Finanční úřad územní pracoviště v Děčíně
Oficiální název: Generální finanční ředitelství
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: q49n5y8
Kontakty
- 953 130 611
- podatelna2503@fs.gov.cz
Úřední hodiny
| podatelna | ||
| Pondělí | 08:00-17:00 | |
| Úterý | 08:00-15:30 | Svátek Den vzniku Československa - úřední hodiny se můžou lišit | 
| Středa | 08:00-17:00 | |
| Čtvrtek | 08:00-14:30 | |
| Pátek | 08:00-12:00 | Zavřeno | 
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno | |
| pro veřejnost | ||
| Pondělí | 08:00-17:00 | |
| Úterý | zavřeno | |
| Středa | 08:00-17:00 | |
| Čtvrtek | zavřeno | |
| Pátek | zavřeno | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno | |
Kontaktní osoby
- Mgr. et Mgr. Karel Malaník - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
| 11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |   | 
| 107-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 6015-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 19-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 107-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 19-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 107-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 6015-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 6015-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 6015-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 6015-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 19-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 107-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 19-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 6015-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 107-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 107-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 19-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 107-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 19-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 123-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 6015-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 107-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 6015-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 19-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| CZ0807100345340190156021 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 19-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 19-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 107-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
| 6015-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 |   | 
Související firmy
Ústředí
Finanční úřad pro Ústecký kraj - Velká Hradební 61, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad LabemNejbližší pobočky
Finanční úřad územní pracoviště v Ústí nad Labem - Dlouhá 3359/13, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem17,99 kmFinanční úřad územní pracoviště v Litoměřicích - Masarykova 2000/17, Předměstí, Litoměřice27,55 km
Finanční úřad územní pracoviště v Rumburku - Františka Nohy 845/2, Rumburk 1, Rumburk30,78 km
Činnosti firmy
Volná pracovní místa
Generální finanční ředitelství - 02: Finanční úřad pro Ústecký kraj, Územní pracoviště v Děčíně
Ing. Martina Vábererová, tel.:953 130 662e-mail: martina.vabererova@fs.mfcr.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz | 
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek | 
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) | 
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby | 
| Pracovní poměr: | od 2. 1. 2026 | 
| Mzdové rozpětí: | od 23 110 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc | 
[] Místo výkonu: Finanční úřad Děčín, Řetezová 1369/2a, 405 39 Děčín I Údaje o služebním místě a jeho identifikace: • číslo služebního místa: 250243 • název útvaru: Oddělení kontrolní II, Odbor kontrolní, Sekce Územní pracoviště v Děčíně, Finanční úřad pro Ústecký kraj • platová třída: 9. • služební doba: 40 hodin týdně • služební poměr na dobu: neurčitou • předpokládaný nástup do služby: leden 2026 Obor služby: 2. Daně, poplatky a jiná obdobná peněžitá plnění a hazardní hry Správce daně – kontrola, vykonává tyto činnosti: - Zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění. - Provádění vyhledávací činnosti, místních šetření, postupů k odstranění pochybností a daňových kontrol více druhů daní k zajištění cíle správy daní v souladu s daňovými předpisy. - Komunikaci s daňovými subjekty v rámci kontrolních postupů. - Předkládání návrhů stanovisek k opravným prostředkům. - Samostatné zahajování a vedení daňových řízení. - Předpokladem pro výkon činnosti je znalost účetnictví včetně prováděcích předpisů. - Výhodou řidičský průkaz sk. B. Platové a další podmínky: - platový tarif v rozmezí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, - osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 3 322 Kč do 4 983 Kč, - zvláštní příplatek ve výši 4 300 Kč, - možnost výkonnostních a cílových odměn, - možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci Informace k podávání žádostí: Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 10. listopadu 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu: - v elektronické podobě (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem) na adresu elektronické pošty služebního úřadu (podatelna2500@fs.gov.cz), - do datové schránky ID datové schránky služebního úřadu: qjfn2bj, - poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Ústecký kraj, Velká hradební 61, Ústí nad Labem 400 21, nebo - osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo SM č. 250243 – ÚzP v Děčíně“. Povinné přílohy: • strukturovaný profesní životopis (nepřiložení životopisu je důvodem pro vyřazení žádosti) • motivační dopis Bližší informace k vykonávaným činnostem na služebním místě poskytne: Ing. Martina Vábererová tel.: 953 130 662, e-mail: martina.vabererova@fs.gov.cz Informace k výběrovému řízení poskytne: Ing. Petra Lippertová tel.: 604 226 388, e-mail: petra.lippertova@fs.gov.cz
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 10.05.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU



 financnisprava.gov.cz
financnisprava.gov.cz
 x.com/financnisprava
x.com/financnisprava 
                               
                              



 
		