FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Praze-Modřanech
Kontakty
- 261 096 111
- podatelna2012@fs.mfcr.cz
Úřední hodiny
podatelna | ||
Pondělí | 08:00-17:00 | |
Úterý | 08:00-15:30 | |
Středa | 08:00-17:00 | |
Čtvrtek | 08:00-15:30 | |
Pátek | 08:00-14:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
pro veřejnost | ||
Pondělí | 08:00-17:00 | |
Úterý | zavřeno | |
Středa | 08:00-17:00 | |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Bc. Petr Kovařík - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
107-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
123-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
CZ0807100345340190156021 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
Související firmy
Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO HLAVNÍ MĚSTO PRAHU - Štěpánská 619/28, Nové Město, PrahaNejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 4 - Budějovická 409/1, Michle, Praha5,47 kmFINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 5 - Peroutkova 263/61, Radlice, Praha6,37 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 10 - Petrohradská 1486/6, Vršovice, Praha7,21 km
Činnosti firmy
- finanční úřad
Volná pracovní místa
Územní pracoviště Praha-západ, Na Pankráci č.p. 975/95
Mgr. Lenka Kasková Todtová, tel.:261 373 330e-mail: lenka.kaskova_todtova@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 32 167 Kč/měsíc do 44 936 Kč/měsíc |
Mgr. Lenka Kasková Todtová vedoucí Oddělení kontrolního III Finanční úřad pro Středočeský kraj Územní pracoviště Praha-západ Na Pankráci 975/95 140 00 Praha 4 tel.: 261 373 330 e-mail: lenka.kaskova_todtova@fs.gov.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPPO a DPFO), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.
Finanční úřad pro hlavní město Prahu Štěpánská č.p. 619/28
Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355e-mail: Petra.Vesela2@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 260 Kč/měsíc |
Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.gov.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/nabidka-zamestnani/app/detail/10465970
Generální finanční ředitelství /Vinohradská/
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 260 Kč/měsíc |
Kontakt: Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz Výběrové řízení Náplň práce: - Správu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmů právnických osob a daň z přidané hodnoty. - Správu osobních daňových účtů. - Provádí řízení, postupy a úkony dle daňového řádu. Nabízíme: - možnost výkonnostních a cílových odměn, - možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10460458
Územní pracoviště pro Prahu 8, Trojská č.p. 1997/13a
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 260 Kč/měsíc |
Kontakt: Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz Výběrové řízení Náplň práce: Správu daně z příjmů fyzických osob a daně z přidané hodnoty. Přijímá a zpracovává daňová tvrzení v rámci správy daní, vyměřuje a doměřuje daně včetně příslušenství a úkony na ně navazující. Provádí postupy k odstranění pochybností, zpracovává žádosti a stanoviska, vydává rozhodnutí při správě daní, ukládá pokuty. Správu osobních daňových účtů. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10458583
Územní pracoviště pro Prahu 9 nábřeží Kapitána Jaroše č.p. 1000/7
Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355e-mail: Petra.Vesela2@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 260 Kč/měsíc |
Kontakt: Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.gov.cz Výběrové řízení Náplň práce: - správu daně z přidané hodnoty, - správu daně z příjmu fyzických osob, - provádění řízení a postupů a úkonů podle daňového řádu. Nabízíme: - pružnou služební dobu, - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10463532
Územní pracoviště pro Prahu 2 Vinohradská č.p. 2488/49
JUDr. Viera Foktová, tel.:221 593 315e-mail: viera.foktova@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 260 Kč/měsíc |
Kontakt: JUDr. Viera Foktová, tel.: 221 593 315, e-mail: viera.foktova@fs.gov.cz Výběrové řízení Náplň práce: - správa registračních spisů; - provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu; - zpracování přihlášek k registraci, oznámení změn, ověřování poskytnutých údajů; - příprava podkladů pro vydání rozhodnutí o registraci; Nabízíme: - stabilita a zázemí ve velké státní organizaci - pružná pracovní doba - motivační ohodnocení - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii) - možnost výkonnostních a cílových odměn, - možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10462119
Územní pracoviště pro Prahu 8, Trojská č.p. 1997/13a
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 28 590 Kč/měsíc |
Kontakt: Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz Výběrové řízení Náplň práce: - v rámci správy daní provádění daňových kontrol u více druhů daní se zaměřením na DPH, - vyhledávací činnosti a postupy k odstranění pochybností podle daňového řádu, - jednání s daňovými subjekty, - oblast daňové evidence a účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10463497
Generální finanční ředitelství Thámova č.p. 291/27 - Územní pracoviště Praha-východ
Lenka Vondrová, tel.:+420 225 332 270e-mail: lenka.vondrova@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 28 582 Kč/měsíc do 40 353 Kč/měsíc |
KONTAKT - Lenka Vondrová, vedoucí Oddělení správy registrů Sekce Územní pracoviště Praha - východ, Thámova 27, 186 21 Praha 8 tel.: 225 332 270, 724 323 16, e-mail: lenka.vondrova@fs.gov.cz Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.
Finanční úřad pro Středočeský kraj, Územní pracoviště Praha-západ
Mgr. Lenka Kasková Todtová, tel.:261 373 330e-mail: lenka.kaskova_todtova@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 32 167 Kč/měsíc do 44 936 Kč/měsíc |
Mgr. Lenka Kasková Todtová, vedoucí Oddělení kontrolního III Finanční úřad pro Středočeský kraj Sekce Územní pracoviště Praha-západ, Na Pankráci 975/95, 140 00 Praha 4 tel.: 261 373 330 e-mail: lenka.kaskova_todtova@fs.gov.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPFO), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.
Územní pracoviště pro Prahu 8, Trojská č.p. 1997/13a
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 28 590 Kč/měsíc |
Kontakt: Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz Náplň práce: - v rámci správy daní provádění daňových kontrol u více druhů daní se zaměřením na DPH, - vyhledávací činnosti a postupy k odstranění pochybností podle daňového řádu, - jednání s daňovými subjekty, - oblast daňové evidence a účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10456716
Územní pracoviště pro Prahu 9 nábřeží Kapitána Jaroše č.p. 1000/7
Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355e-mail: Petra.Vesela2@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 15. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 860 Kč/měsíc |
Náplň práce: - správu daně z přidané hodnoty - správu daně z příjmu právnických osob - provádění řízení a postupů a úkonů podle daňového řádu Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9831926
Finanční úřad pro Středočeský kraj, Územní pracoviště Praha-západ
Mgr. Marek Kratochvíl, tel.:261 373 310e-mail: E-mail: marek.kratochvil@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 16. 5. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 32 167 Kč/měsíc do 44 936 Kč/měsíc |
email: marek.kratochvil@fs.gov.cz tel.: 261 373 310 Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPH), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.
Generální finanční ředitelství /Vinohradská/
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 27 590 Kč/měsíc |
kontakt - Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz Náplň práce: výkon správy daní v rozsahu své působnosti, kontrolu použití prostředků státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv a prostředků poskytnutých z nich, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a Národního fondu v rámci správy odvodů za porušení rozpočtové kázně. Nabízíme: možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10376085
Generální finanční ředitelství /Vinohradská/
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 110 Kč/měsíc |
petra.budinova@fs.gov.cz, tel.: 224 042 355, Náplň práce: - asistent/ka ředitele sekce - vedení sekretariátu ředitele sekce, - samostatné provádění administrativních a písařských prací, - organizační zabezpečování jednání ředitele sekce, - vedení evidence docházky a pracovní nepřítomnosti. Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace - motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky) - pružnou pracovní dobu - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna a 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí a až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních a letní tábor pro děti zaměstnanců víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. službu v zrekonstruovaných moderních prostorách, práci v centru se snadnou dostupností MHD, příjemné pracovní prostředí s maximálním obsazením dvou zaměstnanců v kanceláři. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10365296
Generální finanční ředitelství /Hvožďanská/
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 910 Kč/měsíc |
petra.budinova@fs.gov.cz, tel.: 224 042 355 Náplň práce: výkon správy daní v rozsahu své působnosti, kontrolu použití prostředků státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv a prostředků poskytnutých z nich, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a Národního fondu v rámci správy odvodů za porušení rozpočtové kázně. Nabízíme: možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10368060
Generální finanční ředitelství - Peroutkova č.p. 263/61, Územní pracoviště pro Prahu 5
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 910 Kč/měsíc |
petra.budinova@fs.gov.cz, , tel.: 224 042 355, Náplň práce: - zajišťuje agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění v rozsahu své působnosti; - provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů. Vydává rozhodnutí v prvním stupni daňového řízení a ve správním řízení; - zajišťuje výkon správy daní v souladu s příslušnými právními předpisy. Provádí postupy při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u všech druhů daní. Stanovuje záznamní povinnosti a ukládá pokuty; - vyhotovuje zprávy o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovuje protokoly o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami, vyhotovuje úřední záznamy o průběhu postupu k odstranění pochybností; - zpracovává podklady potřebné pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích; předává podklady k vyměření daně a doměření daně příslušnému útvaru. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10369444
Generální finanční ředitelství Thámova č.p. 291/27 - Územní pracoviště Praha-východ
Lenka Vondrová, tel.:420 225 332 270e-mail: Lenka.vondrova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 772 Kč/měsíc do 37 708 Kč/měsíc |
tel.: 420 225 332 270, email Lenka.vondrova@fs.mfcr.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zpracování a evidence písemností - komunikaci s veřejností na podatelně Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > volná místa > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Zaměstnanecké výhody5): Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží. Lenka Vondrová, vedoucí Oddělení správy registrů Finanční úřad pro Středočeský kraj Územní pracoviště Praha-východ Thámova 27, 180 00 Praha 8 tel.: +420 225 332 270, e-mail: lenka.vondrova@fs.mfcr.cz
Generální finanční ředitelství - Peroutkova č.p. 263/61, Územní pracoviště pro Prahu 5
Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 260 Kč/měsíc |
tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz Náplň práce: zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; zpracování daňových tvrzení, vyměřování a doměřování daně včetně příslušenství a úkony na ně navazující; kontrola osobních daňových účtů. Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10355515
Finanční úřad pro Středočeský kraj, Územní pracoviště Praha-západ
Mgr Kateřina Baumgartnerová, tel.:261 373 001e-mail: katerina.baumgartnerova@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 17. 3. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 432 Kč/měsíc do 38 203 Kč/měsíc |
kontakt Mgr. Kateřina Baumgartnerová ředitel sekce ÚP Praha-západ Finanční úřad pro Středočeský kraj Územní pracoviště Praha-západ Na Pankráci 975/95 140 00 Praha 4 tel.: 261 373 001 e-mail: katerina.baumgartnerova@fs.gov.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - administraci výběrových řízení, - administraci docházky, - zabezpečování spisové agendy, - administrativní a podpůrnou činnost, - zajišťování materiálně-technického zabezpečení, - přípravu podkladů pro zpracování personální agendy, - evidenci majetku, - plnění úkolů zadaných ředitelem sekce. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.
Finanční úřad pro Středočeský kraj, Územní pracoviště Praha-západ
Mgr. Marek Kratochvíl, tel.:261 373 310e-mail: E-mail: marek.kratochvil@fs.gov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 232 Kč/měsíc do 42 003 Kč/měsíc |
marek.kratochvil@fs.gov.cz, ., tel.: 261 373 310 Mgr. Marek Kratochvíl, vedoucí Oddělení kontrolního I Finanční úřad pro Středočeský kraj Sekce Územní pracoviště Praha-západ, Na Pankráci 975/95, 140 00 Praha 4 Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPH), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 10.05.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU