FLEXTRONICS INTERNATIONAL s.r.o.
Oficiální název: Flex International s.r.o.
DIČ: CZ25559834
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: usu6phh
Kontakty
- 466 685 700
- pceflex@flex.com
Provozní doba
Pondělí | 09:00-16:00 | |
Úterý | 09:00-16:00 | |
Středa | 09:00-16:00 | Zavřeno |
Čtvrtek | 09:00-16:00 | |
Pátek | 09:00-16:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Robert McCafferty - jednatel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
4742183289/2700 DPH účet, zveřejněn 15.04.2013 | ![]() |
CZ9426000000002046940304 DPH účet, zveřejněn 08.04.2015 | ![]() |
CZ2426000000002046940400 DPH účet, zveřejněn 08.04.2015 | ![]() |
2065470109/2600 DPH účet, zveřejněn 05.06.2015 | ![]() |
Činnosti firmy
- vývoj
- elektronická zařízení
- skladování
- logistika
Volná pracovní místa
Flex International s.r.o.
Monika Pilařová, tel.:466 685 720e-mail: Monika.Pilarova@flex.com
poptat práci
Směnnost: | Třísměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 31 600 Kč/měsíc do 33 300 Kč/měsíc |
Nástup: Ihned/dle dohody. Pracovní smlouva: PP na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Pracovní náplň: - zajišťování vstupní a výstupní kontroly kvality materiálu dle specifikace - vyplňování výrobní dokumentace - práce s interním systémem - rework materiálu dle nastavených specifikací - kontrola výrobního procesu Požadujeme: - praxe na obdobné pozici výhodou - pečlivost, zodpovědnost a samostatnost - flexibilitu a schopnost týmové práce - ochotu pracovat převážně ve 3-směnném provozu Co na oplátku získáte od nás a co Vám nabízíme: - Důležitou praxi v mezinárodní logistické společnosti, kde budete pracovat ve skvělém kolektivu! - Po dobu 3 měsíců, kdy se navzájem budeme testovat dostanete v součtu 10 000 Kč jako bonus za nástup. - Pokud nejste fanda vaření, je zde možnost si objednat oběd, který za Vámi přijede až do firmy. - Zároveň Vám na obědy přispějeme v podobě stravenkového paušálu. - Možnost využít hrazeného jazykové kurzu angličtiny přímo v naší společnosti - Jste dárcem krve? Odměníme Vás za to. - Možnost využít zvýhodněný mobilní tarif, který je speciálně nastaven pro naše zaměstnance. - Jakmile v naší společnosti odpracujete 3,5 či 10 let, budete za to náležitě odměněni. - Běháte, hrajete badminton, bowling či jiný sport na závodní úrovni? Přispějeme Vám na sportovní aktivity při prezentaci firmy a jako benefit Vám zprostředkujeme příspěvek na sport, kulturu a volný čas formou Multisport karty. - Na stmelování týmu nezapomínáme a proto pořádáme pravidelné teambuildingové aktivity. Vhodné pro absolventy. První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Flex International s.r.o.
Monika Pilařová, tel.:466 685 720e-mail: Monika.Pilarova@flex.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 10. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 38 000 Kč/měsíc do 41 000 Kč/měsíc |
Máte rád/a práci s lidmi a chcete mít možnost získat více zkušeností v oblasti personalistiky? A co angličtina? Chcete se zdokonalit v komunikaci se zahraničními kolegy? Pokud ano, hledáme právě Vás! Tato pozice je skvělým koučem vašich organizačních a odborných dovedností. Společně vybudujeme vaši kariéru v oblasti lidských zdrojů. Co Vás u nás čeká? - zajištění kompletní personální agendy pro oddělení výroby a kvality - příprava inzerce na otevřené pracovní pozice - spravování databáze uchazečů - vedení výběrových řízení ve spolupráci s vedoucím daného oddělení - nábor zaměstnanců a pracovníků pracujících na DPP/DPČ - řešení personální problematiky v oblasti ukončení pracovních poměrů - spolupráce s personálními agenturami - práce s docházkovým a personálním systémem VEMA, Workday - zpracování měsíčních podkladů pro mzdy ve spolupráce s externí mzdovou účetní - příprava reportů - řešení veškeré problematiky v oblasti pracovně lékařských služeb – evidence a zajištění lékařských prohlídek - ostatní administrativní činnost spojená s HR Co bys měl/a umět a znát? - SŠ/VŠ vzdělání (HR, humanitní či ekonomické zaměření) - min. 1-3 roky praxe v oblasti personalistiky - velmi dobrá znalost zákoníku práce a mzdové agendy - velmi dobré komunikační dovednosti - flexibilita, vysoká odolnost vůči stresu - organizační dovednosti, zodpovědný přístup Co nabízíme: Práci v Pardubicích – Trainee program (1 rok) s možností prodloužení. Po dobu 3 měsíců, kdy se navzájem budeme testovat, dostanete v součtu 10 000 Kč jako bonus za nástup. Pokud nejste fanda vaření, je zde možnost si objednat oběd, který přijede až do firmy. Zároveň na obědy přispějeme v podobě stravenkového paušálu. Občerstvení na pracovišti – kvalitní káva z profi kávovaru, ovocné / bylinkové čaje. Bezplatné vyšetření zraku od profesionálního optometristy. Každý pátek práce z domova (HO) Možnost využít hrazeného jazykového kurzu angličtiny přímo v naší společnosti. Jste dárcem krve? Těchto lidí si vážíme a plně je podporujeme v podobě příspěvku na benefitní Pluxee kartu. Můžete využít zvýhodněný mobilní tarif, který je speciálně nastaven pro naše zaměstnance. Jakmile v naší společnosti odpracujete 3,5,10,15 či 20 let, zajímavě Vás odměníme. Sportujete, rád/a chodíte za kulturou nebo relaxujete? Nabídneme Vám multisport kartu, na kterou částečně přispějeme. Na stmelování týmu nezapomínáme, a proto pořádáme pravidelné teambuildingové aktivity. První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Zdroj: Úřad práce