěvek na stravování; příspěvek na penzijní připojištění; podporu profesního i osobního rozvoje; možnost dalšího vzdělávání; podporu vytváření souladu pracovního a rodinného života Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou. lhůta pro podání přihlášky : do 23. července 2025 Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent/ka ORR“ Kontakt: Mgr. Jana Hasilová; telefon: 385 772 211; e-mail: jana.hasilova@tnv.cz
Město Týn nad Vltavou
Mgr. Jana Hasilová, tel.:385 772 211e-mail: jana.hasilova@tnv.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Pracovní poměr: na dobu určitou, zástup za RD (do 30. 11. 2025), zkušební doba 2 měsíce. Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů). Požadavky pro vznik pracovního poměru: - Dosažené vzdělání dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů: - vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost nebo - vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu. - Znalost legislativy: znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, výhodou znalost zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník a zákona č. 500/2004 Sb., správní řád. - ZOZ (zvláštní odborná způsobilost): výhodou. - Praxe: praxe v oblasti sociální práce vítána, vhodné i pro absolventy. Charakteristika vykonávané práce: - poskytuje základní a odborné sociální poradenství, - je oprávněná úřední osoba na úseku sociálních služeb a pomoci, - vykonává sociální šetření a provádí depistáž, - zpracovává podkladové zprávy pro spolupracující instituce, - zmocňuje klienty ke změně prostředí a podmínek svého života, - zastupuje zájmy a práva osob sociálně vyloučených, osob ohrožených ztrátou bydlení, - vede spisovou dokumentaci klienta a Standardizovaný záznam sociálního pracovníka o klientovi, který je součástí Jednotného informačního systému, - vydává parkovací průkazy označující vozidlo pro přepravu osoby se zdravotním postižením, označení vozidla poskytovatele domácí zdravotní péče, - vykonává funkci veřejného opatrovníka, - je oprávněná úřední osoba pro rozhodování o ustanovení zvláštního příjemce dávky důchodového pojištění. Nabízíme: osobní ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků; pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; 3 dny indispozičního volna; příspěvek na stravování; příspěvek na penzijní připojištění; podporu profesního i osobního rozvoje; možnost dalšího vzdělávání; podporu vytváření souladu pracovního a rodinného života Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou: a) jméno, příjmení a titul uchazeče, b) datum a místo narození uchazeče, c) státní příslušnost uchazeče, d) místo trvalého pobytu uchazeče, e) číslo občanského průkaz nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, f) datum a podpis uchazeče. K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit: - strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností - úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze nahradit prostou kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání). - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – originál, případně úředně ověřená kopie (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti); u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), souhlas se zpracováním osobních údajů Písemnou přihlášku se všemi požadovanými přílohami zašlete nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, 375 01 Týn nad Vltavou. lhůta pro podání přihlášky : do 30. července 2025
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 17.09.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.07.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.02.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.09.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 14.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.08.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 27.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 09.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.04.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 14.02.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.04.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.12.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU