ENERGOCENTRUM PLUS, s.r.o.
Kontakty
- 224 352 322
- 721 446 945 - havarijní pohotovost nonstop
- info@energocentrum.cz
Kontaktní osoby
- Ing. Petr Kudera - jednatel
- Jiří Zikmund - jednatel
Webové prezentace
Bankovní účty
171126329/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
5080107555/5500 DPH účet, zveřejněn 05.04.2016 | ![]() |
Reference
- dispečink energetiky - vytápění, klimatizace, ČOV, chladící voda, kompresorovna a některé podpůrné technologie závodu - ŠKODA AUTO pobočný závod Kvasiny
- integrace monitorování systémů energetiky a výrobních systémů fermentace - VUAB Pharma
- řízení a vyhodnocování trhacích zkoušek a tvrdoměrů - Řetězárna
- web databázová aplikace pro mezinárodní výzkum - Revmatologický ústav
Činnosti firmy
- dodávka
- teplo
- provoz
- kotelny
- výměníkové stanice
- kompresorovny
- elektrorozvodny
- trafostanice, ...
- vývoj
- energetický software
- provoz
- úpravny vody
Volná pracovní místa
Back Office Managerka (aisstentka vedoucího provozu TZB
Pracoviště a kontakty
ENERGOCENTRUM PLUS, s.r.o.
Jiří Zikmund, tel.:728 468 392e-mail: jiri.zikmund@energocentrum.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Nižší střední odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 4. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Poznámka k volnému místu
Do české firmy sháníme nejlépe na 3/4 úvazek "Back Office Managerku". Profilovaní do technického směru s možností přesahu do podpory projektantům výhodou, ale není podmínkou, pokud je chuť se učit nové věci a samostatnost. Vstřícný přístup ohledně flexibilní pracovní doby.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
RoboPID - diagnostika a automatické ladění parametrů regulátoru pro průmyslové využití v budovách
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Otevřený dispečerský systém uplatňující principy business intelligence a sémantického popisu dat
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Nástroje pro aktivní energetický management
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zdroj: Strukturální fondy EU