ELKOP Technik s.r.o.
Oficiální název: ELKOP Technik s.r.o.
DIČ: CZ01598171
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: i22tn6h
Kontakty
- 483 305 349 - kancelář
- 605 298 719
- 739 320 177
- 739 320 176
- info@elkop.cz
- ondrej.kral@elkop.cz
Provozní doba
| Pondělí | 07:00-15:00 |
| Úterý | 07:00-15:00 |
| Středa | 07:00-15:00 |
| Čtvrtek | 07:00-15:00 |
| Pátek | 07:00-15:00 |
| Sobota | zavřeno |
| Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ondřej Král - ředitel
- Luboš Hajský - jednatel
- Petr Jeniš - technik
- Jana Vlková - obchodní referentka
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
3211888349/0800 DPH účet, zveřejněn 18.04.2013 |
|
Činnosti firmy
- výroba
- topná tělesa (válcová, plochá, keramická, slídová, ...)
- nerezové, mosazné a keramické topné patrony
- topné pásy, tyče
- termočlánky
- příslušenství topných těles
- prodej
- topná tělesa (válcová, plochá, keramická, slídová, ...)
- nerezové, mosazné a keramické topné patrony
- topné pásy, tyče
- termočlánky
- příslušenství topných těles
- provádí
- laserové řezání a dělení plechů
Volná pracovní místa
ELKOP Technik s.r.o.
Anna Řeřichová, tel.:605 416 384e-mail: anna.rerichova@devinn.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 17. 11. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 26 000 Kč/měsíc do 30 000 Kč/měsíc |
Hledáš práci, kde se propojí technické myšlení s obchodní komunikací? Staň se klíčovým článkem našeho obchodního týmu! V ELKOP Technik s.r.o. s více než 30letou tradicí ve výrobě elektrických topných těles hledáme asistenta/ku obchodního oddělení, který/á zajistí plynulý chod od přijetí objednávky až po její zpracování do výroby. Naše produkty najdete v různých průmyslových odvětvích, kde pomáhají udržovat správnou teplotu a hladký chod technologií. Zakázková výroba je náš denní chleba a na každém řešení si dáváme záležet. Co tě u nás čeká? - Obchodní podpora a administrativa - Příprava cenových nabídek pro zakázkovou výrobu na základě technické dokumentace - Zpracování objednávek od zákazníků a jejich převod do výrobního systému - Denně budeš úzce v kontaktu s našimi zákazníky (telefon, e-mail) – řešení dotazů, potvrzování objednávek, upřesňování specifikací. - Vystavování faktur a zajišťování přepravy hotových výrobků. Back office a nákup - Zajištění nákupu materiálu pro zakázkovou výrobu – komunikace s dodavateli, sledování termínů - Koordinace s výrobou – zabezpečení plynulého chodu od objednávky po expedici - Administrativa obchodního oddělení a běžná kancelářská agenda Spolupráce s vedením - Úzká součinnost s ředitelkou společnosti - Podpora při optimalizaci obchodních procesů Co od tebe potřebujeme? - Vzdělání a zkušenosti - Středoškolské vzdělání s maturitou (ideálně ekonomického nebo technického směru) - Zkušenosti z výrobní společnosti nebo praxe v obchodní administrativě, back office nebo podobné pozici vítána Technické dovednosti - Práce s MS Office (Excel, Outlook) na pokročilejší úrovni - Orientace v technické dokumentaci (schopnost číst 2D výkresy) – výhodou - Znalost ekonomického systému ES POHODA nebo obdobného ERP systému – velké plus - Komunikační a jazykové schopnosti - Angličtina na úrovni A2/B1 – především pro psanou komunikaci (e-maily, dokumentace) Osobnostní předpoklady - Analytické myšlení a pečlivost při zpracování objednávek - Samostatnost a schopnost organizace vlastní práce - Proaktivní přístup k řešení úkolů Co ti nabídneme? Pracovní podmínky • Zaměstnanecký poměr na plný úvazek • Nabízíme nástupní mzdu 26 000–30 000 Kč dle zkušeností s možností dalšího růstu po zkušební době Benefity • Stravenkový paušál až 2 000 Kč měsíčně • Firemní telefon i pro soukromé účely • 3 dny sick days navíc • Příspěvek na výuku cizích jazyků (po zkušební době) • Roční prémie vyplácené na základě hospodářských výsledků společnosti • Firemní akce (letní grilovačka, vánoční večírek) Kontakt: e-mailem, telefonicky
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní strojírenský veletrh
01.10.2018 - 05.10.2018
stánek Plastex
Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV G1 / 081
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 15.11.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zdroj: Strukturální fondy EU





