FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Děčíně

Oficiální název: Generální finanční ředitelství

IČ: 72080043
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: q49n5y8

Kontakty

Úřední hodiny

podatelna
Pondělí08:00-17:00
Úterý08:00-15:30
Středa08:00-17:00
Čtvrtek08:00-15:30
Pátek08:00-14:00
Sobotazavřeno
Nedělezavřeno
pro veřejnost
Pondělí08:00-17:00
Úterýzavřeno
Středa08:00-17:00
Čtvrtekzavřeno
Pátekzavřeno
Sobotazavřeno
Nedělezavřeno

Kontaktní osoby

  • Mgr. et Mgr. Karel Malaník - ředitel

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 02.04.2013
0710
107-4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
123-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
CZ0807100345340190156021
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
více bankovních účtů

Související firmy

Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ÚSTECKÝ KRAJ - Velká Hradební 61, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem
Nejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Ústí nad Labem - Dlouhá 3359/13, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem17,99 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Litoměřicích - Masarykova 2000/17, Předměstí, Litoměřice27,55 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Rumburku - Františka Nohy 845/2, Rumburk 1, Rumburk30,78 km

Činnosti firmy

  • finanční úřad

Volná pracovní místa

250250 - referent/ka v Oddělení kontrolním II.
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství - 02: Finanční úřad pro Ústecký kraj, Územní pracoviště v Děčíně

Ing. Martina Vábererová, tel.:412592405
e-mail: martina.vabererova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 7. 2025
Mzdové rozpětí:od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

[] Místo výkonu práce: Územní pracoviště v Děčíně Řetězová č.p. 1369/2a Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2 - Služba zahrnuje komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní v rozsahu své působnosti. - Provádění potřebných procesních úkonů podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů. - Vydávání rozhodnutí v daňovém a správním řízení. - Provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření a postupy k odstranění pochybností u všech druhů daní. - Vyhotovování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovování protokolů o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami. - Vedení daňového řízení. Komunikaci s daňovými subjekty v rámci kontrolních postupů. - V rozsahu své působnosti vedení správního řízení ve věci správních deliktů a řízení o přestupcích ve vztahu k zákonu o omezení plateb v hotovosti, zákonu o účetnictví, ukládání pokut. - Zpracování návrhů stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu. Požadujeme - kvalifikační předpoklad: vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program (popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou). - samostatnost, schopnost analytického myšlení, dobrý písemný projev - výhodou znalost účetnictví včetně prováděcích předpisů - znalost práce s PC (Word, Excel, internet) - bezúhonnost, odpovědnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost, psychická odolnost - schopnost jednání s lidmi - řidičský průkaz skupiny B výhodou Nabízíme - platové zařazení: platová třída 10, popř. další nárokové příplatky - předpokládaný den nástupu: 1. 7. 2025 - pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení místa na dobu určitou, zástup po dobu mateřské a následné rodičovské dovolené) - možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou - zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu - stabilita a zázemí ve velké státní organizaci - pružná pracovní doba - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna - možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven - propracovaný vzdělávací program Přihlášky do výběrového řízení: formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte: do 4. 6. 2025 na e-mail: Denisa.Hanova@fs.gov.cz, v kopii na e-mail: Karel.Malanik@fs.gov.cz do předmětu e-mailu uveďte: "VŘ 250250 (PP)" nebo na adresu: VŘ 250250 (PP) - Mgr. et. Mgr. Karel Malaník Finanční úřad pro Ústecký kraj Územní pracoviště v Děčíně, Řetězová 1369/2a, 405 39 Děčín I kontaktní osoba: Ing. Martina Vábererová telefon: 412 592 405

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU

ÚP v Ústí nad Labem - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 10.05.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
ÚP ve Valašském Meziříčí - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti objektu
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ÚP v Soběslavi - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
SYSTÉM EFEKTIVNÍ FINANČNÍ SPRÁVY VELKÝCH DAŇOVÝCH SUBJEKTŮ A IMPLEMENTACE INOVATIVNÍCH POSTUPŮ DO SPRÁVY DANÍ
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Děčíně


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.