G´s Group Holdings CZ s.r.o.

Na Brůdku 459
Litol
Lysá nad Labem
289 22 Lysá nad Labem

Oficiální název: G´s Group Holdings CZ s.r.o.

IČ: 28367952
DIČ: CZ28367952
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: xjc87u2

Kontakty

  • 325 561 018

Kontaktní osoby

  • Ing. Tomáš Valtr - ředitel, jednatel
  • Klára Kopřivová - asistentka

Webové prezentace

Bankovní účty

186540522/0600
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0600
2072603109/8150
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
8150
9657922/0800
DPH účet, zveřejněn 03.05.2022
0800

Souvisí s

G´s Marketing Central Europe s.r.o. - Přerov nad Labem č. 412
MONTANO VALTR, s.r.o. - Semice č. 329
MONTANO - KVĚTINY s.r.o. - Semice č. 329
PASCUAL POLABÍ s.r.o. - Na Brůdku 459, Litol, Lysá nad Labem
Pěstitel Stratov, a.s. - Stratov č. 185
ZAHRADNICTVÍ LITOL s.r.o. - Na Brůdku 459, Litol, Lysá nad Labem

Činnosti firmy

    provádí
  • obchodní činnost

Volná pracovní místa

ASISTENT/KA JEDNATELE
Pracoviště a kontakty

G´s Group Holdings CZ s.r.o.

Mgr. Pavel Kořínek
e-mail: pavel.korinek@gs-marketing.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Jazyková znalost:Angličtina - Aktivní
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2025
Mzdové rozpětí:od 33 000 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Asistent/ka jednatele Hledáme spolehlivou a diskrétní osobnost, která se stane pravou rukou jednatele společnosti. Vaší rolí bude administrativní a organizační podpora v pracovních záležitostech. Hledáme někoho, kdo je flexibilní, loajální, má smysl pro detail a dokáže předvídat potřeby jednatele. Pracovní smlouvu na dobu určitou (zástup za MD) - při vzájemné spokojenosti možnost další spolupráce (doba neurčitá). Mzdové ohodnocení dohodou (dle znalostí a praxe). Náplň práce - komplexní administrativní podpora vedení společnosti, organizace schůzek - správa kalendáře - zajištění cest, rezervací, eventů apod. - organizace porad, příprava podkladů, tvorba zápisů - vyřizování emailové a poštovní korespondence - vedení dokumentace (kontrola, tisk, kompletace a evidence) - podpora a komunikace s ostatními odděleními společnosti a obchodními partnery Požadujeme: - min. středoškolské vzdělání s maturitou - diskrétnost, loajalitu a vysokou míru důvěryhodnosti - organizační schopnosti a schopnost multitaskingu - znalost PC (MS Office) - komunikativní AJ podmínkou (slovem i písmem) - řidičský průkaz sk. B - praxe na obdobné pozici výhodou Nabízíme: možnost seberealizace, osobního růstu a dalšího vzdělávání; Sick days; příspěvek na stravování; mobilní telefon, notebook Kontakt: e-mailem

Zdroj: Úřad práce

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.