HTP Moravia s.r.o.
Kontakty
- 606 676 117
- obchod@htpmoravia.cz
Provozní doba
Pondělí | 07:00-16:30 | |
Úterý | 07:00-16:30 | |
Středa | 07:00-16:30 | |
Čtvrtek | 07:00-16:30 | Otevřeno, brzy zavírá |
Pátek | 07:00-15:30 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Bankovní účty
217871421/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
35-4398400247/0100 DPH účet, zveřejněn 04.04.2014 | ![]() |
Pobočky
HTP Moravia s.r.o. - Vltavínská ul., Horka-Domky, Třebíč
HTP Moravia s.r.o. - K Suchopádu 312/2, Přímětice, Znojmo
Činnosti firmy
- velkoobchod
- armatury
- fitinky
- těsnění
- sanitární technika
- velkoobchod
- čerpadla
- velkoobchod
- izolace
- velkoobchod
- kotle
- ohřívače
- radiátory
- tlakové nádoby
- provádí
- měření a regulace
- velkoobchod
- nářadí
- velkoobchod
- solární kolektory
Volná pracovní místa
HTP Moravia s.r.o.
Eva Doležalová, tel.:725 754 463e-mail: kariera@htpmoravia.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 14. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 28 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
První kontakt e-mailem nebo telefonicky Do prosperující rodinné firmy HTP MORAVIA s více než 20letou tradicí hledáme zodpovědného a organizačně zdatného kolegu nebo kolegyni na pozici Vedoucí skladu nebo zkušeného skladníka, který má s prací ve skladu zkušenosti a rád by se vedoucím do budoucna stal. Pokud máte zkušenosti ze skladu a baví vás vedení týmu, bude pro vás tahle práce ideální.? Co bude Vaší náplní práce:? ? Plánování, organizace a řízení každodenního efektivního provozu menšího skladu (2-4 kolegové)? ? Rozdělování úkolů mezi skladníky, kontrola jejich výkonu a jejich motivace? ? Příjem, skladování a expedice zboží a pomoc s jeho nakládkou? ? Fyzická kontrola zboží, inventury, evidence pohybu zásob? ? Školení skladníků v oblasti manipulace se zbožím a bezpečnostních předpisů?? ? Práce se skladovým modulem softwaru POHODA? ? Práce se čtečkami ve skladu a na prodejně? ? Řešení případných reklamací spojených s dodávkami? ? Manipulace se zbožím pomocí VZV nebo ručně? ? Komunikace s dopravci i zákazníky? ? Údržba a péče o skladovou techniku, dohled nad pořádkem a bezpečností? ? Spolupráce s obchodním?oddělením na plánování zásob.?? ? Dodržování bezpečnostních a hygienických předpisů? ? Co od Vás očekáváme:? ? Praxe ve skladu, na vedoucí pozici výhodou?? ? Znalost skladového hospodářství a výhodou znalost sw Pohoda? ? Organizační schopnosti a samostatnost? ? Fyzická zdatnost a pečlivost? ? Řidičský průkaz sk. B, výhodou oprávnění na VZV? Co Vám nabízíme:? ? Práci na jednu směnu od pondělí do pátku? ? Férovou mzdu a roční/měsíční bonusy dle výsledků? ? 5 týdnů dovolené po 1. roce ve firmě? ? Stravenkový paušál 2 000 Kč čistého měsíčně? ? Slevy na sortiment firmy? ? Možnost kariérního růstu a dalšího vzdělávání? ? Stabilní zázemí rodinné firmy s pohodovou atmosférou? ? Firemní akce a občasné snídaně s dodavateli? ? Firemní oblečení, občerstvení, vánoční dárky a pravidelné teambuildingy Pokud to s?námi chcete zkusit, zašlete nám strukturovaný životopis na adresu kariera@htpmoravia.cz,?případně nás kontaktujte na tel. čísle: +420 725 754 463. Všem se ozveme a s?vybranými kandidáty se rád potká náš jednatel a vedoucí prodejny.
HTP Moravia s.r.o.
Eva Doležalová, tel.:725 754 463e-mail: kariera@htpmoravia.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 14. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 27 000 Kč/měsíc do 38 000 Kč/měsíc |
První kontakt e-mailem nebo telefonicky Rodinná firma HTP MORAVIA s více než 20letou tradicí v oboru voda-topení-plyn hledá do svého týmu novou posilu, která si vezme za své administraci e-shopu, správu produktového katalogu, zákaznický servis a pomoc s objednávkami a logistikou. Pokud máte organizační schopnosti, technické myšlení a orientujete se v online světě, čtěte dál.?Záleží na Vás, jestli budete chtít pracovat na pobočce v Třebíči nebo v Brně. Co bude Vaší náplní práce: ? Správa firemních e-shopů ? Kontrola a odbavování e-shopových objednávek ? Komunikace se sklady - zejména s hlavním skladem v Brně ohledně dostupnosti a pohybu zboží ? Zákaznický servis - odpovědi na e-maily, telefonáty, řešení reklamací, poradenství s výběrem zboží ? Správa produktového katalogu - úprava popisů, obrázků, kategorizace, párování EAN a parametrů? ? Importy dat - příprava dat v Excelu pro aktualizace a zavádění nových produktů do systému ? Cenotvorba - sledování konkurence, návrhy slev a cenových kampaní ? Koordinace dopravy - export zásilek a import do systémů dopravců, zajištění štítků a přenos do Pohody ? Spolupráce s marketingem - návrhy na kampaně, sledování výkonu, koordinace newsletterů a bannerů, psaní krátkých tipů/příspěvků na sociální sítě ? Správa kampaní (Heuréka, Sklik, Google Ads) ? Zlepšování e-shopu - návrhy na nové funkce, SEO optimalizace, struktura webu, doporučování souvisejícího zboží Co byste měl/a splňovat: ? Schopnost práce v Excelu - příprava importních dat, spojování tabulek, základní analytika? ? Orientaci v e-commerce prostředí - ideálně zkušenosti se Shoptetem, Pohodou, případně BSShop ? Zodpovědnost, pečlivost a schopnost dotahovat věci do konce ? Technické myšlení a ochotu se učit sortiment voda-topení-plyn ? Komunikační dovednosti - se zákazníky i dodavateli, včetně řešení reklamací ? Samostatnost, ale zároveň schopnost spolupracovat s týmem ? Zkušenost s produktovou správou nebo zákaznickým servisem výhodou Za to vám nabízíme: ? Smysluplnou práci, u které budete vidět výsledky ? Možnost zkráceného úvazku ? Flexibilní pracovní dobu ? 5 týdnů dovolené?po 1. roce ve firmě ? Stravenkový paušál 2 000 Kč čistého měsíčně ? Nákup sortimentu za zvýhodněné ceny ? Mobilní telefon i pro soukromé účely ? Pohodovou a zároveň odbornou práci ve stabilní firmě ? Zaškolení od zkušených kolegů ? Firemní akce a teambuildingy ? Kávu, čaj, firemní oblečení a drobné benefity na pracovišti Pokud to s?námi chcete zkusit, zašlete nám strukturovaný životopis na adresu kariera@htpmoravia.cz,?případně nás kontaktujte na tel. čísle: +420 725 754 463. Všem se ozveme a s?vybranými kandidáty se rád potká náš jednatel a vedoucí prodejny.
HTP Moravia s.r.o.
Eva Doležalová, tel.:725 754 463e-mail: kariera@htpmoravia.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 14. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 70 000 Kč/měsíc |
První kontakt e-mailem nebo telefonicky Co bude Vaší náplní práce:? ? Aktivní oslovování nových potenciálních zákazníků a vyhledávání nových obchodních příležitostí v oboru voda-topení-plyn? ? Udržování obchodních vztahů se stávajícími zákazníky? ? Cestování za zákazníky (firmy a živnostníci v?oboru instalatérství, stavebnictví, atd.) v?Brně a okolí? ? Vedení obchodních jednání o smluvních podmínkách a cenách především s?novými, ale i se stávajícími zákazníky? ? Příprava nabídek, kalkulací a vystavování faktur zákazníkům? ? Vyřizování poptávek a objednávek zákazníků? ? Poskytování produktového poradenství zákazníkům? ? Co byste měl/a splňovat:? ? Prokazatelné a relevantní zkušenosti na pozici obchodního zástupce nebo z?jiné oblasti obchodu - ideálně z?oboru instalatérství/stavebnictví? ? Schopnost efektivně komunikovat? ? Mít výborné vyjednávací a prezentační dovednosti a obchodního ducha? ? Mít zápal pro práci obchodníka a opravdovou chuť aktivně oslovovat a navštěvovat nové potenciální zákazníky? ? Být zodpovědná/ý a samostatná/ý? ? Být aktivní řidič/ka (ŘP sk. B)? ? Rozumět si s?počítačem - MS Office, především MS Excel, znalost software Pohoda a Raynet CRM výhodou? ???Samostatnou práci ve stabilním týmu kolegů na prodejní pobočce v?Brně?? ? Flexibilní pracovní dobu ? Osobní automobil, notebook a mobilní telefon s paušálem i k?soukromým účelům? ? Měsíční mzdu složenou z?fixní a variabilní složky (prémie z obratu) ? 5 týdnů dovolené po 1. roce ve firmě? ? Stravenkový paušál 2 000 Kč čistého měsíčně? ? Možnost kariérního růstu a dalšího vzdělávání? ? Slevy na sortiment firmy? ? Zaškolení od zkušených kolegů?? ? Stabilní zázemí rodinné firmy s pohodovou atmosférou? ? Firemní akce a občasné snídaně s dodavateli? ? Dárky k Vánocům, kávu a čaj na pracovišti, firemní oblečení?
Zdroj: Úřad práce