HOME_OFFICE
Oficiální název: Ing. Karel Kužela
DIČ: CZ7308154128
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Datová schránka: tm8vmcf
Kontakty
- 774 446 358
- lechuza@homeofficecz.cz
Provozní doba
Pondělí | 08:30-16:00 | |
Úterý | 08:30-16:00 | |
Středa | 08:30-16:00 | |
Čtvrtek | 08:30-16:00 | |
Pátek | 08:30-16:00 | Otevřeno |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Karel Kužela - majitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
182552657/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
2301991732/2010 DPH účet, zveřejněn 08.11.2022 | ![]() |
Činnosti firmy
- prodej
- květináče LECHUZA
- prodej
- kusové koberce
- e-shop
- květináče LECHUZA
- kusové koberce
Volná pracovní místa
Ing. Karel Kužela - pracoviště J. A. Bati 5542
Zuzana Beranová, tel.:777 758 832e-mail: prodej@homeofficecz.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 7. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc |
Do malého, pohodového kolektivu hledáme všestranně zaměřenou posilu týmu. Náplň práce: Komunikace se svěřeným portfoliem zákazníků, řešení cenových nabídek, objednávek, nákup zboží, logistika, fakturace. Nástupní plat 30.000 Kč, s postupným navýšením dle plnění obratu a pracovního plánu. Nabízíme: motivační ohodnocení, možnost profesního růstu. Požadujeme: Flexibilitu, odolnost vůči stresu, rychlou orientaci v aktuální problematice, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, proaktivní přístup, ochotu učit se novým dovednostem.
Ing. Karel Kužela - pracoviště J. A. Bati 5542
Karel Kužela, tel.:777 060 175e-mail: kuzela@homeofficecz.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 7. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
Do malého, pohodového kolektivu hledáme posilu do našeho obchodního týmu, práce z kanceláře ve Zlíně. Náplň práce: Komunikace se svěřeným portfoliem zákazníků, aktuálnost ceníků a materiálů, které souvisí s jednotlivými značkami, řešení cenových nabídek, objednávek, nákup zboží, logistika, předávání podkladů k fakturaci. Nástupní plat 40.000 Kč, s postupným navýšením dle plnění obratu a pracovního plánu. Nabízíme: motivační ohodnocení, možnost profesního růstu. Požadujeme: Zkušenost z obchodního prostředí, Flexibilitu, odolnost vůči stresu, rychlou orientaci v aktuální problematice, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, proaktivní přístup, ochotu učit se novým dovednostem.
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Veletrh nábytku a interiérového designu
27.02.2019 - 02.03.2019
stánek PAV F / 044

29. mezinárodní stavební veletrh
18.09.2018 - 22.09.2018
stánek 4/A11

Veletrh nábytku a interiérového designu
26.04.2017 - 29.04.2017
stánek PAV F / 052A
