5

FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 2

Vinohradská 2488/49
Vinohrady
Praha
120 00 Praha 2

Oficiální název: Generální finanční ředitelství

IČ: 72080043
DIČ: CZ72080043
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: qijn44u
odeslat poptávku

Kontakty

Úřední hodiny

podatelna
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-15:30 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:30 hod.
PÁ 08:00-14:00 hod.

pokladna
PO 08:30-11:30 12:30-16:00 hod.
ÚT 08:30-11:30 12:30-15:00 hod.
ST 08:30-11:30 12:30-16:00 hod.
ČT 08:30-11:30 12:30-15:00 hod.
PÁ Zavřeno

pro veřejnost
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST Zavřeno
ČT 08:00-17:00 hod.
PÁ Zavřeno

Kontaktní osoby

  • Mgr. Aleš Šustr - ředitel

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 02.04.2013
0710
107-4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8028761/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8028411/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-4129231/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-3724311/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
123-11122011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-4822511/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024621/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
CZ0807100345340190156021
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-98029011/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
19-8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
107-8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
6015-8024111/0710
DPH účet, zveřejněn 13.11.2014
0710
více bankovních účtů

Související firmy

Ústředí
FINANČNÍ ÚŘAD PRO HLAVNÍ MĚSTO PRAHU - Štěpánská 619/28, Nové Město, Praha
Nejbližší pobočky
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 3 - Orebitská 477/18, Žižkov, Praha1,05 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 1 - Štěpánská 619/28, Nové Město, Praha1,07 km
FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 10 - Petrohradská 1486/6, Vršovice, Praha1,82 km

Činnosti firmy

  • finanční úřad

Volná pracovní místa

202973_vrchní referent(ka) / rada v Oddělení kontrolním II, v Odboru kontrolním
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro hl. m. Prahu , Územní pracoviště pro Prahu 2

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 4. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

KONTAKT : Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - kontrolu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu právnických osob, - oblast daňové evidence a účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9602788

Referent správy daní
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro hl.m.Prahu - nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7

Kurková Irena, tel.:+420 220 364 503
e-mail: Irena.kurkova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 5. 2024
Mzdové rozpětí:od 30 939 Kč/měsíc do 46 546 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

KONTAKT : Kurková Irena, tel.: +420 220 364 503, e-mail: Irena.kurkova@fs.mfcr.cz Bližší informace včetně žádosti do výběrového řízení: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | O nás | Finanční správa (financnisprava.cz) ZAM. VÝHODY : Příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven.

201834 - odborný referent / vrchní referent v Oddělení vyměřovacím III
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro hl.m.Prahu - nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7

Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355
e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 4. 2024
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

KONTAKT : Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajištění komplexní agendy vyměřování daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty, správa osobních daňových účtů, provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu, vyřizování žádostí a zpracování stanovisek v souladu s daňovým řádem. Nabízíme: - pružnou služební dobu, - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních - letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9533673

Odborný referent / Vrchní referent Oddělení vyměřovací V Odbor vyměřovací II
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro hl. m. Prahu - Štěpánská 619/28, 112 33 Praha 1

Bc. Petra Veselá, tel.:224 043 355
e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2023
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajištění správy více druhů daní u přidělených daňových subjektů, za oblast spravovaných daní vedení části spisů daňových subjektů, provádění potřebných procesních úkonů podle daňového řádu, vyrozumívání daňových subjektů o nedoplatku, zpracovávání výkazů nedoplatků a předávání k vymáhání. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/nabidka-zamestnani/app/detail/9382617

200577_rada / odborný rada v Oddělení vyměřovacím I, v Odboru vyměřovacím II
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Bakalářské
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 27 430 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce: - správu daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty, - provádění řízení, postupů a úkonů podle daňového řádu, - zpracování potřebných podkladů pro interní statistiky, analýzu a plánování, - správa osobních daňových účtů. Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), - možnost výkonnostních a cílových odměn, - možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9845881

200492 - vrchní referent(ka) / rada v Oddělení kontrolním II Odbor kontrolní
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 27 190 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPH Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost výkonnostních a cílových odměn, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9846014

201503 - odborný referent / vrchní referent v Oddělení kontrolním I
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství Trojská č.p. 1997/13a

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 510 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce: - v rámci správy daní provádění daňových kontrol u více druhů daní se zaměřením na DPH, - vyhledávací činnosti a postupy k odstranění pochybností podle daňového řádu, - oblast daňové evidence a účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9845531 https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9844759

200099_odborný referent / vrchní referent v Oddělení kontroly zvláštních činností I, v Odboru kontroly zvláštních činností
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Hvožďanská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 24 510 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: kontrola dotací ze státního rozpočtu a z Evropské unie, vypracování Zpráv o kontrole a práce v informačních systémech. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9845161

200595 - referent(ka) / hospodář/ka v Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství Orebitská č.p. 477/18

Jaroslava Vycpálková Marešová, tel.:296 855 002
e-mail: Jaroslava.Vycpalkova-Maresova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 20 130 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce: - evidence majetku - inventarizace, - správa požadavků pro údržbu budov a závady, - objednávky a evidence MTZ. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci. příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9845749

Referent/ka majetkové správy (211953)??
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství, nusle

Ing. Martina Kučerová, tel.:234 009 343
e-mail: Martina.Kucerova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 24 894 Kč/měsíc do 36 593 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

- provádí pořízení vstupních údajů pro likvidaci přijatých a vydaných faktur - vede účetnictví a jinou předepsanou evidenci o hospodaření FÚ - vede evidenci o hospodaření se stravenkami, ceninami a přísně zúčtovatelnými tiskopisy - provádí výkon agendy provozní pokladny FÚ včetně likvidace cestovních příkazů a jiných náhrad - provádí tvorbu podkladů pro zajištění vybavenosti FÚ majetkem a spotřebním materiálem, provádí sledování spotřeby spotřebního materiálu - organizačně zabezpečuje agendy tiskopisů a razítek (vedení evidence, vydávání, stahování a znehodnocování razítek, objednávání tiskopisů - spolupracuje při fyzické inventarizaci majetku, který finanční úřad užívá - provádí přípravu podkladů k veřejným zakázkám malého rozsahu a uzavírá objednávky - zabezpečuje administrativní činnosti - aktualizace evidenčních souborů vytvořených v MS Excel pro různé oblasti zajišťování provozních potřeb - komunikuje s určenými zaměstnanci územních pracovišť úřadu Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > pracovní poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu.

200486 - vrchní referent(ka) / rada v Oddělení kontrolním III
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 190 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPH Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9844347

200490 - odborný referent(ka) / vrchní referent(ka) v Oddělení kontrolním II
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 510 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPH Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9844743

202933 - vrchní referent / rada v Oddělení kontrolním III
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství Trojská č.p. 1997/13a

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 27 190 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce: - v rámci správy daní provádění daňových kontrol u více druhů daní se zaměřením na DPH, - místní šetření, vyhledávací činnosti a postupy k odstranění pochybností podle daňového řádu, - jednání s daňovými subjekty, případně s třetími osobami, - oblast daňové evidence a účetnictví. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9844759

odborný referenti / vrchní referenti Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení (210149)
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství Thámova č.p. 291/27 - Územní pracoviště Praha-východ

Novotný, tel.:+420 225 332 268
e-mail: Vaclav.Novotny@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 12. 2024
Mzdové rozpětí:od 24 892 Kč/měsíc do 36 593 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zabezpečování spisové agendy, - administrativní a podpůrnou činnost, - zajišťování materiálně-technického zabezpečení, - přípravu podkladů pro zpracování personální agendy. - zajišťování autoprovozu. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > volná místa > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.

203058_referent/ka Oddělení provozního zabezpečení II, Odbor provozního zabezpečení
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro hlavní město Prahu Štěpánská č.p. 619/28

Mgr. Rudolf Kargl, tel.:+420 224 041 051
e-mail: rudolf.karlg@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 21 300 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Náplň práce: - Kontrola technického stavu majetku, příprava požadavků na opravy a údržbu majetku, zajištění realizace oprav majetku a řešení jeho havarijního stavu, kontrola prací při údržbě, opravách a servisu technologií, součinnost při zajištění potřebných revizí, zkoušek, prohlídek apod. vyhrazených technologických zařízení. - Spolupracuje, respektive sleduje a připravuje podklady pro aktualizaci plánu oprav a investic. - Činí úkony zadavatele ve výběrovém řízení zejména u oprav a udržovacích prací. Zajištění operativní dozorové a kontrolní činnosti při realizaci veřejných zakázek, zpracování podkladů a požadavků na uzavření a změnu smluv souvisejících s údržbou a provozem budov. Příprava podkladů pro výběrová řízení ve svěřené oblasti a zajištění podkladů pro smluvní vztahy. - Zpracování podkladů pro plán a čerpání prostředků na opravy a údržbu objektů, příprava záznamů o předběžné kontrole, zpracování podkladů pro vystavení objednávek, rozpisů čerpání, kontrole a likvidaci dokladů/faktur v systému AVIS. - Spolupráce s ÚP, OHS, OIT, OSMI a dalšími útvary na úseku oprav, servisních prací, údržby budov a investic, koordinace spolupráce dotčených odborů a oddělení včetně externích dodavatelů. - Spolupráce na tvorbě a správa stavebně-technické dokumentace objektů FÚ pro hl. m. Prahu ve správě OPZ. - V oblasti hospodaření s energiemi a ostatními médii provádí sledování a kontrolu spotřeb energií vč. případných návrhů na úsporná opatření. Nabízíme: místo výkonu Praha 1, Štěpánská 28; platové zařazení: platová třída 8; předpokládaný den nástupu: listopad/prosinec 2024, leden 2025; pracovní poměr v režimu zákoníku práce; stabilita a zázemí ve velké státní organizaci; pružná pracovní doba; motivační ohodnocení; 25 dní dovolené; 5 dní indispozičního volna; možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci; příspěvek na stravování; čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii). https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni?typPrace=0&urad=2000&misto=&filter=1#prace-seznam

200485 - vrchní referent(ka) / rada v Oddělení kontrolním III
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 190 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

kontakt tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz osobně Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPH Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9838074 Územní pracoviště pro Prahu 2, Vinohradská 2488/49, 120 00 Praha 2, Vinohrady

200494_odborný referent / vrchní referent v Oddělení kontrolním II
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 25 510 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

kontakt el.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní, - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení, - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření - a vyhledávací činnost, - kontrola řádného plnění daňových povinností, - kontrola účetnictví, - daňová evidence, - DPH. Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9837724

Odborný referent Oddělení registračního (210165)
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství Thámova č.p. 291/27 - Územní pracoviště Praha-východ

Lenka Vondrová, tel.:+420 225 332 270
e-mail: lenka.vondrova@fs.gov.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek, Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 232 Kč/měsíc do 36 098 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Vondrová Lenka, tel.: +420 225 332 270, e-mail: lenka.vondrova@fs.gov.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zpracování a evidence písemností - komunikaci s veřejností na podatelně Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna ke studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii), - rekreaci ve vlastních rekreačních zařízeních, - letní tábor pro děti zaměstnanců, - víceúčelovou kartu Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky, - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven, - propracovaný vzdělávací program, - možnost profesní růstu, - možnost zahraničních stáží.

SM 201191 - odborný referent / vrchní referent v Oddělení vyměřovacím II
Pracoviště a kontakty

GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ, Finanční úřad, Peroutkova 61

Budinová Petra Bc., tel.:+420 224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 860 Kč/měsíc do 33 970 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

tel.: +420 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: zajišťování agendy fází daňového řízení, správy více druhu daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění v odboru vyměřovacím fyzických osob; přijímání a zpracování daňových tvrzení v rámci správy daní, vyměřování a doměřování daně včetně příslušenství a úkony na ně navazující; provádění postupů k odstranění pochybností, zpracování žádostí a stanovisek; vydávání rozhodnutí při správě daní, ukládání pokut; kontrola osobních daňových účtů a předávání nedoplatků do vymáhání. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9823537

202850_odborný referent / vrchní referent v Oddělení kontroly zvláštních činností III,
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Hvožďanská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2024
Mzdové rozpětí:od 24 510 Kč/měsíc do 34 620 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: kontrola použití prostředků státního rozpočtu, dotací ze státního rozpočtu a prostředků Evropské unie, vypracování stanovisek a rozhodnutí. Nabízíme:pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9792664

200485 - vrchní referent(ka) / rada v Oddělení kontrolním III
Pracoviště a kontakty

Generální finanční ředitelství /Vinohradská/

Bc. Petra Budinová, tel.:224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 10. 2024
Mzdové rozpětí:od 27 190 Kč/měsíc do 38 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPH Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie), rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců, víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky), možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven. https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9791506

200535 - odborný/vrchní referent v Oddělení vyměřovacím III
Pracoviště a kontakty

Finanční úřad pro hl. m. Prahu , Územní pracoviště pro Prahu 2

Mgr. Ludmila Škopková, tel.:+420 224 041 355
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Služební poměr
Minimální stupeň vzdělání:ÚSV s maturitou
Vhodnost pracovního místa:Absolventy, Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 8. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 860 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

KONTAKT - Mgr. Ludmila Škopková, tel.: +420 224 041 355, ludmila.skopkova@fs.mfcr.cz Náplň práce: kontrolu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmu fyzických osob, daň z přidané hodnoty, správu osobních daňových účtů, provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu. Nabízíme : - stabilitu a zázemí velké státní organizace - motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky) - pružnou pracovní dobu - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna a 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí a až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům - příspěvek na stravování - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii) - rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních a letní tábor pro děti zaměstnanců - víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky - možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven - propracovaný vzdělávací program a možnost zahraničních stáží - možnost profesního růstu https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9771496

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU

ÚP v Ústí nad Labem - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 10.05.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
ÚP ve Valašském Meziříčí - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti objektu
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 20.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ÚP v Soběslavi - rekonstrukce budovy - Snížení energetické náročnosti budovy
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
SYSTÉM EFEKTIVNÍ FINANČNÍ SPRÁVY VELKÝCH DAŇOVÝCH SUBJEKTŮ A IMPLEMENTACE INOVATIVNÍCH POSTUPŮ DO SPRÁVY DANÍ
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt nedokončen

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

FINANČNÍ ÚŘAD územní pracoviště pro Prahu 2


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.