HOME_OFFICE

J. A. Bati 5542
Zlín
760 01 Zlín 1
Areál Svit, budova 42

Oficiální název: Ing. Karel Kužela

IČ: 68019572
DIČ: CZ7308154128
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Datová schránka: tm8vmcf

Kontakty

Provozní doba

Pondělí08:30-16:00
Úterý08:30-16:00
Středa08:30-16:00
Čtvrtek08:30-16:00
Pátek08:30-16:00Otevřeno
Sobotazavřeno
Nedělezavřeno

Kontaktní osoby

  • Ing. Karel Kužela - majitel

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

182552657/0600
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0600
2301991732/2010
DPH účet, zveřejněn 08.11.2022
2010

Činnosti firmy

    prodej
  • květináče LECHUZA
    prodej
  • kusové koberce
    e-shop
  • květináče LECHUZA
  • kusové koberce

Volná pracovní místa

Obchodně administrativní referent/ka
Pracoviště a kontakty

Ing. Karel Kužela - pracoviště J. A. Bati 5542

Zuzana Beranová, tel.:777 758 832
e-mail: prodej@homeofficecz.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 7. 7. 2025
Mzdové rozpětí:od 30 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Do malého, pohodového kolektivu hledáme všestranně zaměřenou posilu týmu. Náplň práce: Komunikace se svěřeným portfoliem zákazníků, řešení cenových nabídek, objednávek, nákup zboží, logistika, fakturace. Nástupní plat 30.000 Kč, s postupným navýšením dle plnění obratu a pracovního plánu. Nabízíme: motivační ohodnocení, možnost profesního růstu. Požadujeme: Flexibilitu, odolnost vůči stresu, rychlou orientaci v aktuální problematice, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, proaktivní přístup, ochotu učit se novým dovednostem.

Obchodní referent/ka
Pracoviště a kontakty

Ing. Karel Kužela - pracoviště J. A. Bati 5542

Karel Kužela, tel.:777 060 175
e-mail: kuzela@homeofficecz.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 7. 7. 2025
Mzdové rozpětí:od 40 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Do malého, pohodového kolektivu hledáme posilu do našeho obchodního týmu, práce z kanceláře ve Zlíně. Náplň práce: Komunikace se svěřeným portfoliem zákazníků, aktuálnost ceníků a materiálů, které souvisí s jednotlivými značkami, řešení cenových nabídek, objednávek, nákup zboží, logistika, předávání podkladů k fakturaci. Nástupní plat 40.000 Kč, s postupným navýšením dle plnění obratu a pracovního plánu. Nabízíme: motivační ohodnocení, možnost profesního růstu. Požadujeme: Zkušenost z obchodního prostředí, Flexibilitu, odolnost vůči stresu, rychlou orientaci v aktuální problematice, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, proaktivní přístup, ochotu učit se novým dovednostem.

Zdroj: Úřad práce

Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích

Mobitex 2019
Veletrh nábytku a interiérového designu
27.02.2019 - 02.03.2019
stánek PAV F / 044
Mobitex 2019
FOR ARCH 2018
29. mezinárodní stavební veletrh
18.09.2018 - 22.09.2018
stánek 4/A11
FOR ARCH 2018
Mobitex 2017
Veletrh nábytku a interiérového designu
26.04.2017 - 29.04.2017
stánek PAV F / 052A
Mobitex 2017

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

HOME_OFFICE


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.