FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Děčíně
Oficiální název: Generální finanční ředitelství
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: q49n5y8
Kontakty
- 412 592 111
- podatelna2503@fs.mfcr.cz
Úřední hodiny
podatelna | ||
Pondělí | 08:00-17:00 | |
Úterý | 08:00-15:30 | |
Středa | 08:00-17:00 | |
Čtvrtek | 08:00-15:30 | |
Pátek | 08:00-14:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
pro veřejnost | ||
Pondělí | 08:00-17:00 | |
Úterý | zavřeno | |
Středa | 08:00-17:00 | |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Mgr. et Mgr. Karel Malaník - ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
107-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-8028761/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-8028411/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-4129231/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-3724311/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
123-11122011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-4822511/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-8024621/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
CZ0807100345340190156021 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-98029011/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
19-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
107-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
6015-8024111/0710 DPH účet, zveřejněn 13.11.2014 | ![]() |
Související firmy
Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO ÚSTECKÝ KRAJ - Velká Hradební 61, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad LabemNejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Ústí nad Labem - Dlouhá 3359/13, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem17,99 kmFINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Litoměřicích - Masarykova 2000/17, Předměstí, Litoměřice27,55 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště v Rumburku - Františka Nohy 845/2, Rumburk 1, Rumburk30,78 km
Činnosti firmy
- finanční úřad
Volná pracovní místa
Generální finanční ředitelství - 02: Finanční úřad pro Ústecký kraj, Územní pracoviště v Děčíně
Ing. Martina Vábererová, tel.:412592405e-mail: martina.vabererova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
[] Místo výkonu práce: Územní pracoviště v Děčíně Řetězová č.p. 1369/2a Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2 - Služba zahrnuje komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní v rozsahu své působnosti. - Provádění potřebných procesních úkonů podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů. - Vydávání rozhodnutí v daňovém a správním řízení. - Provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření a postupy k odstranění pochybností u všech druhů daní. - Vyhotovování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovování protokolů o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami. - Vedení daňového řízení. Komunikaci s daňovými subjekty v rámci kontrolních postupů. - V rozsahu své působnosti vedení správního řízení ve věci správních deliktů a řízení o přestupcích ve vztahu k zákonu o omezení plateb v hotovosti, zákonu o účetnictví, ukládání pokut. - Zpracování návrhů stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu. Požadujeme - kvalifikační předpoklad: vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program (popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou). - samostatnost, schopnost analytického myšlení, dobrý písemný projev - výhodou znalost účetnictví včetně prováděcích předpisů - znalost práce s PC (Word, Excel, internet) - bezúhonnost, odpovědnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost, psychická odolnost - schopnost jednání s lidmi - řidičský průkaz skupiny B výhodou Nabízíme - platové zařazení: platová třída 10, popř. další nárokové příplatky - předpokládaný den nástupu: 1. 7. 2025 - pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení místa na dobu určitou, zástup po dobu mateřské a následné rodičovské dovolené) - možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou - zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu - stabilita a zázemí ve velké státní organizaci - pružná pracovní doba - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna - možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven - propracovaný vzdělávací program Přihlášky do výběrového řízení: formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte: do 4. 6. 2025 na e-mail: Denisa.Hanova@fs.gov.cz, v kopii na e-mail: Karel.Malanik@fs.gov.cz do předmětu e-mailu uveďte: "VŘ 250250 (PP)" nebo na adresu: VŘ 250250 (PP) - Mgr. et. Mgr. Karel Malaník Finanční úřad pro Ústecký kraj Územní pracoviště v Děčíně, Řetězová 1369/2a, 405 39 Děčín I kontaktní osoba: Ing. Martina Vábererová telefon: 412 592 405
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 10.05.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU