G´s Group Holdings CZ s.r.o.
Oficiální název: G´s Group Holdings CZ s.r.o.
DIČ: CZ28367952
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: xjc87u2
Kontakty
- 325 561 018
Kontaktní osoby
- Ing. Tomáš Valtr - ředitel, jednatel
- Klára Kopřivová - asistentka
Webové prezentace
Bankovní účty
186540522/0600 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
2072603109/8150 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
9657922/0800 DPH účet, zveřejněn 03.05.2022 | ![]() |
Souvisí s
MONTANO VALTR, s.r.o. - Semice č. 329
MONTANO - KVĚTINY s.r.o. - Semice č. 329
PASCUAL POLABÍ s.r.o. - Na Brůdku 459, Litol, Lysá nad Labem
Pěstitel Stratov, a.s. - Stratov č. 185
ZAHRADNICTVÍ LITOL s.r.o. - Na Brůdku 459, Litol, Lysá nad Labem
Činnosti firmy
- provádí
- obchodní činnost
Volná pracovní místa
G´s Group Holdings CZ s.r.o.
Mgr. Pavel Koříneke-mail: pavel.korinek@gs-marketing.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 000 Kč/měsíc |
Asistent/ka jednatele Hledáme spolehlivou a diskrétní osobnost, která se stane pravou rukou jednatele společnosti. Vaší rolí bude administrativní a organizační podpora v pracovních záležitostech. Hledáme někoho, kdo je flexibilní, loajální, má smysl pro detail a dokáže předvídat potřeby jednatele. Pracovní smlouvu na dobu určitou (zástup za MD) - při vzájemné spokojenosti možnost další spolupráce (doba neurčitá). Mzdové ohodnocení dohodou (dle znalostí a praxe). Náplň práce - komplexní administrativní podpora vedení společnosti, organizace schůzek - správa kalendáře - zajištění cest, rezervací, eventů apod. - organizace porad, příprava podkladů, tvorba zápisů - vyřizování emailové a poštovní korespondence - vedení dokumentace (kontrola, tisk, kompletace a evidence) - podpora a komunikace s ostatními odděleními společnosti a obchodními partnery Požadujeme: - min. středoškolské vzdělání s maturitou - diskrétnost, loajalitu a vysokou míru důvěryhodnosti - organizační schopnosti a schopnost multitaskingu - znalost PC (MS Office) - komunikativní AJ podmínkou (slovem i písmem) - řidičský průkaz sk. B - praxe na obdobné pozici výhodou Nabízíme: možnost seberealizace, osobního růstu a dalšího vzdělávání; Sick days; příspěvek na stravování; mobilní telefon, notebook Kontakt: e-mailem
Zdroj: Úřad práce