FITE a.s.
Oficiální název: F I T E a.s.
DIČ: CZ47674938
Právní forma: Akciová společnost
Datová schránka: kip3r84
Kontakty
- 597 479 111
 - info@fite.cz
 
Kontaktní osoby
- Ing. Ladislav Bojko - ekonomický ředitel
 - Ing. Pavel Bartoš - předseda představenstva
 
Webové prezentace
Bankovní účty
1015027016/5500 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013  |  
                         | 
CZ1855000000005025000499 DPH účet, zveřejněn 11.08.2017  |  
                         | 
CZ9555000000005200018056 DPH účet, zveřejněn 15.07.2021  |  
                         | 
Činnosti firmy
- vývoj, konstrukce, výroba, prodej a servis
 - báňské technologie (především pro hlubinné dobývání uhlí, zejména zařízení na dopravu a úpravu fragmentace hmot a speciálních důlních zařízení)
 
- ekoinženýring
 - systémy nakládání s odpady
 - koncepce, studie a plány odpadového hospodářství
 - ekologizace průmyslových procesů
 - pořádání ekologických konferencí a výstav
 - využívání opuštěných průmyslových areálů
 - poradenská činnost v oblasti ekologie, energetiky a báňské činnosti
 - výzkum a vývoj v oblasti nakládání s odpady a řešení krizových situací
 
- provádí
 - nakládání s odpady
 
- pronájem
 - nebytové prostory
 
Volná pracovní místa
F I T E a.s.
Pavlíková Hana Bystroňová Olga,, tel.:597 479 314, 597 479 262e-mail: bystronova@fite.cz, pavlikova@fite.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz | 
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek | 
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) | 
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby | 
| Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 | 
| Mzdové rozpětí: | od 45 000 Kč/měsíc | 
Výběr vhodného uchazeče/ky bude po zaslání CV probíhat osobním výběrovým řízením v sídle společnosti. Kontakt telefonicky Po-Pá 7.30-13.00 hod., e-mailem, osobně na adrese pracoviště. Požadavky: Vzdělání ekonomického směru, minimálně 3 roky praxe u výrobní firmy. Znalost podvojného účetnictví u výrobní a obchodní společnosti, včetně účtování skladů a rozpracované výroby, komunikace s bankami, aktivní práce s bankovními účty, provádění a řízení inventarizace, komunikace s externími subjekty (auditor, spávce daně, ZP, OSSZ, ČSSZ), zpracování výkazů, zápočtů, postoupení pohledávek, řízení kolektivu (účetní a mzdové účetní), agenda spojená s nájmy kanceláří, znalost IS ,,DART,, (dříve FAUST) výhodou. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, závodní stravování, mzdové ohodnocení.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 17.06.2014Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 02.12.2013Projekt nedokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 26.07.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU



                        
                              

