Finanční úřad územní pracoviště v Jíčíně
Oficiální název: Generální finanční ředitelství
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: fw8n6b8
Kontakty
- 953 134 711
- podatelna2707@fs.gov.cz
Úřední hodiny
| podatelna | ||
| Pondělí | 08:00-17:00 | |
| Úterý | zavřeno | |
| Středa | 08:00-17:00 | |
| Čtvrtek | zavřeno | |
| Pátek | zavřeno | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno | |
| pokladna | ||
| Pondělí | 08:00-12:00 | 13:00-16:00 |
| Úterý | zavřeno | |
| Středa | 08:00-12:00 | 13:00-16:00 |
| Čtvrtek | zavřeno | |
| Pátek | zavřeno | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno | |
| pro veřejnost | ||
| Pondělí | 08:00-17:00 | |
| Úterý | zavřeno | |
| Středa | 08:00-17:00 | |
| Čtvrtek | zavřeno | |
| Pátek | zavřeno | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno | |
Kontaktní osoby
- Ing. Andrea Tichá - ředitelka
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
107-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
6015-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
19-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
107-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
19-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
107-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
6015-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
6015-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
6015-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
6015-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
19-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
107-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
19-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
6015-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
107-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
107-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
19-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
107-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
19-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
123-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
6015-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
107-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
6015-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
19-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
CZ0807100345340190156021 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
19-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
19-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
107-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
6015-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |
|
Související firmy
Ústředí
Finanční úřad pro Královéhradecký kraj - Horova 824/17, Pražské Předměstí, Hradec KrálovéNejbližší pobočky
Finanční úřad územní pracoviště v Hradci Králové - U Koruny 1632/1, Pražské Předměstí, Hradec Králové41,15 kmFinanční úřad územní pracoviště v Trutnově - Slezská 166, Vnitřní Město, Trutnov41,90 km
Finanční úřad územní pracoviště v Náchodě - Tyršova 49, Náchod56,93 km
Činnosti firmy
Volná pracovní místa
Finanční úřad pro Královéhradecký kraj, sekce Územní pracoviště v Jičíně
Bc. Václava Hlaváčková, tel.:953134702e-mail: Vaclava.hlavackova@fs.mfcr.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 5. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 29 050 Kč/měsíc do 42 140 Kč/měsíc |
Vedoucí Oddělení vyměřovacího I vykonává tyto činnosti: • realizuje a koordinuje daňovou politiku na úseku daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění anebo správních činností souvisejících s jejich správou v rozsahu svěřené působnosti, • odpovídá za činnost řízeného útvaru i veškeré úkony v něm prováděné při realizaci správy daní, kontroluje a určuje formy a způsoby realizace úkolů řízeného útvaru a na plnění úkolů zásadní důležitosti se podílí osobně, • řídí útvar tak, aby finanční úřad jako správce daní mohl plnit základní cíl správy daní, tj. stanovit a vybrat daně tak, aby nebyly zkráceny daňové příjmy; řídí se zásadami stanovenými právními předpisy pro činnost správních orgánů a zasazuje se o jejich aktivní uplatňování v řízeném organizačním útvaru (např. dbá na oprávněné zájmy daňových subjektů i třetích osob podle daňového řádu), • koordinuje a odpovídá za zpracovávání daňových tvrzení, vyměřování a doměřování daně, předepisování příslušenství daní, ukládání pokut a k tomu potřebné úkony rozhoduje v daňovém a správním řízení o věcech spadajících do působnosti řízeného útvaru, • zajišťuje vedení evidence daní, sledování stavu nedoplatků a přeplatků na osobních účtech daňových subjektů, zajišťuje předávání podnětů kontrolnímu oddělení a pracovníkům odpovědným za vymáhání daňových nedoplatků, • komplexně zajišťuje výkon správy daní v souladu s příslušnými právními předpisy, v případě potřeby poskytuje konzultační činnost. Přihlášky zasílejte nejpozději do 30.11.2025 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy.
Finanční úřad pro Královéhradecký kraj, sekce Územní pracoviště v Jičíně
Ing. Milena Rygrová, tel.:953 134 830e-mail: milena.rygrova@fs.gov.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 23 110 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc |
Správce daně – kontrola vykonává tyto činnosti: •zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění, • provádění komplexní daňové kontroly u složitých, či vzájemně provázaných daňových sub-jektů a dalších kontrolních postupů, • komunikace s daňovými subjekty a zpracování úřední korespondence, • vyhledávací a analytická činnost, • vedení jednání v sídle územního pracoviště i mimo něj, • výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení. Přihlášky zasílejte nejpozději do 19.11.2025 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 10.05.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU





