FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Praze-Modřanech

Lehárova 1885/2
Modřany
Praha
143 00 Praha 412

Oficiální název: Generální finanční ředitelství

IČ: 72080043
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: sbhn4xk

Kontakty

Úřední hodiny

podatelna
Pondělí08:00-17:00
Úterý08:00-15:30
Středa08:00-17:00
Čtvrtek08:00-15:30
Pátek08:00-14:00
Sobotazavřeno
Nedělezavřeno
pro veřejnost
Pondělí08:00-17:00
Úterýzavřeno
Středa08:00-17:00
Čtvrtekzavřeno
Pátekzavřeno
Sobotazavřeno
Nedělezavřeno

Kontaktní osoby

  • Ing. Bc. Petr Kovařík - ředitel

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 02.04.2013
0710
107-4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
123-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
CZ0807100345340190156021
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
více bankovních účtů

Související firmy

Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO HLAVNÍ MĚSTO PRAHU - Štěpánská 619/28, Nové Město, Praha
Nejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 4 - Budějovická 409/1, Michle, Praha5,47 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 5 - Peroutkova 263/61, Radlice, Praha6,37 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 10 - Petrohradská 1486/6, Vršovice, Praha7,21 km

Činnosti firmy

  • finanční úřad

Volná pracovní místa

Správce daně - kontrola (210244)
Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště Praha-západ, Na Pankráci č.p. 975/95

Mgr. Lenka Kasková Todtová, tel.:261 373 330
e-mail: lenka.kaskova_todtova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 7. 2025
Mzdové rozpětí:od 32 167 Kč/měsíc do 44 936 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Mgr. Lenka Kasková Todtová vedoucí Oddělení kontrolního III Finanční úřad pro Středočeský kraj Územní pracoviště Praha-západ Na Pankráci 975/95 140 00 Praha 4 tel.: 261 373 330 e-mail: lenka.kaskova_todtova@fs.gov.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPPO a DPFO), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.

Správce daně - vyměřování Oddělení vyměřovacího I (200330)
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro hlavní město Prahu Štěpánská č.p. 619/28

Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355
e-mail: Petra.Vesela2@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 260 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.gov.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/nabidka-zamestnani/app/detail/10465970

200567 Správce daně - vyměřování v Oddělení vyměřovacím III, Odbor vyměřovací II
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 260 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz Výběrové řízení Náplň práce: - Správu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmů právnických osob a daň z přidané hodnoty. - Správu osobních daňových účtů. - Provádí řízení, postupy a úkony dle daňového řádu. Nabízíme: - možnost výkonnostních a cílových odměn, - možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10460458

201598 Správce daně - vyměřování v Oddělení vyměřovacím III, Odbor vyměřovací I
Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště pro Prahu 8, Trojská č.p. 1997/13a

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 260 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz Výběrové řízení Náplň práce: Správu daně z příjmů fyzických osob a daně z přidané hodnoty. Přijímá a zpracovává daňová tvrzení v rámci správy daní, vyměřuje a doměřuje daně včetně příslušenství a úkony na ně navazující. Provádí postupy k odstranění pochybností, zpracovává žádosti a stanoviska, vydává rozhodnutí při správě daní, ukládá pokuty. Správu osobních daňových účtů. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10458583

201781 - správce daně - vyměřování v Oddělení vyměřovacím I
Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště pro Prahu 9 nábřeží Kapitána Jaroše č.p. 1000/7

Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355
e-mail: Petra.Vesela2@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 260 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.gov.cz Výběrové řízení Náplň práce: - správu daně z přidané hodnoty, - správu daně z příjmu fyzických osob, - provádění řízení a postupů a úkonů podle daňového řádu. Nabízíme: - pružnou služební dobu, - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10463532

200526_Správce daně - registrace v Oddělení správy registrů
Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště pro Prahu 2 Vinohradská č.p. 2488/49

JUDr. Viera Foktová, tel.:221 593 315
e-mail: viera.foktova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 260 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: JUDr. Viera Foktová, tel.: 221 593 315, e-mail: viera.foktova@fs.gov.cz Výběrové řízení Náplň práce: - správa registračních spisů; - provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu; - zpracování přihlášek k registraci, oznámení změn, ověřování poskytnutých údajů; - příprava podkladů pro vydání rozhodnutí o registraci; Nabízíme: - stabilita a zázemí ve velké státní organizaci - pružná pracovní doba - motivační ohodnocení - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii) - možnost výkonnostních a cílových odměn, - možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10462119

201513 Správce daně - kontrola v Oddělení kontrolním II, Odbor kontrolní
Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště pro Prahu 8, Trojská č.p. 1997/13a

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 28 590 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz Výběrové řízení Náplň práce: - v rámci správy daní provádění daňových kontrol u více druhů daní se zaměřením na DPH, - vyhledávací činnosti a postupy k odstranění pochybností podle daňového řádu, - jednání s daňovými subjekty, - oblast daňové evidence a účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10463497

č. 210052 - Správce daně - registrace
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství Thámova č.p. 291/27 - Územní pracoviště Praha-východ

Lenka Vondrová, tel.:+420 225 332 270
e-mail: lenka.vondrova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2025
Mzdové rozpětí:od 28 582 Kč/měsíc do 40 353 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

KONTAKT - Lenka Vondrová, vedoucí Oddělení správy registrů Sekce Územní pracoviště Praha - východ, Thámova 27, 186 21 Praha 8 tel.: 225 332 270, 724 323 16, e-mail: lenka.vondrova@fs.gov.cz Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.

Správce daně - kontrola (210246)
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro Středočeský kraj, Územní pracoviště Praha-západ

Mgr. Lenka Kasková Todtová, tel.:261 373 330
e-mail: lenka.kaskova_todtova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2025
Mzdové rozpětí:od 32 167 Kč/měsíc do 44 936 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Mgr. Lenka Kasková Todtová, vedoucí Oddělení kontrolního III Finanční úřad pro Středočeský kraj Sekce Územní pracoviště Praha-západ, Na Pankráci 975/95, 140 00 Praha 4 tel.: 261 373 330 e-mail: lenka.kaskova_todtova@fs.gov.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPFO), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.

201520 Správce daně - kontrola v Oddělení kontrolním III, Odbor kontrolní
Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště pro Prahu 8, Trojská č.p. 1997/13a

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2025
Mzdové rozpětí:od 28 590 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Kontakt: Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz Náplň práce: - v rámci správy daní provádění daňových kontrol u více druhů daní se zaměřením na DPH, - vyhledávací činnosti a postupy k odstranění pochybností podle daňového řádu, - jednání s daňovými subjekty, - oblast daňové evidence a účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10456716

201841 - odborný referent / vrchní referent v Oddělení vyměřovacím V
Pracoviště a kontakty

Územní pracoviště pro Prahu 9 nábřeží Kapitána Jaroše č.p. 1000/7

Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355
e-mail: Petra.Vesela2@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 15. 9. 2025
Mzdové rozpětí:od 23 860 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce: - správu daně z přidané hodnoty - správu daně z příjmu právnických osob - provádění řízení a postupů a úkonů podle daňového řádu Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9831926

Správce daně - kontrola (210220)
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro Středočeský kraj, Územní pracoviště Praha-západ

Mgr. Marek Kratochvíl, tel.:261 373 310
e-mail: E-mail: marek.kratochvil@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 16. 5. 2025
Mzdové rozpětí:od 32 167 Kč/měsíc do 44 936 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

email: marek.kratochvil@fs.gov.cz tel.: 261 373 310 Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPH), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.

200056_Správce daně - dotace v Oddělení kontroly zvláštních činností II, v Odboru kontroly zvláštních činností
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2025
Mzdové rozpětí:od 27 590 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

kontakt - Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz Náplň práce: výkon správy daní v rozsahu své působnosti, kontrolu použití prostředků státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv a prostředků poskytnutých z nich, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a Národního fondu v rámci správy odvodů za porušení rozpočtové kázně. Nabízíme: možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10376085

200462_referent Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2025
Mzdové rozpětí:od 23 110 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

petra.budinova@fs.gov.cz, tel.: 224 042 355, Náplň práce: - asistent/ka ředitele sekce - vedení sekretariátu ředitele sekce, - samostatné provádění administrativních a písařských prací, - organizační zabezpečování jednání ředitele sekce, - vedení evidence docházky a pracovní nepřítomnosti. Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace - motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky) - pružnou pracovní dobu - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna a 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí a až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních a letní tábor pro děti zaměstnanců víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. službu v zrekonstruovaných moderních prostorách, práci v centru se snadnou dostupností MHD, příjemné pracovní prostředí s maximálním obsazením dvou zaměstnanců v kanceláři. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10365296

200046_referent v Oddělení kontroly zvláštních činností III, v Odboru kontroly zvláštních činností
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Hvožďanská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 910 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

petra.budinova@fs.gov.cz, tel.: 224 042 355 Náplň práce: výkon správy daní v rozsahu své působnosti, kontrolu použití prostředků státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv a prostředků poskytnutých z nich, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a Národního fondu v rámci správy odvodů za porušení rozpočtové kázně. Nabízíme: možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10368060

SM 201015 referent v Oddělení kontrolním II
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství - Peroutkova č.p. 263/61, Územní pracoviště pro Prahu 5

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2025
Mzdové rozpětí:od 26 910 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

petra.budinova@fs.gov.cz, , tel.: 224 042 355, Náplň práce: - zajišťuje agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění v rozsahu své působnosti; - provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů. Vydává rozhodnutí v prvním stupni daňového řízení a ve správním řízení; - zajišťuje výkon správy daní v souladu s příslušnými právními předpisy. Provádí postupy při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u všech druhů daní. Stanovuje záznamní povinnosti a ukládá pokuty; - vyhotovuje zprávy o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovuje protokoly o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami, vyhotovuje úřední záznamy o průběhu postupu k odstranění pochybností; - zpracovává podklady potřebné pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích; předává podklady k vyměření daně a doměření daně příslušnému útvaru. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10369444

referent Oddělení správy registrů (210165)
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství Thámova č.p. 291/27 - Územní pracoviště Praha-východ

Lenka Vondrová, tel.:420 225 332 270
e-mail: Lenka.vondrova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2025
Mzdové rozpětí:od 26 772 Kč/měsíc do 37 708 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

tel.: 420 225 332 270, email Lenka.vondrova@fs.mfcr.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zpracování a evidence písemností - komunikaci s veřejností na podatelně Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > volná místa > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Zaměstnanecké výhody5): Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží. Lenka Vondrová, vedoucí Oddělení správy registrů Finanční úřad pro Středočeský kraj Územní pracoviště Praha-východ Thámova 27, 180 00 Praha 8 tel.: +420 225 332 270, e-mail: lenka.vondrova@fs.mfcr.cz

SM 202808 referent v Oddělení vyměřovacím IV
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství - Peroutkova č.p. 263/61, Územní pracoviště pro Prahu 5

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 6. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 260 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz Náplň práce: zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; zpracování daňových tvrzení, vyměřování a doměřování daně včetně příslušenství a úkony na ně navazující; kontrola osobních daňových účtů. Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10355515

211874 - referent v Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro Středočeský kraj, Územní pracoviště Praha-západ

Mgr Kateřina Baumgartnerová, tel.:261 373 001
e-mail: katerina.baumgartnerova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 17. 3. 2025
Mzdové rozpětí:od 26 432 Kč/měsíc do 38 203 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

kontakt Mgr. Kateřina Baumgartnerová ředitel sekce ÚP Praha-západ Finanční úřad pro Středočeský kraj Územní pracoviště Praha-západ Na Pankráci 975/95 140 00 Praha 4 tel.: 261 373 001 e-mail: katerina.baumgartnerova@fs.gov.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - administraci výběrových řízení, - administraci docházky, - zabezpečování spisové agendy, - administrativní a podpůrnou činnost, - zajišťování materiálně-technického zabezpečení, - přípravu podkladů pro zpracování personální agendy, - evidenci majetku, - plnění úkolů zadaných ředitelem sekce. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.

Správce daně - kontrola (211024)
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro Středočeský kraj, Územní pracoviště Praha-západ

Mgr. Marek Kratochvíl, tel.:261 373 310
e-mail: E-mail: marek.kratochvil@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2025
Mzdové rozpětí:od 30 232 Kč/měsíc do 42 003 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

marek.kratochvil@fs.gov.cz, ., tel.: 261 373 310 Mgr. Marek Kratochvíl, vedoucí Oddělení kontrolního I Finanční úřad pro Středočeský kraj Sekce Územní pracoviště Praha-západ, Na Pankráci 975/95, 140 00 Praha 4 Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPH), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU

ÚP v Ústí nad Labem - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 10.05.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
ÚP ve Valašském Meziříčí - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti objektu
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ÚP v Soběslavi - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
SYSTÉM EFEKTIVNÍ FINANČNÍ SPRÁVY VELKÝCH DAŇOVÝCH SUBJEKTŮ A IMPLEMENTACE INOVATIVNÍCH POSTUPŮ DO SPRÁVY DANÍ
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Praze-Modřanech


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.