ENVI-PUR, s.r.o.
Oficiální název: ENVI-PUR, s.r.o.
DIČ: CZ25166077
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: dqu4b94
Kontakty
- 381 203 211
- info@envi-pur.cz
Provozní doba
Pondělí | 07:00-15:30 | Zavřeno |
Úterý | 07:00-15:30 | |
Středa | 07:00-15:30 | |
Čtvrtek | 07:00-15:30 | |
Pátek | 07:00-15:30 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
9986490237/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
908502/0800 DPH účet, zveřejněn 17.04.2013 | ![]() |
CZ2301000000781269300297 DPH účet, zveřejněn 04.11.2023 | ![]() |
Činnosti firmy
- provádí
- zámečnická výroba
- dodávka
- průmyslová vzduchotechnika
- výroba, montáž, servis
- čistírny odpadních vod (pro rodinné domy, penziony, provozovny, obce) prodej
- biologické čističky
- domovní a kontejnerové čistírny odpadních vod BIO CLEANER
- úpravny pitné i průmyslové vody a jejich komponenty
- projekce
- čistírny odpadních vod
- úprava
- pitná voda
- dodávka
- nádrže
- dodávka
- čerpací stanice
- provádí
- řezání vodním a laserovým paprskem
Volná pracovní místa
ENVI-PUR, s.r.o. - Soběslav
Ing. Klára Okrouhlíková, tel.:731 629 772e-mail: sekretariat@envi-pur.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 16. 5. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 55 000 Kč/měsíc |
Upřesňující informace POŽADUJEME: SOU/SOŠ OBOR STROJÍRENSTVÍ VÝHODOU ČTENÍ VÝKRESOVÉ DOKUMENTACE SVAŘOVÁNÍ METODOU TIG PRAXE VÝHODA / NENÍ PODMÍNKA ZRUČNOST / PRÁCE V KOLEKTIVU / FLEXIBILITA ŘP SK. B POPIS PRACOVNÍ POZICE: VÝROBA A MONTÁŽ TECHNOLOGICKÝCH PRVKŮ Z PLASTU A KOVU Zaměstnanecké výhody Zázemí stabilní české firmy s 25letou tradicí, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, ranní směna, výhodné mobilní tarify Kontakt: e-mailem
ENVI-PUR, s.r.o. - Soběslav
Ing. Klára Okrouhlíková, tel.:731 629 772e-mail: sekretariat@envi-pur.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 16. 5. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc do 36 000 Kč/měsíc |
Upřesňující informace POŽADUJEME: SOU/SOŠ OBOR STROJÍRENSTVÍ/ VODOINSTALATÉR/ TRUHLÁŘ apod. PRAXE VÝHODA / NENÍ PODMÍNKA ZRUČNOST / PRÁCE V KOLEKTIVU / FLEXIBILITA ČTENÍ VÝKRESOVÉ DOKUMENTACE VÝHODA POPIS PRACOVNÍ POZICE: VÝROBA TECHNOLOGICKÝCH PRVKŮ Z PLASTU A KOVU Zaměstnanecké výhody Zázemí stabilní české firmy s 25letou tradicí, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, ranní směna, výhodné mobilní tarify Kontakt: e-mailem
ENVI-PUR, s.r.o. - Soběslav
Ing. Klára Okrouhlíková, tel.:731 629 772e-mail: sekretariat@envi-pur.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 16. 5. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 55 000 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc |
Upřesňující informace Náplň práce: " Koordinace a řízení projektů v průběhu realizace " Zodpovědnost za dodržení technické specifikace, časového harmonogramu, plánu nákladů atd. " Vedení členů týmu včetně plánování, organizování a operativního řízení jejich činností " Koordinace termínů a činností montážních prací včetně dohledu nad evidencí " Pravidelný reporting o vývoji projektu " Úzká spolupráce s výrobou " Zodpovědnost za tvorbu projektové dokumentace " Komunikace se zákazníky a dodavateli, auto k dispozici Požadavky: " SŠ vzdělání stavebního / technického zaměření podmínkou / VŠ vzdělání technického zaměření výhodou " Praxe na obdobné pozici ve stavební / montážní / TZB společnosti výhodou " Zkušenosti s řízením projektů a vedením týmu 5-10 pracovníků " Zkušenosti s vedením montáže velkých celků v zakázkové výrobě " Technický přehled o produktech a výrobních procesech ve vodohospodářství / stavebnictví / TZB " Orientace ve stavebních a technických výkresech " AJ na komunikativní úrovni výhodou / znalost dalšího jazyka výhodou " PC znalosti - MS Office, orientace v CAD dokumentaci / znalost MS Project, SAP výhodou " Manažerské, organizační a koordinační schopnosti " Schopnost práce pod tlakem, systematický, zodpovědný a aktivní přístup " Zodpovědnost, samostatnost, vysoké pracovní nasazení " Časová flexibilita, spolehlivost, kreativita " Řidičský průkaz skupiny B Zaměstnanecké výhody Zázemí stabilní české firmy s 25letou tradicí, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní doba, výhodné mobilní tarify, služební automobil Konktakt: emailem.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
32. mezinárodní stavební veletrh
21.09.2021 - 25.09.2021
stánek Hala 2 - B 20

30. mezinárodní stavební veletrh
17.09.2019 - 21.09.2019
stánek 1/F10

57. pokračování stavebního a technického veletrhu
28.03.2019 - 30.03.2019
stánek

56. pokračování stavebního a technického veletrhu.
08.11.2018 - 10.11.2018
stánek

29. mezinárodní stavební veletrh
18.09.2018 - 22.09.2018
stánek 1/E18

Mezinárodní odborný veletrh vytápěcí, ventilační, klimatizační, měřící, regulační, sanitární a ekologické techniky
27.02.2018 - 02.03.2018
stánek hala 5, stánek 502

28. mezinárodní stavební veletrh
19.09.2017 - 23.09.2017
stánek 1/E07

Stavební veletrh Brno
26.04.2017 - 29.04.2017
stánek PAV P / 032

Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 16.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 10.11.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.02.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 26.10.2015Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 30.11.2011Projekt nedokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 18.01.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.12.2010Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 31.10.2008Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 08.08.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU