INFORMAČNÍ CENTRUM Olomouc
Oficiální název: Statutární město Olomouc
DIČ: CZ00299308
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: kazbzri
Kontakty
- 585 513 385 - informace
- 585 513 392 - předprodej, rezervace
- infocentrum@olomouc.eu
Provozní doba
Pondělí | 09:00-19:00 | |
Úterý | 09:00-19:00 | |
Středa | 09:00-19:00 | Zavřeno |
Čtvrtek | 09:00-19:00 | |
Pátek | 09:00-19:00 | |
Sobota | 09:00-19:00 | |
Neděle | 09:00-19:00 |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
9021-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
27-4180790297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
35-5946560247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
27-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
19-1146160247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
107-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
20108-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
6015-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
43-4851340247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
29022-1801731369/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
2006-6127811/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
94-6127811/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
34534-10919811/0710 DPH účet, zveřejněn 31.05.2014 | ![]() |
107-8297990207/0100 DPH účet, zveřejněn 23.11.2016 | ![]() |
107-9442970267/0100 DPH účet, zveřejněn 23.11.2016 | ![]() |
7432332/0800 DPH účet, zveřejněn 05.08.2017 | ![]() |
7188712/0800 DPH účet, zveřejněn 19.05.2020 | ![]() |
115-3673840227/0100 DPH účet, zveřejněn 29.05.2020 | ![]() |
115-6668480267/0100 DPH účet, zveřejněn 29.05.2020 | ![]() |
9085442/0800 DPH účet, zveřejněn 01.07.2021 | ![]() |
9271042/0800 DPH účet, zveřejněn 15.12.2021 | ![]() |
123-5410710227/0100 DPH účet, zveřejněn 02.03.2022 | ![]() |
10364932/0800 DPH účet, zveřejněn 11.02.2023 | ![]() |
131-150950247/0100 DPH účet, zveřejněn 29.04.2023 | ![]() |
10562402/0800 DPH účet, zveřejněn 05.05.2023 | ![]() |
10562592/0800 DPH účet, zveřejněn 05.05.2023 | ![]() |
10609952/0800 DPH účet, zveřejněn 01.06.2023 | ![]() |
11043612/0800 DPH účet, zveřejněn 28.09.2023 | ![]() |
11030942/0800 DPH účet, zveřejněn 28.09.2023 | ![]() |
11806712/0800 DPH účet, zveřejněn 13.03.2024 | ![]() |
11902122/0800 DPH účet, zveřejněn 09.04.2024 | ![]() |
11902042/0800 DPH účet, zveřejněn 09.04.2024 | ![]() |
11915572/0800 DPH účet, zveřejněn 09.04.2024 | ![]() |
12074592/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | ![]() |
12007592/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | ![]() |
12007402/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | ![]() |
12002652/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | ![]() |
11949502/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | ![]() |
11949692/0800 DPH účet, zveřejněn 07.05.2024 | ![]() |
12092352/0800 DPH účet, zveřejněn 30.05.2024 | ![]() |
12092432/0800 DPH účet, zveřejněn 30.05.2024 | ![]() |
12300692/0800 DPH účet, zveřejněn 23.07.2024 | ![]() |
12324432/0800 DPH účet, zveřejněn 23.07.2024 | ![]() |
12260942/0800 DPH účet, zveřejněn 23.07.2024 | ![]() |
12487362/0800 DPH účet, zveřejněn 30.08.2024 | ![]() |
12612442/0800 DPH účet, zveřejněn 17.09.2024 | ![]() |
12837182/0800 DPH účet, zveřejněn 03.12.2024 | ![]() |
12877942/0800 DPH účet, zveřejněn 03.12.2024 | ![]() |
12953642/0800 DPH účet, zveřejněn 16.01.2025 | ![]() |
12891592/0800 DPH účet, zveřejněn 16.01.2025 | ![]() |
13164602/0800 DPH účet, zveřejněn 11.03.2025 | ![]() |
13166982/0800 DPH účet, zveřejněn 11.03.2025 | ![]() |
13246202/0800 DPH účet, zveřejněn 11.03.2025 | ![]() |
13260282/0800 DPH účet, zveřejněn 11.03.2025 | ![]() |
13288912/0800 DPH účet, zveřejněn 27.03.2025 | ![]() |
13304652/0800 DPH účet, zveřejněn 27.03.2025 | ![]() |
13385632/0800 DPH účet, zveřejněn 06.05.2025 | ![]() |
13381092/0800 DPH účet, zveřejněn 06.05.2025 | ![]() |
13460452/0800 DPH účet, zveřejněn 17.06.2025 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
- informační centrum
Volná pracovní místa
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2025/41 Druh práce: zajišťování odborných činností při výkonu státní správy a samosprávy na úseku evidence obyvatel, občanských průkazů, cestovních dokladů, kontaktního místa Czech POINT a při organizačně technickém zajištění voleb zařazených v odboru správních činností Magistrátu města Olomouce Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše, -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Obor: právo, právo ve veřejné správě, správní činnosti výhodou Praxe: praxe ve veřejné správě výhodou Jiné požadavky: -dobrá znalost práce na PC (Word, Excel) -zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku evidence obyvatel, OP a CD výhodou -dobré organizační a komunikační schopnosti -samostatnost -flexibilita -schopnost jednat s lidmi -řidičský průkaz skupina B -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Bližší specifikace pracovní činnosti: -vedení správního řízení o zrušení údaje o místu trvalého pobytu -poskytování právní podpory komplexního výkonu státní správy v oblasti evidence obyvatel, občanských průkazů, cestovních dokladů, vidimace a legalizace, autorizované konverze dokumentů a oblasti Czech POINT -výkon agend na úseku občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel a rodných čísel -výkon přenesené působnosti při zajištění voleb v oblasti evidence obyvatel, zejména při vedení seznamu voličů pro jednotlivé volby -spolupráce s ostatními orgány, zejména soudy, notáři a Policií ČR Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem -druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu -název pozice a číslo VŘ -datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii) Lhůta pro podání přihlášky: 31. 7. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) -datovou schránkou (ID: kazbzri) -e-mailem (podatelna@olomouc.eu) -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 41 520 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2025/42, 43, 44, 45 Druh práce: komplexní výkon působnosti obecního stavebního úřadu, včetně věcí bytových domů, silnic II. a III. třídy, místních a veřejně přístupných komunikací, technické infrastruktury v elektroenergetice nebo plynárenství, a vodních děl v odboru stavebním Magistrátu města Olomouce Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše, -dosažení věku 18 let, -plná svéprávnost, -bezúhonnost, -znalost českého jazyka, -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání stavebnictví, právo, architektura, urbanismus, doprava, ekonomické obory, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví, dřevařství, nebo vědy o zemi, -vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, geodézie a kartografie, obecně právní činnost, veřejnosprávní činnost, nebo doprava, -střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, geodézie a katastr nemovitostí, nebo veřejnosprávní činnost. Uchazeč nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat činnost stavebního úřadu na úseku stavebního řádu, pokud je zajištěno, že bude do doby splnění uvedených požadavků vykonávat tuto činnost pod odborným vedením úředníka splňujícího kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu, nejvýše však po dobu 3 let. Jiné požadavky: Základní orientace: -v zákoně č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, -v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů Bližší specifikace pracovní činnosti: -posuzování a povolování stavebních a nestavebních záměrů podle stavebního zákona a jeho prováděcích vyhlášek, -kolaudace staveb, -vedení správních řízení o odstraňování staveb, -výkon státní kontroly ve věcech stavebního řádu a provádění kontrolních prohlídek staveb. Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem -druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu -název pozice, o kterou se uchází, a číslo VŘ -datum a vlastnoruční podpis uchazeče K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením) -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii) Lhůta pro podání přihlášky: 21. 7. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) -datovou schránkou (ID: kazbzri) -e-mailem (podatelna@olomouc.eu) -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Výběrové řízení č. 2025/46 Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Obor: krizové řízení a havarijní plánování, bezpečnostní plánování, popř. technického nebo ekonomického směru Praxe: praxe minimálně 3 roky ve veřejné správě Jiné požadavky: -znalost legislativy v oblasti krizového řízení, havarijního plánování a povodňové problematiky -velmi dobré organizační, řídící schopnosti -samostatnost, rozhodnost a odpovědnost, flexibilita -zkušenosti s vedením týmu a řízení pracovních procesů -dobré organizační schopnosti -analytické schopnosti -schopnost koncepčního myšlení, otevřenosti a diskuze -vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce a řešení problémů -všeobecný přehled o principech a fungování veřejné správy -znalost problematiky BOZP a PO výhodou -velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování na veřejnosti -smysl pro týmovou práci -znalost práce na PC (Microsoft Office - Excel, Word, Power Point) -řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) -ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Bližší specifikace pracovní činnosti: -koordinace práce pracovníků oddělení za účelem zajištění připravenosti obce na mimořádné události a krizové stavy, provádění záchranných a likvidačních prací -organizační zabezpečení odborné přípravy a udržení akceschopnosti členů jednotek sboru dobrovolných hasičů obce -spolupráce se složkami IZS -zajišťování plnění úkolů vyplývajících z usnesení rady a zastupitelstva města -zabezpečení zpracování geografických dat pro tvorbu mapových podkladů určených k informování veřejnosti -správa a evidence majetku ve svěřené oblasti -plánování a správa rozpočtu oddělení -řízení veřejných zakázek ve svěřené oblasti -spolupráce se státní správou a samosprávou -příprava podkladů pro rozhodování vedení města -vedení, řízení, motivace a hodnocení podřízených zaměstnanců Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat: (Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.) -jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem -druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu -název pozice a číslo VŘ -datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno přiložit: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením) -ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii) -splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971 Lhůta pro podání přihlášky: 24. 7. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: -poštou -datovou schránkou (ID: kazbzri) -e-mailem (podatelna@olomouc.eu) -osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2025/40 Druh práce: výkon odborných ekonomických agend a plánování investičního rozpočtu statutárního města Olomouce zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce. Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání ekonomického směru nebo veřejné správy Obor: ekonomický, technický, veřejná správa Praxe: v případě středoškolského vzdělání minimálně pětiletá praxe v oblasti ekonomické nebo veřejné správy praxe ve veřejné správě a v oblasti ekonomické nebo investic výhodou Jiné požadavky: dobrá znalost práce na PC (MS Office Word, Excel) základní znalosti zákona o účetnictví dobré organizační a komunikační schopnosti samostatnost, pečlivost, odpovědnost flexibilita a adaptabilita dobré komunikační schopnosti ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Bližší specifikace pracovní činnosti: podílí se na tvorbě a naplňování strategií města Olomouce podílí se na přípravě sestavování ročního rozpočtu města v oblasti investic a střednědobého výhledu rozpočtu provádí sběr investičních záměrů, odstraňuje duplicity, vede evidenci a průběžně aktualizuje informace v aplikaci "Dlouhodobý investiční plán" koordinuje přípravu, realizaci a finanční zajišťování investic SMOl upozorňuje kompetentní osoby na skutečnosti, které by mohly zásadně ovlivnit investiční činnost SMOl úzce spolupracuje s odborem ekonomickým, odborem strategie a řízení a odborem dotačních projektů při tvorbě a plnění střednědobého investičního plánu pro zajištění souladu se Strategickým plánem rozvoje města Olomouce a dalších strategií města spolupracuje se zástupci odborů MMOl, příspěvkových organizací, komisí místních částí, akciových společností, jež jsou předkladateli jednotlivých návrhů investičních akcí, na tvorbě investičního plánu a na případném odstranění nedostatků jednání investiční komise, administruje výstup jednání pro další potřeby SMOl spravuje agendu dotací ve vztahu k investičním akcím konzultační a poradenskou činnost pro ostatní odbory a organizace města v oblasti investic, dle potřeby vede další analytické evidence Co Vám můžeme nabídnout: jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu 5 týdnů dovolené 5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost příjemné pracovní prostředí a přátelský tým zaškolení zkušeným mentorem pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby služební mobilní telefon/SIM karta benefitní programy mobilních operátorů Multibenefitkartu Pluxee (stravování a volnočasové aktivity) příspěvek na některé formy penzijního spoření řadu dalších benefitních programů magistrátu interní jazykové kurzy Lhůta pro podání přihlášky: 17. 07. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) datovou schránkou (ID: kazbzri) e-mailem (podatelna@olomouc.eu) osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním
Statutární město Olomouc - území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Jen písemněSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č. 2025/39 Druh práce: vedoucí oddělení komisí městských částí a detašovaných pracovišť zařazený/á v odboru kultury a cestovního ruchu Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Praxe: praxe minimálně 5 let ve veřejné správě praxe v oblasti vedení lidí výhodou Jiné požadavky: znalost práce na PC (Word, Excel) dobré organizační a komunikační schopnosti adaptabilita analytické schopnosti samostatnost flexibilita schopnost jednat s lidmi řidičský průkaz skupiny B ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům znalost alespoň jednoho světového jazyka výhodou dobrá znalost organizační struktury MMOL Bližší specifikace pracovní činnosti: vede evidenci členů KMČ a odborných komisí pro potřeby tisku a veřejnosti registruje termíny jednání KMČ zajišťuje a pravidelně kontroluje činnost detašovaných pracovišť dvakrát ročně organizuje pracovní setkání předsedů KMČ zajišťuje hospodaření KMČ s přiděleným rozpočtem vč. rozpočtu na estetizaci veřejných prostranství v městských částech administruje předávání požadavků KMČ vůči SMOL a sleduje jejich plnění koordinuje práci předsedů KMČ Co Vám můžeme nabídnout: jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu 5 týdnů dovolené 5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost příjemné pracovní prostředí a přátelský tým pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby zaškolení zkušeným mentorem služební mobilní telefon/SIM karta benefitní program mobilních operátorů Multibenefitkarta Pluxee (stravování a volnočasové aktivity) příspěvek na některé formy penzijního spoření možnost jednorázové sociální výpomoci bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace finanční dary možnost zapůjčení služebního vozidla k soukromým účelům řadu dalších benefitních programů (využití městského plaveckého bazénu, abonentky do Moravského divadla Olomouc, permanentky do ZOO a na vybraná sportovní utkání) interní jazykové kurzy (skupinové i individuální v různých úrovních pokročilosti) Lhůta pro podání přihlášky: 8. 9. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) datovou schránkou (ID: kazbzri) e-mailem (podatelna@olomouc.eu) osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583) Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
64. pokračování stavebního a technického veletrhu.
07.11.2024 - 09.11.2024
stánek , , ,

Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek PAV Z / 089

56. pokračování stavebního a technického veletrhu.
08.11.2018 - 10.11.2018
stánek

Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek MSV

54. pokračování stavebního a technického veletrhu.
09.11.2017 - 11.11.2017
stánek

Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV Z / 123A

Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 053

Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.05.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.05.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.11.2021Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 10.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2021Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 08.10.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 05.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2019Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.08.2018Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2018Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 21.05.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.02.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.02.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.08.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.05.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.04.2017Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 07.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.03.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 30.11.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.02.2016Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.12.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.11.2015Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.08.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.06.2015Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 12.06.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.02.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.10.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 02.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.09.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 09.09.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.01.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.07.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 07.06.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 18.03.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2013Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.09.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.06.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.04.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.01.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.08.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.06.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.01.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.11.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.09.2010Projekt nedokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 31.08.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 17.03.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 22.02.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 21.08.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU