EURO-CENTER PRAGUE, s.r.o.
Kontakty
- 221 860 619 - nouzová pomoc
- 221 860 330 - obchodní informace
- czechrepublic@euro-center.com
Provozní doba
Pondělí | 09:00-17:00 |
Úterý | 09:00-17:00 |
Středa | 09:00-17:00 |
Čtvrtek | 09:00-17:00 |
Pátek | 09:00-17:00 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
doba vstupu | ||
Pondělí | 10:00-16:00 | |
Úterý | 10:00-16:00 | |
Středa | 10:00-16:00 | |
Čtvrtek | 10:00-16:00 | |
Pátek | 10:00-16:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Štěpán Landík - jednatel
- Mads Erik Fischer - jednatel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
CZ9327000000002104428350 DPH účet, zveřejněn 03.01.2017 | ![]() |
1044373006/2700 DPH účet, zveřejněn 03.01.2017 | ![]() |
1044373014/2700 DPH účet, zveřejněn 03.01.2017 | ![]() |
Činnosti firmy
- asistenční služby
Volná pracovní místa
Euro-Center Prague s.r.o.
Šárka Humlováe-mail: HR.Prague@euro-center.com
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 3. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc |
Humlová Šárka, e-mail: HR.Prague@euro-center.com Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu. Hlavní odpovědnosti: " Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center. " Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další) " Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu. " Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni. " Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra " Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ. " Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích. " Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR. " Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader) " Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra Požadavky: " Pokročilá (B2) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk " Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou " Empatie vůči zákazníkům " Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management " Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích " Schopnost analyzovat situaci a najít řešení " Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla " Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době " Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody " Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office " Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs). V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu. Těšíme se na Vaše přihlášky!
Euro-Center Prague s.r.o.
LIBĚNA CHMELAŘOVÁ, tel.:+420 221 860 606e-mail: l.chmelarova@euro-center.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 22. 4. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 50 000 Kč/měsíc |
kontakt - LIBĚNA CHMELAŘOVÁ, tel.: +420 221 860 606, e-mail: l.chmelarova@euro-center.com KOORDINACE ČINNOSTÍ V OBLASTI ZÁKAZNICKÉHO SERVISU V OBLASTI CESTOVNÍHO ZDRAVOTNÍHO POJIŠTĚNÍ. ZNALOST JAZYKŮ : ANGLIČTINA, TUREČTINA, ARABŠTINA.
Euro-Center Prague s.r.o.
Šárka Humlováe-mail: HR.Prague@euro-center.com
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 14. 3. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc |
Kontakt: Humlová Šárka, e-mail: HR.Prague@euro-center.com Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu. Hlavní odpovědnosti: • Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center. • Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další) • Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu. • Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni. • Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra • Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ. • Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích. • Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR. • Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader) • Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra Požadavky: • Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk • Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou • Empatie vůči zákazníkům • Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management Vysvětlivky viz 2. strana (nebo poslední strana). Zaškrtnutí platí křížkem i zatržením, oboje má ve formuláři stejný význam. Dokument je platný dnem vydání • Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích • Schopnost analyzovat situaci a najít řešení • Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla • Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE Co nabízíme: • Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě • Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích • Velmi zajímavá a různorodá práce • Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how • Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) • Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) • Možnost Home Office • Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs). V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu.
Euro-Center Prague s.r.o.
Šárka Humlováe-mail: HR.Prague@euro-center.com
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 14. 3. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc |
kontakt: e-mail: HR.Prague@euro-center.com Euro-Center, jedna z předních světových společností v oblasti likvidace pojistných událostí, která obsluhuje zákazníky předních evropských asistenčních a cestovních pojišťoven a jejich cestovatele, hledá člena týmu pro posílení svého týmu se sídlem v České republice. Náš současný tým 12 zaměstnanců v Praze řeší pojistné a asistenční požadavky na vysoké profesionální úrovni v mezinárodním prostředí na různých mezinárodních projektech ve spolupráci s dalšími Eurocentry po celém světě. Aktuálně hledáme kandidáty na pozici Billing Coordinator. Jazykové požadavky: • Pokročilý anglický jazyk Hlavní povinnosti a požadavky: • Komunikace a ujednání o zpracování pojistných událostí u pojistných událostí zdravotního pojištění • Efektivní vyřizování reklamací „od začátku do konce“ včetně zadávání dat a vyhodnocování faktur. • Přátelský a vynikající zákaznický servis. • Odpovídání na dotazy včas a efektivně. • Efektivní práce v multijazyčném a multikulturním týmu • Flexibilita a otevřenost neustálým změnám a školení • Dobré počítačové uživatelské dovednosti v nástrojích Microsoft Office Vysvětlivky viz 2. strana (nebo poslední strana). Zaškrtnutí platí křížkem i zatržením, oboje má ve formuláři stejný význam. Dokument je platný dnem vydání • Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou. • Empatie vůči zákazníkům • Dobrá úroveň organizace, multitasking a efektivní time management • Schopnost analyzovat situaci a najít řešení. • Proaktivita, odolnost vůči stresu. • Pozornost na detaily. Jak budou vypadat vaše dny • Komunikace s našimi asistenčními centry v Praze a Thajsku a také s místními pobočkami • Znalost zpracování plateb v bankovním systému Euro-Center • Uplatňování slev, úspor, lékařských škrtů a přebytků – v závislosti na zákazníkovi. • Evidence faktur, třídění a přidělování k evidenci i zadávání do systému. • Plnit úkoly a požadavky role a to vždy profesionálně. • Porozumět zásadám různých zákazníků Euro-Centra, a v případě potřeby vědět, kde je v systému najít. • Vyřizování a řešení nároků zákazníků podle firemních postupů a zásad Co nabízíme: • Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě • Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích • Velmi zajímavá a různorodá práce • Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how • Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) • Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) • Možnost Home Office Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).
Euro-Center Prague s.r.o.
Šárka Humlováe-mail: HR.Prague@euro-center.com
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 10. 3. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc |
Humlová Šárka, e-mail: HR.Prague@euro-center.com Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu. Hlavní odpovědnosti: " Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center. " Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další) " Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu. " Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni. " Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra " Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ. " Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích. " Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR. " Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader) " Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra Požadavky: " Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk " Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou " Empatie vůči zákazníkům " Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management " Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích " Schopnost analyzovat situaci a najít řešení " Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla " Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE Co nabízíme: " Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě " Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích " Velmi zajímavá a různorodá práce " Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how " Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!) " Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí) " Možnost Home Office " Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs). V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu. Těšíme se na Vaše přihlášky!
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU