HASIČSKÝ ZÁCHRANNÝ SBOR ÚSTECKÉHO KRAJE územní odbor a požární stanice Teplice
Kontakty
- 950 441 205 - územní odbor
- 950 441 011 - územní odbor
- 950 441 020 - ředitel
- 950 441 062 - velitel
- spisovna.tp@ulk.izscr.cz
- epodatelna@ulk.izscr.cz
- ulk.tp.spisovna@hzscr.cz
Kontaktní osoby
- Ing. Adolf Langer - ředitel
- Ing. David Somol - velitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
HASIČSKÝ ZÁCHRANNÝ SBOR ÚSTECKÉHO KRAJE krajské ředitelství - Horova 1340/10, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad LabemNejbližší pobočky
HASIČSKÝ ZÁCHRANNÝ SBOR ÚSTECKÉHO KRAJE požární stanice Bílina - Sídliště U Nového nádraží 678/10, Teplické Předměstí, BílinaHASIČSKÝ ZÁCHRANNÝ SBOR ÚSTECKÉHO KRAJE územní odbor a požární stanice Ústí nad Labem - Masarykova 342/380, Všebořice, Ústí nad Labem11,75 km
HASIČSKÝ ZÁCHRANNÝ SBOR ÚSTECKÉHO KRAJE požární stanice Duchcov - Havířská 159/32, Duchcov
HASIČSKÝ ZÁCHRANNÝ SBOR ÚSTECKÉHO KRAJE územní odbor a požární stanice Most - Dělnická 163, Velebudice, Most23,67 km
HASIČSKÝ ZÁCHRANNÝ SBOR ÚSTECKÉHO KRAJE územní odbor a požární stanice Litoměřice - Českolipská 1997/11, Předměstí, Litoměřice25,74 km
Činnosti firmy
- hasičský záchranný sbor
Volná pracovní místa
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje, územní odbor Teplice
Ing. Tereza Burianová, tel.:950 430 150e-mail: tereza.burianova@hzscr.cz
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 39 030 Kč/měsíc do 51 380 Kč/měsíc |
Požadovaná profese: ASISTENT - HASIČ - STROJNÍ SLUŽBA Požadavky " občanství České republiky, " minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru, " trestní bezúhonnost, " zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost, " řidičský průkaz skupiny C výhodou, " věk 21 let " vhodné i pro absolventy. Hlavní náplň služební činnosti " provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech, " řízení a obsluha mobilní požární techniky při požárech, živelních pohromách a dalších mimořádných událostech, " kontrola provozuschopnosti požární techniky a věcných prostředků požární ochrany, " údržba a oprava požární techniky a věcných prostředků požární ochrany, " výkon hospodářských prací v objektu požární stanice, nebo v jiných prostorech v souvislosti s potřebami výkonu služby, " provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy. Nabízíme " zajímavou práci v profesionálním hasičském záchranném sboru, jehož hlavním úkolem je chránit životy a zdraví obyvatel, životní prostředí, zvířata a majetek před požáry a jinými mimořádnými událostmi a krizovými situacemi, " stabilitu, jistotu a dlouhodobou perspektivu, stálý růst služebního příjmu, " neustálý a pestrý profesní rozvoj, získávání dalších znalostí a dovedností ve specializačních a odborných kurzech a při výcvicích, " služební poměr na dobu určitou v délce trvání 3 let (dle zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, ve znění pozdějších předpisů), po vykonání služební zkoušky předpoklad změny služebního poměru na dobu neurčitou, " směnný provoz (24 hodinové služby + 2 dny volna po směně (20 dní volna měsíčně)), " 6 týdnů dovolené, " neustálý profesní rozvoj, " platové zařazení při přijetí ve 2. tarifní třídě (rozpětí platového tarifu ve 2. tarifní třídě: od 29.230,- Kč do 41.580,- Kč, podle započitatelné praxe) po absolvování vstupního odborného kurzu zařazení do 3. tarifní třídy (NV č. 442/2024 Sb.), " rozpětí platového tarifu ve 2. tarifní třídě: od 29.230,- Kč do 41.580,- Kč, podle započitatelné praxe, k tomu: " zvláštní (rizikový) příplatek ve výši 3.800,- Kč, " příplatek za používání dýchací techniky ve výši 500,- Kč, " odměna za služební pohotovost cca ve výši 5.500 - 6.500,- Kč, " rozpětí platového tarifu ve 3. tarifní třídě (po absolvování odborného výcviku): od 29.550,- Kč do 42.170,- Kč, podle započitatelné praxe, k tomu: " zvláštní (rizikový) příplatek ve výši 5.600,- Kč, " příplatek za používání dýchací techniky ve výši 500,- Kč, " odměna za služební pohotovost cca ve výši 6.500 - 8.000,- Kč, " stabilizační příplatek (po absolvování zákl. kurzu) v rozmezí od 1.000,- Kč do 4.000,- Kč, " možnost osobního příplatku po zapracování. Doklady, které uchazeč doloží " strukturovaný životopis zaměřený zejména na předchozí průběh zaměstnání a schopnosti uchazeče, včetně kontaktní adresy a telefonu a popř. emailu, " kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, " vyplněný formulář "Prohlášení uchazeče o přijetí do služebního poměru" (naleznete na webu HZS Ústeckého kraje pod záložkou Kariéra/Volná místa/Dokumenty k přijímacímu řízení), " dotazy k přijímacímu řízení nebo k náplni služební činnosti směřujte na tel.: 950 430 150, plk. Ing. Tereza Burianová. Výše uvedené doklady doručte písemně na adresu Krajské ředitelství HZS Ústeckého kraje Horova 1340/10 400 01 Ústí nad Labem nebo emailem na adresu: ulk.nabor@hzscr.cz Volné od: Ihned
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje, územní odbor Teplice
Ing. Tereza Burianová, tel.:950 430 150e-mail: tereza.burianova@hzscr.cz
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 39 030 Kč/měsíc do 51 380 Kč/měsíc |
Požadovaná profese: ASISTENT - HASIČ Požadavky " občanství České republiky, " minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru, " trestní bezúhonnost, " zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost, " vhodné i pro absolventy. Hlavní náplň služební činnosti " provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech, " kontrola a údržba věcných prostředků požární ochrany, práce při údržbě a opravách požární techniky, " pomoc strojní službě při kontrole kompletnosti a funkčnosti vybavení požární techniky věcnými prostředky požární ochrany, " výkon hospodářských prací v objektu hasičské stanice, nebo v jiných prostorech v souvislosti s potřebami výkonu služby, " provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy. Nabízíme " zajímavou práci v profesionálním hasičském záchranném sboru, jehož hlavním úkolem je chránit životy a zdraví obyvatel, životní prostředí, zvířata a majetek před požáry a jinými mimořádnými událostmi a krizovými situacemi, " stabilitu, jistotu a dlouhodobou perspektivu, stálý růst služebního příjmu, " neustálý a pestrý profesní rozvoj, získávání dalších znalostí a dovedností ve specializačních a odborných kurzech a při výcvicích, " služební poměr na dobu určitou v délce trvání 3 let (dle zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, ve znění pozdějších předpisů), po vykonání služební zkoušky předpoklad změny služebního poměru na dobu neurčitou, " směnný provoz (24 hodinové služby + 2 dny volna po směně (20 dní volna měsíčně)), " 6 týdnů dovolené, " neustálý profesní rozvoj, " platové zařazení při přijetí ve 2. tarifní třídě (rozpětí platového tarifu ve 2. tarifní třídě: od 29.230,- Kč do 41.580,- Kč, podle započitatelné praxe) po absolvování vstupního odborného kurzu zařazení do 3. tarifní třídy (NV č. 442/2024 Sb.), " rozpětí platového tarifu ve 2. tarifní třídě: od 29.230,- Kč do 41.580,- Kč, podle započitatelné praxe,k tomu: " zvláštní (rizikový) příplatek ve výši 3.800,- Kč, " příplatek za používání dýchací techniky ve výši 500,- Kč, " odměna za služební pohotovost cca ve výši 5.500 - 6.500,- Kč, " rozpětí platového tarifu ve 3. tarifní třídě (po absolvování odborného výcviku): od 29.550,- Kč do 42.170,- Kč, podle započitatelné praxe, k tomu: " zvláštní (rizikový) příplatek ve výši 5.600,- Kč, " příplatek za používání dýchací techniky ve výši 500,- Kč, " odměna za služební pohotovost cca ve výši 6.500 - 8.000,- Kč, " stabilizační příplatek (po absolvování zákl. kurzu) v rozmezí od 1.000,- Kč do 4.000,-Kč, " možnost osobního příplatku po zapracování. Doklady, které uchazeč doloží " strukturovaný životopis zaměřený zejména na předchozí průběh zaměstnání a schopnosti uchazeče, včetně kontaktní adresy a telefonu a popř. emailu, " kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, " vyplněný formulář "Prohlášení uchazeče o přijetí do služebního poměru" (naleznete na webu HZS Ústeckého kraje pod záložkou Kariéra/Volná místa/Dokumenty k přijímacímu řízení), " dotazy k přijímacímu řízení nebo k náplni služební činnosti směřujte na tel.: 950 430 150, plk. Ing. Tereza Burianová. uvedené doklady doručte písemně na adresu Krajské ředitelství HZS Ústeckého kraje Horova 1340/10 400 01 Ústí nad Labem nebo emailem na adresu: ulk.nabor@hzscr.cz Volné od: Ihned
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje, územní odbor Teplice
Ing. Tereza Burianová, tel.:950 430 150e-mail: tereza.burianova@hzscr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 230 Kč/měsíc do 47 850 Kč/měsíc |
Hledáme spolehlivého/ou kolegu/yni na služební místo v oblasti státního požárního dozoru na pracoviště v Teplicích. Místo výkonu práce: Riegrova 1898, 415 01 Teplice Požadavky: " minimální stupeň vzdělání: úplné střední s maturitou, nebo vyšší odborné se zaměřením humanitním, technickým, ekonomickým, nebo všeobecným, " základní znalost legislativy (zejména zákon o požární ochraně, správní řád), " orientace v projektové dokumentaci, " znalost práce s MS Office " dobré komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, " řidičský průkaz skupiny B podmínkou, " trestní bezúhonnost. Hlavní náplň pracovní činnosti: " komplexní zajišťování odborné činnosti na úseku státního požárního dozoru a požární prevence, " kontrola dodržování povinností stanovených předpisy o PO při provozování činností právnických a podnikajících fyzických osob, Nabízíme: " zajímavou a různorodou práci v oblasti státního požárního dozoru, " stabilní zázemí organizační složky státu, " služební poměr na dobu určitou v délce trvání 3 let (dle zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, ve znění pozdějších předpisů), po vykonání služební zkoušky předpoklad změny služebního poměru na dobu neurčitou, " pružná doba služby s týdenní základní dobou služby 37,5 hodiny, " 6 týdnů dovolené, " platové rozpětí v rámci 6. tarifní třídy od 33.230,- Kč do 47.850, - Kč dle nařízení vlády č. 442/2024 Sb. + zvláštní příplatek ve výši 3.800,- Kč + možnost osobního příplatku po zapracování, " program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek na stravování). Doklady, které uchazeč doloží " strukturovaný životopis zaměřený zejména na předchozí průběh zaměstnání a schopnosti uchazeče, včetně kontaktní adresy, telefonu a popř. emailu, " kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, " dotazy na náplň služebního místa směřujte na mjr. Ing. Jitku Kočí, vedoucího pracoviště prevence, OOB a KŘ, ÚO Teplice, tel.: 777 454 064, 950 441 230, " dotazy k výběrovému řízení směřujte na plk. Ing. Terezu Burianovou, vedoucí oddělení personálního a PaM, tel.: 950 430 150. Výše uvedené doklady doručte do 21.03.2025 Adresa Krajské ředitelství HZS Ústeckého kraje Horova 1340/10 400 01 Ústí nad Labem nebo emailem na adresu: jitka.koci@hzscr.cz nebo tereza.burianova@hzscr.cz Volné od 01.04.2025 V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím zákona o zpracování osobních údajů vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 16.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.09.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.10.2011Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU