INFER s.r.o.
Oficiální název: Infer s.r.o.
DIČ: CZ04856562
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: eespkyv
Kontakty
- 720 982 749
- info@infer.cz
Provozní doba
ÚT 08:00-17:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-17:00 hod.
Kontaktní osoby
- Ing. Martin Tůma - jednatel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
190119917/5500 DPH účet, zveřejněn 05.05.2016 | |
190119917/0100 DPH účet, zveřejněn 16.06.2023 |
Činnosti firmy
- provádí
- obrábění
- soustružení
- frézování
- provádí
- broušení na kulato a na plocho
- provádí
- povrchové úpravy
- provádí
- tepelné zpracování
- provádí
- svařování (metoda 141, 111, 135)
- dodávka
- hutní materiál
- dodávka
- technologické celky (petrochemie, rafinérie)
- dodávka
- technologické celky (energetika)
- dodávka
- technologické celky (vodohospodářství)
- dodávka
- potrubní systémy (dle een 13480-2)
- dodávka
- ocelové konstrukce
- dodávka
- technologické celky (automotiv)
Volná pracovní místa
Infer s.r.o.
Valeriya Tumova, tel.:722 000 857e-mail: tumova@infer.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 29. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Znalost českého jazyka není podmínkou. Komunikace v angličtině je dostačující. Náplň práce: - Přijímání vyhodnocených nabídek od kolegy a objednávání materiálů a služeb - Sledování dodávek a koordinace s dodavateli, aby byly dodávky včas a v souladu s kvalitou a specifikacemi - Hodnocení dodavatelů a vyhledávání nových dodavatelů, kteří mohou být pro firmu užiteční - Spolupráce s obchodním oddělením a ostatními odděleními, aby se zajistilo, že jsou materiály a služby objednávány v souladu s potřebami firmy - Aktivní podílení se na inovacích v oblasti nákupu a využívání moderních technologií Požadujeme: - Zkušenosti v oblasti nákupu a zásobování, přednostně ve výrobním průmyslu - Schopnost pracovat pod tlakem a plánovat svou práci v souladu s termíny dodávek - Schopnost vyjednávat a spolupracovat s dodavateli a ostatními odděleními - Vynikající organizační a komunikační schopnosti - Znalost práce s MS Office a ERP systémy Nabízíme: - Možnost kariérního růstu v oblasti nákupu - podporu profesionálního týmu odborníků - zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející společnosti - odpovídající finanční ohodnocení - příjemné pracovní prostředí - podpora dalšího vzdělávání a profesního růstu - mobilní telefon, notebook Výhody: Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Účast na zahraničních konferencích, Vyhrazený čas na inovace. První kontakt možný e-mailem či telefonicky Po-Pá 8:00-16:00
Infer s.r.o.
Valeriya Tumova, tel.:722 000 857e-mail: tumova@infer.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 29. 7. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 20 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc |
Náplň práce: - Jednání s dodavateli, vyjednávání obchodních podmínek, uzavírání smluv - řešení technických specifikací kooperací, - kontrola dodržování termínů a cenových podmínek, - zadávání položek v informačním systému, sledování termínů a kvality plnění objednávek, - spolupráce s oddělením kvality v oblasti hodnocení dodavatelů Požadujeme: - SŠ vzdělání technického směru - zkušenosti a přehled ve strojírenském průmyslu výhodou - obchodní dovednosti - výborné prezentační schopnosti Nabízíme: - bonusy z prodeje, manažerské odměny - podporu profesionálního týmu odborníků - zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející společnosti - odpovídající finanční ohodnocení - moderní pracovní prostředí - podpora dalšího vzdělávání a profesního růstu - mobilní telefon, notebook Kontakt telefonicky či e-mailem Po-Pá 8:00 - 16:30
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 30.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 27.02.2017Projekt finálně uzavřen
Zdroj: Strukturální fondy EU